Sarafina Skrevet 13. juni 2012 #7461 Del Skrevet 13. juni 2012 Okei, så du synes det er helt greit å kjefte ut andre uten grunn, få utbrudd når ikke man får vilja si, fryse ut de nye deltagerene osv osv?? Nei ærlig talt. Det at man har vært med på et tv program er da ingen unnskyldning for å oppføre seg SÅ ufyselig mot andre mennesker. Mobbing er ikke greit vetdu. Selvsagt prøver han å forsvare sin umodne oppførsel, men det går ikke ann å forsvare mobbing. Jo å stenge ut personer og fryse de ut er mobbing. Anonym: Har ikke sagt at jeg synes det er ok å mobbe og fryse ut andre, skrev at jeg synes Andreas oppførte seg teit i visse sammenhenger. Men jeg synes ikke det er så rart at han skrev om og kommenterte det som hadde skjedd. Ellers synes jeg ikke han var den verste på hotellet når det gjaldt mobbing. Der tok Christina kaka. Kristin og Dennis var forresten også med på å fryse ut andre, selv om det ikke var like synlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 13. juni 2012 #7462 Del Skrevet 13. juni 2012 Anonym: Har ikke sagt at jeg synes det er ok å mobbe og fryse ut andre, skrev at jeg synes Andreas oppførte seg teit i visse sammenhenger. Men jeg synes ikke det er så rart at han skrev om og kommenterte det som hadde skjedd. Ellers synes jeg ikke han var den verste på hotellet når det gjaldt mobbing. Der tok Christina kaka. Kristin og Dennis var forresten også med på å fryse ut andre, selv om det ikke var like synlig. Christina var jo den verste av de verste. For et kvinnemenneske. Må være den verste kjerringa jeg har sett på norsk tv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spørsmålstegnet Skrevet 13. juni 2012 #7463 Del Skrevet 13. juni 2012 Christina var jo den verste av de verste. For et kvinnemenneske. Må være den verste kjerringa jeg har sett på norsk tv. Jeg har sagt mitt om Christina, og prøver å glemme hele kjerringa. Selv synes jeg det er ganske hykleri av Vida å fortelle i forsvarstalen at hun ikke vil være med på noe sånn, og angripe andre.. Men å ta 150 000 kroner fra en annen deltaker.. det er greit!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spørsmålstegnet Skrevet 13. juni 2012 #7464 Del Skrevet 13. juni 2012 Hun hadde gitt et løfte til Miguel. Jeg synes det er mye værre å gjøre det hun gjorde mot Miguel på den måten, enn å ikke dele pengene med Stian. Og jeg hadde ikke fått med meg at hun lovde Stian å slippe kulen. Jeg er helt enig med deg. Og i tillegg har Stian sagt at han skal drikke opp alle penga uansett.. Sikkert greit for noen, men helt bortkasta spør du meg. Fest får dem uansett! Vida Lill er en utspekulert hykler. Noen som vet om Camilla og Andreas fortsatt er sammen. Virket som det skrantet endel? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2012 #7465 Del Skrevet 14. juni 2012 Andreas sier på bloggen at han lo ikke av Miguel da Vida slapp kula for å være slem, men pga han ikke visste åssen han skulle reagere eller noe sånt. Men Christina lo jo høyt og falsk KUN for å væe stygg. Hadde noen gjort det samme mot henne, så hadde hun vel drept personen Anonym poster: cf8bebed55727ed9e3b99c358e93a141 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarafina Skrevet 14. juni 2012 #7466 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Jeg har sagt mitt om Christina, og prøver å glemme hele kjerringa. Selv synes jeg det er ganske hykleri av Vida å fortelle i forsvarstalen at hun ikke vil være med på noe sånn, og angripe andre.. Men å ta 150 000 kroner fra en annen deltaker.. det er greit!!!! Er så enig med deg!!!!! Vida er falsk og løgnaktig - det tror jeg man er nødt til å være for å gjennomføre noe sånt. Kanskje det at hun nektet å holde angrepstale, var en del av taktikken for å vise hvor "snill og grei" hun var? Stian virket super og jeg også likte han godt, men synes ikke han fortjente pengene på bekostning av Miguel. Stian sa selv NEI til å prøve å spille seg inn igjen - der glapp den sjansen. Men hadde han gjort det, hadde han nok vunnet. Mange av stemmene til Vida og Miguel, var det Miguel som hanket inn (tror Maria, Mali og flere andre stemte på dem pga Miguel). Utrolig dårlig gjort å snyte han for pengene. Miguel er en person som vokste på meg (og sikkert mange flere av seerne) etterhvert, og dette fortjente han ikke. Også enig i at Christina oppførte seg utrolig stygt. Jeg tror egentlig ikke Andreas er en som mener å mobbe andre så mye, men han kan være ganske klønete, spesielt dersom han føler seg truet selv. Kan jo hende han har litt dårlig selvtillit. Han er ikke direkte ondskapsfull, slik som Christina. Kjæresten hans Camilla virker utrolig ålreit. Jeg lurer også på om de fortsatt er sammen. Noen som vet? Endret 14. juni 2012 av Sarafina 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 14. juni 2012 #7467 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Synes det er ganske morsomt at så utrolig mange klagde på at for mange av deltagerne der inne ikke spilte spillet mer, og at alle vinnerne av det norske PH har vært så kjedelige som aldri har hatt guts nok til å slippe kulen. Men når Vida var tøff nok til å ta et valg som faktisk var en del av spillet, blir hun stemplet som et forferdelig, falsk og løgnaktig menneske. Skal virkelig ikke være lett å gjøre folk fornøyde. Endret 14. juni 2012 av Suvana 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 14. juni 2012 #7468 Del Skrevet 14. juni 2012 Synes det er ganske morsomt at så utrolig mange klagde på at for mange av deltagerne der inne ikke spilte spillet mer, og at alle vinnerne av det norske PH har vært så kjedelige som aldri har hatt guts nok til å slippe kulen. Men når Vida var tøff nok til å ta et valg som faktisk var en del av spillet, blir hun stemplet som et forferdelig, falsk og løgnaktig menneske. Skal virkelig ikke være lett å gjøre folk fornøyde. Kanskje det er forskjellige brukere som har uttalt seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 14. juni 2012 #7469 Del Skrevet 14. juni 2012 jeg tror nok at Vida ikke valgte Tommy pga hun ikke hadde hjerte til å slippe kulen. Derfor valgte hun å bare beholde Miguel og sa at hun hadde lovet han det osv. Det er det jeg tror da. Hun tok vel en rå sjans på at hun og Miguel ville vinne (noe de gjorde) og da skulle hun slippe kulen og dele pengene med Stian. Også sitter hun å holder han i hånden å sier "dette går bra" og blunker til han etterpå. Synes det var dårlig gjort av henne, men Stian fortjente pengene da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 14. juni 2012 #7470 Del Skrevet 14. juni 2012 Selv om vi ønsker mer spilling betyr ikke det at vi dermed er enige i hvert trekk de tar. Kristian Rene spilte mye og har vært en stor favoritt her i tråden. Jeg liker at deltakerne spiller, men det Vida gjorde syns jeg var drøyt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 14. juni 2012 #7471 Del Skrevet 14. juni 2012 Selv om vi ønsker mer spilling betyr ikke det at vi dermed er enige i hvert trekk de tar. Kristian Rene spilte mye og har vært en stor favoritt her i tråden. Jeg liker at deltakerne spiller, men det Vida gjorde syns jeg var drøyt. Helt enig. Det Vida gjorde var utrolig råttent gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarafina Skrevet 14. juni 2012 #7472 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Selv om vi ønsker mer spilling betyr ikke det at vi dermed er enige i hvert trekk de tar. Kristian Rene spilte mye og har vært en stor favoritt her i tråden. Jeg liker at deltakerne spiller, men det Vida gjorde syns jeg var drøyt. Jeg er SÅ enig med deg, der satt du ord på mye av det jeg også mener Kristian Rene var en stor favoritt hos meg også. Jeg synes det er bra at deltakerne spiller. Målet med spillingen er å komme til en finale. Når du har klart det, sammen med en partner (det er også takket være Miguel de vant, og ikke Vida), og deretter vinner - så får partene 175.000 kr hver om de ikke slipper kula. Redigert: 150.000 kroner, selvfølgelig. Haha! Da har du jo vunnet spillet, eller? Da er det råttent gjort å svikte partneren og ta alle pengene selv. Man bør jo være fornøyd med å være del av vinnerparet. Vida kunne tatt sine 150.000 og delt de med Stian. Greit nok: det var mye av Stians fortjeneste at Vida kom langt, sannsynligvis. Men det var sammen med Miguel at hun vant. Synes ikke Stian fortjente de pengene, så lenge han selv valgte å ikke spille seg inn igjen. Det Vida gjorde, gjør man bare ikke. Enkelt og greit. Endret 15. juni 2012 av Sarafina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 14. juni 2012 #7473 Del Skrevet 14. juni 2012 Jeg er SÅ enig med deg, der satt du ord på mye av det jeg også mener Kristian Rene var en stor favoritt hos meg også. Jeg synes det er bra at deltakerne spiller. Målet med spillingen er å komme til en finale. Når du har klart det, sammen med en partner (det er også takket være Miguel de vant, og ikke Vida), og deretter vinner - så får partene 175.000 kr hver om de ikke slipper kula. Da har du jo vunnet spillet, eller? Da er det råttent gjort å svikte partneren og ta alle pengene selv. Man bør jo være fornøyd med å være del av vinnerparet. Vida kunne tatt sine 175.000 og delt de med Stian. Greit nok: det var mye av Stians fortjeneste at Vida kom langt, sannsynligvis. Men det var sammen med Miguel at hun vant. Synes ikke Stian fortjente de pengene, så lenge han selv valgte å ikke spille seg inn igjen. Det Vida gjorde, gjør man bare ikke. Enkelt og greit. 300000/2 = ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2012 #7474 Del Skrevet 15. juni 2012 Jeg får litt vondt av Andreas jeg. Han virker veldig usikker og at han har dårlig selvtillit. Han virket veldig usikker på dette med at Camilla var bifil. Han var jo livredd for at hun skulle ha seg med en annen jente.. Dennis virker som en fjott som er alt for høy på seg selv. Han liker tydeligvis ikke gutter spm ser bedre ut enn han. Han følte seg jo truet av Miguel. Kristin virker utrolig fake. Hun er ikke rett frem liksom som Christina er. Kristin er mere den som baksnakker og kan være snill mot noen face to face. Christina er tvers igjennom ondskapsfull! Jeg likte Dennis og Kristin i begynnelsen, men de ble begge ALT for høye på seg selv og oppførte seg som de eide hele hotellet. Anonym poster: 2f3bae4fbb4bf074de0988b157880e31 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarafina Skrevet 15. juni 2012 #7475 Del Skrevet 15. juni 2012 300000/2 = ? Hehehe! Jada.... Det gikk visst litt fort i svingene der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 2. juli 2012 #7476 Del Skrevet 2. juli 2012 Så på facebook nå at sesong 7 av PH Danmark legges ut på TV3play fra i dag av. Tenkte å skrive det her dersom noen ikke har fått det med seg, siden jeg vet at det er mange som har ønsket å se den danske sesongen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarafina Skrevet 13. august 2012 #7477 Del Skrevet 13. august 2012 yey! I kveld begynner den nyeste sesongen av Paradise Hotel Danmark PÅ TV3!!!! Vet at den har vært etterlengtet av mange her - og at noen har sendt mail til TV3 da de ikke viste den i fjor. Kanskje masingen vår har hjulpet? Gleder meg!! Litt synd den begynner 22.30 da jeg strengt tatt burde være i seng før klokka 23, men skal ikke klage på det da http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150970751681573&set=a.354897166572.160907.53119986572&type=1&theater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #7478 Del Skrevet 13. februar 2024 Jeg har nettopp sett denne sesongen for første gang ettersom den ligger ute på Viaplay sammen med den sesongen som går nå. Så jeg ligger jo mange år etter Altså, denne tråden er 12 år gammel?! Sykt. For en sesong! Jeg har sett nesten alle de siste sesongene, men husker ikke helt hvilken sesonger jeg mangler å ha sett, men det er nok de første sesongene. Tror man fortsatt kan si at dette er en av de beste sesongene, med så mange fargerike personligheter og tull og sprell. Forøvrig artig å nå hvordan Solo var på den tiden, det så jo slettes ikke ille ut å sove på solo, faktisk flere som ønsket seg dit også har de i det senere sesongene gjort solo til et jævlig sted å sove. Glad utfallet ble som som det ble, for kunne ikke fordra Andreas eller Christina heller. Fikk akutt behov for å diskutere sesongen, så søkte på nettet og fant frem til denne tråden med fantastiske 374 sider 😱 Verste av alt, jeg ble så nysgjerrig på om folk tenkte det samme som meg underveis, og har nå brukt noen dager på å lese meg igjennom hele tråden 😂 Skikkelig underholdende tråd også, og er litt sur på meg selv for at jeg ikke fulgte med på PH den sesongen, for jeg var jo aktiv på KG da. Begynte vel først å følge med i 2016 eller noe... Nå som det har gått mange år, så var det artig og litt wtf å søke på deltagerene for å se hvordan det går i dag og litt sånn sjokkopplevelse av hvor mye eldre de ser ut i dag. Tenker at 2012 ikke er så lenge siden, men. Kristin, Dennis og Stian har jeg jo sett mye til på andre måter de siste årene, så de kjenner jeg jo til fra nåtiden, og det var artig å se de i Paradise sammenheng, særlig Stian. Skjønte aldri helt hvorfor han var så populær før jeg så denne sesongen, men nå skjønner jeg godt hvorfor han vant så mange hjerter. Kristin og Dennis holdt jo sammen i veldig mange år og fikk barn, så synd det ble slutt. Dennis er jo utrolig lik seg selv fortsatt, ser fortsatt ut some hipster. Ser ut som han har fått seg en yngre dame. Camilla og Andreas ble det jo slutt med etter en liten stund, det var jo ikke akkurat noe sjokk. Begge to ser ut til å ha fått barn i hver sine forhold. Andreas er egentlig den som ligner mest på seg sjølv i dag utseendemessig, kanskje ikke så overraskende med hans babyface. Lurer på om han ble mer moden med tiden. Så Camilla var i avisen i 2020, og hun hadde forandret seg mye i ansiktet, men ser ut til å trives i livet. Are ser ut til å ha trukket seg helt bort fra rampelyset, han har forandret seg mye og ser ut til å være i et stabilt forhold. Han har mye skjegg og ikke til å kjenne igjen egentlig. Iselin er Iselin, ser hun har fått enorme silikonbryster. Trist at hun ikke ble tryggere på sitt eget utseende og fortsatt går med hundre lag sminke i tillegg til alt for mye restylane i leppene. Hun så jo faktisk veldig naturlig ut i PH sammenlignet med retningen det har tatt i dag, og var jo ei veldig søt jente. Leste at hun lever egentlig litt av å selge bilder på Onlyfans Jeg fikk helt bakoversveis av å se Kristian Rene, han er jo ikke til å kjenne igjen. Han er like gammel som meg og han har masse grått hår?! Han må ha sånn gen som gjør til at han får grå hår tidlig for det er da ikke normalt å se ut som man er 60 i håret når man er i 30-åra. Han har fått seg barn og dame også nå, men jeg husker jo at han var med i de senere sesongene, men det tok litt tid før jeg kobla av det var han som var med i denne sesongen fordi han har forandret seg så mye. Virker som han roet seg ned i 2020. Miguel er kanskje den som ikke så overraskende kler alderen best. Som noen her sier, så har han blitt penere med åra. Ser ut til å være lykkelig gift og har en datter. Litt overraskende er at han ser ut til å være veldig personlig kristen, dette fikk jeg ikke med meg i PH sammenheng, sånn som han bannet. Ser også at han skriver på svensk på IG, så virker som han er mer svensk enn norsk og er egentlig imponert nå over at han hørtes helt norsk ut, men det gir jo mening med alle de svenske sangene under PH nå. Alina var visst med i den norske Miss Universe-finalen i 2015, ikke så overraskende. Vanskelig å finne noe info om henne i senere tid. Maria var det vanskelig å finne info om, men det ser ut som hun flyttet til Spania. Den jeg lurer mest på i dag er Christina... hva ble det med hun i verden? Vanskelig å finne noe på Google da hun har et veldig vanlig etternavn. Ser kanskje ut i fra en Linkedin-profil med et bilde som ligner på henne at hun er leder i Oslo kommune? Turte ikke helt å trykke meg inn. Ja, hun er definitivt ledertype, og ikke på den positive måten Anonymkode: fba78...cd7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #7479 Del Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Fikk akutt behov for å diskutere sesongen, så søkte på nettet og fant frem til denne tråden med fantastiske 374 sider 😱 Verste av alt, jeg ble så nysgjerrig på om folk tenkte det samme som meg underveis, og har nå brukt noen dager på å lese meg igjennom hele tråden 😂 Skikkelig underholdende tråd også, og er litt sur på meg selv for at jeg ikke fulgte med på PH den sesongen, for jeg var jo aktiv på KG da. Begynte vel først å følge med i 2016 eller noe... Anonymkode: fba78...cd7 Undret meg over å se at det var nye innlegg i denne tråden! Jeg krysset meg nemlig ut av den i går morges etter jeg har sittet med den i ukevis og endelig ha lest meg helt ferdig. Jeg har nemlig gjort akkurat det samme Skulle ønske de kunne lagt ut flere sesonger. Nå var jeg så godt i gang. Vet at det er flere kjedelige sesonger, men det er et par som er bra også! Jeg likte godt den Tix var med i, og den siste Erik Sæter var med i. Men den ble vel fjernet for godt på grunn av han med dommen. Synd, for akkurat den sesongen engasjerte meg skikkelig Anonymkode: d6f71...19a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #7480 Del Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Undret meg over å se at det var nye innlegg i denne tråden! Jeg krysset meg nemlig ut av den i går morges etter jeg har sittet med den i ukevis og endelig ha lest meg helt ferdig. Jeg har nemlig gjort akkurat det samme Skulle ønske de kunne lagt ut flere sesonger. Nå var jeg så godt i gang. Vet at det er flere kjedelige sesonger, men det er et par som er bra også! Jeg likte godt den Tix var med i, og den siste Erik Sæter var med i. Men den ble vel fjernet for godt på grunn av han med dommen. Synd, for akkurat den sesongen engasjerte meg skikkelig Anonymkode: d6f71...19a Haha nei, er det sant??! For et sammentreff. Trodde ingen andre enn meg var like gal som brukte timesvis på å lese seg igjennom denne tråden så mange år etterpå 😂 Er det første gangen du har sett denne sesongen også? Ja det stemmer det var noen sesonger som var litt engasjerende. Er det derfor de har fjernet sesongen? Nå ligger jo bare sesong 4 og denne sesongen ute, synest det er pussig at de har tatt bort sååå mange sesonger. Anonymkode: fba78...cd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå