Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg poster dette riktig, men det har med kropp og gjøre iallefall :P

Det jeg lurte på var om, når vi spiser oss ordetlig mette rett før vi legger oss, og skal sti opp neste morgen, så er mann veeeldig sulten, hva er grunnen til det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi du går 6-8 timer uten mat? Det er ikke som om kroppen slår seg av selv om du sover. Du puster, hjertet slår, hjernen er aktiv, indre organer jobber, fordøyelse... I tillegg er det de aller færreste som ligger 100% stille om natten; man beveger seg rundt.

Forøvrig burde du ikke spise deg ordentlig mett før leggetid.

Skrevet

Fordi du går 6-8 timer uten mat? Det er ikke som om kroppen slår seg av selv om du sover. Du puster, hjertet slår, hjernen er aktiv, indre organer jobber, fordøyelse... I tillegg er det de aller færreste som ligger 100% stille om natten; man beveger seg rundt.

Forøvrig burde du ikke spise deg ordentlig mett før leggetid.

bruker ikke å spise før jeg legger meg, men d skjer engang iblant.. men det som er, er at spiser jeg ikke, er jeg ikke sulten på morgenen, og spiser jeg, så er jeg sulten om morgenen, og jeg regner med jeg rører meg like mye når jeg har spist som når jeg ikke har spist.

Gjest juvelia
Skrevet

Jo lengere man går uten mat i magen jo mindre er sultfølelsen. Om du feks spiser ditt siste måltid kl 18 så vil sultfølelsen være sterk klokken 2 på natten når du sover.. å når du vokner er det verste over. Men spiser du kl 23 så er sultfølelsen sterk kl 7 på morgen. Er sånn jeg tror det er.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...