MMS Skrevet 19. februar 2012 #1 Skrevet 19. februar 2012 En ting jeg lenge har lurt på..dere menn! hva tenker dere om kvinnekropp? vet jo at dere helst liker shape up jenter, de er vel de fleste fulstentig klar over.. men hva med oss andre, lubne? vi har hofter, pupper, rumpe og bare litt ekstra valpefett rundt magen og lårene. hva tenker dere under sex f.eks? jeg tørr aldri slippe meg helt løs, for jeg føler alt bare disser og henger... derfor lurer jeg på hva dere egentlig tenker? eller er det noen damer som vet?? Han med den kroppen og jeg med litt ekstra... trenger virkelig litt råd her
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #3 Skrevet 19. februar 2012 Dere kan ikke forvente at vi gutter er mindre overfladiske enn dere selv er. 3
Gjest NerdMedSverd Skrevet 19. februar 2012 #4 Skrevet 19. februar 2012 (endret) Slipp deg løs. Jeg liker det meste hvertfall, alt fra syltynn til sexy-chubby. Det som gjør deg sexy er selvtillit Endret 19. februar 2012 av NerdMedSverd 5
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2012 #5 Skrevet 19. februar 2012 Kan hende jeg er avleggs..men jeg liker det særegne med jenter, den perfekte kropp er ikke mye sexy i mine øyne, det blir for anonymt på en måte. En føeflekk her, litt ekstra på magen, noen strekk merker der, følelsen av at du er akkurat du for meg er det som teller. Skal ikke bli helt i skyene her men en kvinnekropp er som et landskap man må gjøre seg kjent med, når man er godt kjent kan man få værden til å riste, bare elsker den belønningen man får når en lykkes i gi den andre optimal nytelse. Herlig! 3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #6 Skrevet 19. februar 2012 Kan hende jeg er avleggs..men jeg liker det særegne med jenter, den perfekte kropp er ikke mye sexy i mine øyne, det blir for anonymt på en måte. En føeflekk her, litt ekstra på magen, noen strekk merker der, følelsen av at du er akkurat du for meg er det som teller. Skal ikke bli helt i skyene her men en kvinnekropp er som et landskap man må gjøre seg kjent med, når man er godt kjent kan man få værden til å riste, bare elsker den belønningen man får når en lykkes i gi den andre optimal nytelse. Herlig! Hørtes creepy ut 2
AnitaB Skrevet 19. februar 2012 #8 Skrevet 19. februar 2012 Kan hende jeg er avleggs..men jeg liker det særegne med jenter, den perfekte kropp er ikke mye sexy i mine øyne, det blir for anonymt på en måte. En føeflekk her, litt ekstra på magen, noen strekk merker der, følelsen av at du er akkurat du for meg er det som teller. Skal ikke bli helt i skyene her men en kvinnekropp er som et landskap man må gjøre seg kjent med, når man er godt kjent kan man få værden til å riste, bare elsker den belønningen man får når en lykkes i gi den andre optimal nytelse. Herlig! Fantastisk! Jeg elsker denne mannen allerede ;-) 1
Gjest Mann Skrevet 19. februar 2012 #9 Skrevet 19. februar 2012 En ting jeg lenge har lurt på..dere menn! hva tenker dere om kvinnekropp? vet jo at dere helst liker shape up jenter, de er vel de fleste fulstentig klar over.. men hva med oss andre, lubne? vi har hofter, pupper, rumpe og bare litt ekstra valpefett rundt magen og lårene. hva tenker dere under sex f.eks? jeg tørr aldri slippe meg helt løs, for jeg føler alt bare disser og henger... derfor lurer jeg på hva dere egentlig tenker? eller er det noen damer som vet?? Han med den kroppen og jeg med litt ekstra... trenger virkelig litt råd her Det sier vel litt at jeg fikk benner av å lese hvordan du beskrive deg selv. Damer skal være myke og frodige og menn skal være harde.
MMS Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #10 Skrevet 19. februar 2012 Kan hende jeg er avleggs..men jeg liker det særegne med jenter, den perfekte kropp er ikke mye sexy i mine øyne, det blir for anonymt på en måte. En føeflekk her, litt ekstra på magen, noen strekk merker der, følelsen av at du er akkurat du for meg er det som teller. Skal ikke bli helt i skyene her men en kvinnekropp er som et landskap man må gjøre seg kjent med, når man er godt kjent kan man få værden til å riste, bare elsker den belønningen man får når en lykkes i gi den andre optimal nytelse. Herlig! herlig herlig svar
MMS Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #11 Skrevet 19. februar 2012 Det sier vel litt at jeg fikk benner av å lese hvordan du beskrive deg selv. Damer skal være myke og frodige og menn skal være harde. Jeg liker deg
Gjest Mann Skrevet 19. februar 2012 #12 Skrevet 19. februar 2012 Jeg liker deg Tro meg, jeg hadde elsket å knulle deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå