Gjest Sunshine23 Skrevet 1. juni 2012 #7341 Del Skrevet 1. juni 2012 Vida og MIguel ble faktisk bedt om å slippe kula!! Tatt fra Seher. Nektet å følge oppfordringene Miguel er overbevist om at TV3 på forhånd hadde bestemt seg for at de ikke ville ha en delt seier i år. - Det som ikke ble vist på TV, er at det var en lang pause mellom øyeblikket da vinnerne ble kåret og troskapsseremonien. Da sa folk fra TV-produksjonen til meg flere ganger at jeg burde droppe kula. - De ville tydeligvis ha den avslutningen, men jeg kunne aldri gjort det. I mitt hode hadde vi vunnet sammen og skulle dele premien sammen, sier han til Seoghør.no. Det viser bare hvor flott Miguel er som nektet å slippe kula. Men det er jo litt rart Ttriana plutselig spør hvem de vil dele pengene med hvis de slipper kula. Hun har aldri spurt om det før. Jeg visste litt at tv3 ville noen skulle slippe kula iår. Mtp at Tommy og Camilla måtte skrive under en kontrakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #7342 Del Skrevet 1. juni 2012 At kvinner vil være menn og hele tiden legger mannelige egenskaper som bedre kvaliteter enn kvinners egne er ett slags bevis for kvinners underdanighet og mindreverdighet i forhold til menn. Blant nesten alle dyrearter så er det hannene som er de dominante og som må slåss for å komme seg fram her i verden. Hunnene er mer tilbaketrukket, og holder seg ofte samlet da dette er deres beste våpen. Jeg synes betegnelsen "å manne seg opp" eller "å ha baller" er treffende uttrykk, og kan brukes om begge kjønn. Politisk korrekt er det selvsagt ikke, men hvem bryr seg egentlig om det... Menn og kvinner kommer ikke til å bli like på grunn av tøysete ideer skapt av sosiologer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #7343 Del Skrevet 1. juni 2012 Ta den diskusjonen en annen plass. Her diskuterer vi Paradise hotel. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 1. juni 2012 #7344 Del Skrevet 1. juni 2012 Alt i alt var dette en god sesong. Den første sesongen var best synes jeg, så denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 1. juni 2012 #7345 Del Skrevet 1. juni 2012 Likte avslutningen jeg Ikke kjedelig som alle de andre årene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #7346 Del Skrevet 1. juni 2012 Se og Hør bekrefter nå at Kristin og Dennis endelig er kjærester. Men jeg finner ingenting om dette på Kristing blogg. Dennis sin blogg finner jeg ikke lengre. Har han sletta sin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 1. juni 2012 #7347 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg synes denne sesongen har vært best. Sesong 1 får en god 2 plass Sesong 2 får en 3 plass Sesong 3 får en 4 plass. Sesong 3 var jo drit kjedelig jo. Helt utrolig at jeg følgte med på hele sesongen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 1. juni 2012 #7348 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg syns dette har vært en god sesong, spesielt siden fjorårets var så gørrkjedelig. Når man sammenligner er det på en måte ingen tvil om hvem som er best :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #7349 Del Skrevet 1. juni 2012 http://www.f-b.no/nyheter/stian-29-svidde-av-100-000-pa-fest-matte-tigge-penger-til-toget-hjem-1.7379873 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 1. juni 2012 #7350 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Jeg synes betegnelsen "å manne seg opp" eller "å ha baller" er treffende uttrykk, og kan brukes om begge kjønn. Hvorfor er egentlig dette uttrykket et uttrykk for å være tøff og tåle en støyt? Ballene er jo skikkelig sensitive og tåler lite, mens en vagina tåler adskillig mer juling! (Sånn går det når PH er slutt) http://www.f-b.no/nyheter/stian-29-svidde-av-100-000-pa-fest-matte-tigge-penger-til-toget-hjem-1.7379873 Endret 1. juni 2012 av Ylvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 1. juni 2012 #7351 Del Skrevet 1. juni 2012 http://www.f-b.no/nyheter/stian-29-svidde-av-100-000-pa-fest-matte-tigge-penger-til-toget-hjem-1.7379873 :hakeslepp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #7352 Del Skrevet 1. juni 2012 http://www.f-b.no/nyheter/stian-29-svidde-av-100-000-pa-fest-matte-tigge-penger-til-toget-hjem-1.7379873 tror ikke dette er sant,de får ikke pengene før i dag så de hadde dem ikke i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. juni 2012 #7353 Del Skrevet 1. juni 2012 http://www.f-b.no/nyheter/stian-29-svidde-av-100-000-pa-fest-matte-tigge-penger-til-toget-hjem-1.7379873 tror ikke dette er sant,de får ikke pengene før i dag så de hadde dem ikke i går. Kredittkort Håper dette er overdrivelse. Synes det er SÅ turnoff å hive så masse penger ut av vinduet. På 1 kveld! (Hadde en eller annen kæxe spandert champis til 3000kr flaska på meg på byen, hadde jeg gått til noen andre). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 1. juni 2012 #7354 Del Skrevet 1. juni 2012 Det er vel så å si umulig å bruke hundre tusen kroner på en kveld på byen. Selv om en hadde gått inn for å bruke så mye penger hadde det vært veldig vanskelig. Det står jo også i artikkelen at det var "en blanding av sannhet og veddemål". Han brukte sikkert en del penger, men selve greia var nok fordi han tapte et eller annet veddemål. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 1. juni 2012 #7355 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) http://www.f-b.no/nyheter/stian-29-svidde-av-100-000-pa-fest-matte-tigge-penger-til-toget-hjem-1.7379873 Hæ? Han svidde av 100.000 kr på finalefesten? Det tror ikke jeg noe på. Tipper det bare er en spøk. Endret 1. juni 2012 av Sunshine23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naun Skrevet 1. juni 2012 #7356 Del Skrevet 1. juni 2012 Herregud, det bildet er bare tull! det bildet ble lagt ut på twitter hvis jeg husker rett, og det er bare rett og slett kødd. bullshitbullshitbullshitbullshit. Go stian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 1. juni 2012 #7357 Del Skrevet 1. juni 2012 Ser vel ikke for meg at noen av deltakerne i PH framstår som mennesker som setter premiepengene inn på BSU-konto. Du skal ikke spandere mange flasker sprudlevann på et utested rundt Solies plass før ti-tusen lappene ryker. Motbyyyydelig sted! Vel vel...368 sider, 7350 innlegg og 328 000 visninger. Ble en folksom tråd dette .... Skal vi se... Hva ellers er på TV.. Snakkes neste sesong! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 1. juni 2012 #7358 Del Skrevet 1. juni 2012 http://www.f-b.no/nyheter/stian-29-svidde-av-100-000-pa-fest-matte-tigge-penger-til-toget-hjem-1.7379873 Hehe dette er bare tull. Jeg har en venn på facebook som er komiker og god venn med Stian og det var visst han som hadde skrevet den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elihol Skrevet 1. juni 2012 #7359 Del Skrevet 1. juni 2012 Men det er jo litt rart Triana plutselig spør hvem de vil dele pengene med hvis de slipper kula. Hun har aldri spurt om det før. Jeg visste litt at tv3 ville noen skulle slippe kula iår. Mtp at Tommy og Camilla måtte skrive under en kontrakt. Jeg er mer overrasket over at de ikke har fått det spørsmålet tidligere. På Paradise DK har de alltid blitt spurt om det, så lenge jeg kan huske (fra 3-4 år siden i allefall). Håper de fortsetter med det, er mye større sjanse for at noen slipper kula når de har mulighet til å gi bort resterende til en tidligere partner/venn etc i juryen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #7360 Del Skrevet 2. juni 2012 Men hvorfor står det aldri noe om Christina i media da? Tenker på alt hun har gjort så burde det jo så mye om henne, men nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå