Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Aldri vært i Kypros før, og har lyst og reise dit. Noen som har erfaringer, gode og dårlige :-)

Er det billig? Temperatur i sept? Agia Napa? fig tree bay? god mat?

Setter pris på alle svar :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var i Fig Tree Bay, men husker ikke pris. Var iallefall varmt og godt når jeg var der.. tror det var i slutten av sept. Mye gresk mat (såklart) men det kunne nesten ikke vært bedre for min del, den var kjempegod.

Anbefales å reise dit, men jeg ville styrt unna Agia Napa, dersom du ikke er ute etter knefyll til enhver tid.

Skrevet

Ungdommen bor som regel på enklere hoteller i Ayia Napa sentrum. Men det går an å bo et par km utenfor byen, ved Sandy Bay f.eks. Der er det roligere, med vakre strender og mange fine hotellanlegg av høy standard.

Fig Tree Bay er også fint! Har vært der tre ganger og skal absolutt tilbake dit igjen!

Skrevet

Jeg har vært med foreldrene mine da jeg var yngre til Ayia Napa og syntes det var topp. Ene gangen bodde vi på er bedre hotell i sentrum og andre gangen i Sandy Bay. Den harde festingen er stortsett samlet på ett sted og de billigere hotellene. Men det er masse bra mat og fine strender, så ikke noe problem å reise dit uten å dra på flatfylla. Ville anbefalt å bo i Sandy Bay og heller ta taxi til sentrum innimellom.

Har også vært i Fig Tree Bay som var endel dyrere og ellers helt ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...