Gå til innhold

Asymmetri

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har du noen asymmetriske deler av kroppen ?

Jeg kan jo begynne med meg selv:

- Ett øre står litt mer ut enn det andre (skal opereres snart...)

- Den høyre foten min er litt lengre enn den venstre

- Tåneglene mine er litt forskjellige på de to føttene

- Fingrene på høyre hånd er litt tykkere enn på venstre (er høyrehendt)

- I underkjeven har jeg en tann som står skjevt på den ene halvsiden av munnen. Tilsvarende tann står helt rett i den andre halvdelen av munnen.

Huff, ble mye dette... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er sikkert masse småting, men nesa mi er vel det mest synlige. Den er litt skjeiv. Så lite at det ikke synes forfra, men fra høyre så ser det ut som om jeg har oppstoppernse, men fra venstre så ser det ut som om jeg har lang spiss nese.

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

alle er asymetriske!

om man fotoshopper et bilde og tar den ene halvdelen av ansiktet/ hode/hele kroppen over på den andre siden, så ser man helt skada ut!

i tillegg til alt det vanlige asymetriske, så er håret mitt asymetrisk! ( eller hårsveisen min da, mener jeg!)

Endret av NozMonster
  • Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

dobbelpost

Endret av NozMonster
Gjest Daenerys
Skrevet

Legen min sa en gang at ca 10% av befolkningen er symmetriske. Han mente at hofta mi ikke var symmetrisk. Men men :ler:

Skrevet

Jadda, mye skjevhet ute å går her :sjenert:

-hårvikene er ulike

-ene øret står mer ut enn det andre

-ene øret sitter litt høyere på hodet enn det andre

-ene øyet sitter høyere oppe enn det andre

-ene puppen er større enn den andre

-nipplene peker ikke samme retning

-fingrene på venstre hånd er pittelitt lengre enn de på høyre.

Er det jeg kommer på akkurat nå.

Ellers er forresten også en av føttene mine litt lengre enn den andre, men det sier legen at er heeeelt normalt.

Huff, høres ut som jeg ser veldig rar ut. Men gjør ikke det altså! Asymmetriske er vi alle sammen! :jepp:

Skrevet

Mente selvfølgelig at en av beine mine er litt lengre enn det andre, ikke selve foten :)

Skrevet

På venstresiden har jeg hjertet, det har jeg ikke på høyre. Lungen på høyre er litt større enn venstre. Jeg har lever på høyre side og ingen på venstre, bare en milt. Også er nesa skjev.

Skrevet

ene puppen er større, handa er litt større, foten er lenger, joda hehe

Skrevet

Skjev rygg, skjeve tenner i underkjeven, ulik strl på puppene, større biceps på høyrearm, skjeve ribbein og kjeven min er kraftigere på høyre side!

Leste en gang om at Jennifer Lopez har det perfekte ansiktet (når det kommer til symmetri). Heldig er hun! :)

Skrevet

Håret. På den ene siden har jeg en liten tjafs av underhåret som er helt glatt, mens resten av håret er krøllete. I tillegg legger det seg annerledes på sidene.

Øyenbrynene. Hudpleiere har kommentert at det ene brynet mitt har hårstrå som vokser annerledes enn det andre innerst mot nesen.

Oh well. Jeg overlever.

Skrevet

Ulik størrelse på puppene

Gjest navnelapp
Skrevet

Høgre bein er 1,5 cm lenger enn venstre.

Skrevet

fingrene

overarmene

skuldrene

øynene

ørene

øyenbrynene

munnen

puppene

hoftene

rumpeballene

knærne

anklene

vristen

stortåene

intresting, much??

Gjest Bomullsdott
Skrevet

Venstre ben er 2,5 cm lengre enn det høyre.

Litt ulik størrelse på brystene.

Venstre foten er større enn høyre.

Skrevet

Skjev rygg, skjeve tenner i underkjeven, ulik strl på puppene, større biceps på høyrearm, skjeve ribbein og kjeven min er kraftigere på høyre side!

Leste en gang om at Jennifer Lopez har det perfekte ansiktet (når det kommer til symmetri). Heldig er hun! :)

Kan godt være hun er symmetrisk men hun har en veldig bred nese når den ikke er sminket/skyggelagt og hun er langt fra pen uten sminke.

Jeg har et ganske symmetrisk ansikt men kroppen min er ikke det. Tviler på at noen har helt symmetriske kropper. Jeg har til og med foskjellig lengde på fingrene på høyre og venstre hånd.

Skrevet

Det venstre øret stikker mye mer ut enn det høyre, uten at jeg har planer om å gjøre noe med den saken.

Jeg hadde kryssbitt, der munnen gikk mot venstre.

Høyrefoten vender seg innover mot venstre når jeg går, og jeg trår skjevt.

Smilet mitt er VELDIG skjevt. Det er kun venstresiden av kjeften som smiler, mens høyresiden ikke klarer å smile. Har ikke peiling på hvorfor, men det bare er sånn.

Venstre langefinger er skjev.

Og jeg kan kun løfte venstre øyenbryn.

Jeg tror ikke bare det er hånda mi som er venstrehendt, jeg tror hele kroppen, til og med trynet mitt, liker seg mer på venstresiden.

Skrevet (endret)

Ikke at dette har noe med saken å gjøre, men dere som har skjev rygg, skjev hofte, og at det ene benet er lenger/kortere enn den andre, og har dårlig holdning:

Det er fordi dere har skjev atlas, og den burde dere rette opp.

Jeg har selv rettet opp atlasen, og da stabiliserte kroppen min seg. Har ikke vondt i ryggen lenger, og bena mine er like lange. Itillegg har jeg fått en finere holdning, og damen som hjalp meg sa at jeg satt som en dronning etter behandlingen :fnise:

Ellers er alle litt asymmetriske, men på de fleste er det så lite at man ikke ser det før man fotoshopper :fnise:

Endret av Bølle
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...