Gå til innhold

Orgasme

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei :-)

Jeg er veldig ny på dette forumet, men lagde meg en bruker fordi det var noe jeg ville dele, og for å høre om det er noen andre som er i samme sitasjon som meg. Dette er ikke noe jeg pleier å snakke om rundt meg, så jeg føler at dette er et tryggere sted å åpne seg.

Jeg har en tendens til å våkne opp av orgasmer, og da mener jeg veldig ofte. Så og si hver eneste natt så våkner jeg opp av å få en orgasme. Er det noen andre som har opplevd det samme? Det er forsåvidt deilig, men allikevel litt uventet.

Jeg trener også på treningsstudio, hvor det er et apparat som gir meg en kriblende følelse i underlivet som noen ganger har ført til orgasme. Det er ikke like konfortablet å få orgasme på offentlige steder, slik som det. Er det noen har samme "problem"?

Det er forsåvidt et apparat som trener lårene mine, haha.

Det hadde vært hyggelig med tilbakemeldinger uansett, for dette er tross alt første gang jeg nevner det for noen :lete:

Endret av hennien
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette burde vel ligget på seksualforumet.

Har heldigvis ikke dette problemet selv. Det høres fryktelig slitsomt og flaut ut å få orgasme så lett, på offentlige steder.

Skrevet

Har opplevd det samme, men dessverre ikke like ofte som deg. Iblant har jeg også opplevd å få orgasme mens jeg går til jobb, veldig hyggelig, men blir like overrasket hver gang.

Skrevet

Dette burde vel ligget på seksualforumet.

Har heldigvis ikke dette problemet selv. Det høres fryktelig slitsomt og flaut ut å få orgasme så lett, på offentlige steder.

Jeg tror at jeg var litt uheldig med plasseringen :-) Hehe, går det ann å flytte det?

Skrevet

:O Nei, aldri opplevd. Kanskje du har sånn orgasme-syndrom?

Skrevet

Hei :-)

Jeg er veldig ny på dette forumet, men lagde meg en bruker fordi det var noe jeg ville dele, og for å høre om det er noen andre som er i samme sitasjon som meg. Dette er ikke noe jeg pleier å snakke om rundt meg, så jeg føler at dette er et tryggere sted å åpne seg.

Jeg har en tendens til å våkne opp av orgasmer, og da mener jeg veldig ofte. Så og si hver eneste natt så våkner jeg opp av å få en orgasme. Er det noen andre som har opplevd det samme? Det er forsåvidt deilig, men allikevel litt uventet.

Jeg trener også på treningsstudio, hvor det er et apparat som gir meg en kriblende følelse i underlivet som noen ganger har ført til orgasme. Det er ikke like konfortablet å få orgasme på offentlige steder, slik som det. Er det noen har samme "problem"?

Det er forsåvidt et apparat som trener lårene mine, haha.

Det hadde vært hyggelig med tilbakemeldinger uansett, for dette er tross alt første gang jeg nevner det for noen :lete:

Tror jeg vet hvilket apparat du mener.

Skrevet

Jeg sovnet på bussen en gang og drømte om at jeg og kjæresten hadde sex. Våknet brått, var veldig opphisset og håpet ingen hadde "merket det". Ble litt utilpass og la det ene benet over det andre, - førte til en kraftig orgasme. Var selvfølgelig deilig, men akk så flaut og uvant, på en måte.

• Liker 1
Skrevet

TS:

Du trener ikke tungt nok. Lårene bør trenes slik:

• Liker 1
Gjest sardintroll
Skrevet

Hender at jeg får orgasme i søvne, men da er det en stund siden jeg har fått det i våken tilstand.

Har ikke hatt "fornøyelsen" av å få orgasme ved ubeleilige steder som under trening, på buss og liknende. :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...