Gå til innhold

Paradise Hotel 2012

mia83

Anbefalte innlegg

Gjest Herr Drue

Jeg var helt sikker på at Andreas og Camilla kom til å vinne - og sånn i forkant synes jeg også de fortjente det mest.

Men så ødelagte de egentlig alt for seg selv i veien mot finalen:

Andreas som hele tiden hadde helt "pækker'n" for at Camilla eller noen andre skulle si noe som kunne være en ulempe for dem.

Og angrepstalen til Camilla hvor hun fokuserte mest på at de andre hadde bidratt for lite i gruppa, og sånnt fjas.

Og at Andreas ble irritert på Vida fordi hun ikke hadde skrevet noen

angrepstale. Miguel kom egentlig best ut der - synes han hadde de beste argumentene i sin tale.

Reaksjonen til Andreas var helt priceless - og avgjorde vel egentlig at han ikke hadde fortjent å vinne.

Stian holdt sin del av avtalen mellom han og Vida. Og det gjorde vel hun og - hadde ikke de avtalt seg imellom at de skulle slppe kula hvis de sto med en annen partner i finalen?!

Om ikke Stian er vinneren - så er han kanskje den moralske vinneren - tror nok han vil være den folk husker (best) fra denne sesongen

Stian og Vida vil sammen bli huska jeg. Dessverre ødela Stian veldig for seg selv med "hore"-spørsmålet til Vida. Utrolig skuffende. Jeg skjønner at han mente det humoristisk, men da han skjønte at det ikke fungerte i konteksten burde han hatt baller nok til å moderere det, eller å legge seg flat der og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som de fleste syns det egentlig er helt utrolig hvordan Andreas reagerte. Sa ikke han i starten at han var der for fest og moro? Greit at det er skikkelig, skikkelig kjipt å ikke vinne når man er så nærme prisen, men hallo, man kan jo unne konkurrenten seieren i det minste! Det toppa kaka når han sa at oppholdet var bortkasta, og at kan unna Vida og Miguel å TAPE i baksnakk! :gjeiper:

En ting jeg hele tiden har reagert på, er hvordan alle snakker om hvem som fortjener seieren fordi de har vært der lengst, tatt flest vanskelige avgjørelser osv. Jeg syns det er viktig å påpeke at hvem som kommer i finalen er faktisk helt tilfeldig! Tvister skjer hele tiden (for eksempel da Camilla røyk ut i mafiauka), og å være der fra begynnelsen er ikke å være en god spiller, det er ren flaks og kanskje en trofast partner!

I mine øyne var Vida og Miguel like verdige vinnere som Andreas og Camilla, de var jo i finalen liksom. Vida har lagt show, Miguel har tatt de vanskelige avgjørelsene, Camilla har vært godt likt av alle og Andreas har vært der lengst. Det er ingenting som gjør noen av de mer verdige enn de andre.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns nosejoben hennes er altfor overdrevet, får michael jackson assosiasjoner

Camilla har ikke fikset på nesen :fnise: Det er hennes naturlige nese.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem i all verden var han Christian som plutselig dukket opp? Han kan ikke jeg huske. Han fikk stemme han og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han Christian var vel bare der i to dager eller noe. Kom inn samtidig som Athena om jeg ikke husker feil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg synes Miguel taklet det utrolig bra. Jeg synes det var skikkelig dårlig gjort av Vida, og synes veldig synd på Miguel. Begge to kom seg til finalen sammen, og da synes jeg man skal dele pengene. Jeg hadde blitt sykt lei meg hvis jeg var i Miguel sine sko.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes Miguel taklet det utrolig bra. Jeg synes det var skikkelig dårlig gjort av Vida, og synes veldig synd på Miguel. Begge to kom seg til finalen sammen, og da synes jeg man skal dele pengene. Jeg hadde blitt sykt lei meg hvis jeg var i Miguel sine sko.

Viktig å huske at Vida lill har litt å takke miguel for.

Han truet de gamle sånn at de nye,sånn som vida selv,fikk sjansen.

Mange av stemmene vida fikk var pga miguel.

Hadde vida stått der med Tommy,så hadde ho ikke fått noe selv.

Og de kom seg dit sammen. Litt kjipt å miste penge da.

Syns også at Miguel taklet det bra,men syns miguel er rar..

Jeg hadde ikke blitt sur for de andre tingene kan ble sur for,men å miste pengene i en finale hadde gjort meg litt bitter..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offensive Pie

Hehe, jeg var også veldig usikker på om den ville rulle eller knuse ;) Now we know!

Jeg var sikker på at den ville sprette, som en gigantisk sprettball :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er kanskje dårlig gjort, men dette er et spill og kun til for å lage god tv. Tenk så kjedelig det hadde blitt i forhold hvis Vida ikke slapp kula :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trodde jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært kult! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas' reaksjon var rett og slett priceless! Særlig i øyeblikket hvor Triana sa noe sånt som "men du vant i det minste kjærligheten!" i et forsøk på å få opp den labre stemningen. Komisk!

Jeg synes også slengkommentaren hans på baksnakk om at han alene fortjente seieren mer enn Vida og Miguel til sammen var langt under lavmål. Dette fra fyren som godtet seg hjertelig over Miguels reaksjon da M røk for første gang. Snakk om å være blind for egen bjelke, gitt. Begrunnelsen for "hvem som fortjener det mest og minst" faller i grunn på sin egen urimelighet, spør du meg. Andreas dreit seg først da han begynte å oppføre seg dårlig mot noen av de som kom inn som nye, og deretter da han hisset seg under angrepstalen og juryens pandoras i finaleuken. Miguel hadde jo også temperament, men Vida sørget jo for at de holdt seg ydmyke ovenfor juryen, og det var jo helt klart den beste taktikken.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når kvinner gjør det bra, er handlekraftige og bestemte så påstår kvinner selv at de har så baller. Vida lill sa at hun hadde vid kjole fordi hun hadde så store baller. Christina mente at vida lill har skikkelig baller!

Hvorfor lider dere kvinner av penismisunnelser egentlige? Hvorfor klarer ikke dere kvinner og finne på ord som er feminine, omtaler kvinner og som høres ut som at kvinner er handlekraftige og bestemte?

At kvinner vil være menn og hele tiden legger mannelige egenskaper som bedre kvaliteter enn kvinners egne er ett slags bevis for kvinners underdanighet og mindreverdighet i forhold til menn.

Tror dere meg ikke? - ha, bare se hvor mange kvinner som foretrekker og bukke fremfor og neie...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas trodde han skulle vinne. Sikkert derfor han ble så sutrete og forbanna. Alle festene, at han fant kjærligheten med Camilla osv betydde visst ingen ting. Han ville bare vinne han. Reaksjonen hans var jo det beste med hele paraise hotel. Det så ut som han skulle drepe noen da han tapte. :fnise:

Jeg er fortsatt provosert over oppførselen til Christina. Hun er veldig falsk. Miguel trodde jo at hun hadde begynt å like han, men det var kun skuespill. Å den falske latteren hennes da Miguel tapte pengene? Helt utrolig at hun godtet seg så mye!

Andreas og Christina passer sammen.

Christina er faktisk verre enn Lene og det skal MYE til.

Endret av smalls
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt sykt lei meg jeg å hvis min partner slapp kulen. Det er jo snakk om mye penger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når kvinner gjør det bra, er handlekraftige og bestemte så påstår kvinner selv at de har så baller. Vida lill sa at hun hadde vid kjole fordi hun hadde så store baller. Christina mente at vida lill har skikkelig baller!

Hvorfor lider dere kvinner av penismisunnelser egentlige? Hvorfor klarer ikke dere kvinner og finne på ord som er feminine, omtaler kvinner og som høres ut som at kvinner er handlekraftige og bestemte?

At kvinner vil være menn og hele tiden legger mannelige egenskaper som bedre kvaliteter enn kvinners egne er ett slags bevis for kvinners underdanighet og mindreverdighet i forhold til menn.

Tror dere meg ikke? - ha, bare se hvor mange kvinner som foretrekker og bukke fremfor og neie...

cartoon-Betty-White-on-Balls-jpg.jpg

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det har vel noe med at kvinner hele tiden må måle seg med menn, og alltid har blir sett på som litt mindre verdt enn menn når det kommer til viktige avgjørelser o.l. Og det å ha baller er jo et etablert uttrykk, så når kvinner gjør noe modig/tøft/whatever, hvorfor skal man opprette egne uttrykk i stedenfor å bruke et eksisterende?

Dette er vel egentlig ikke plassen for den diskusjonen da..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offensive Pie

hakunamatata, jeg skulle til å poste samme bilde :klemmer:

Synes forøvrig Dennis tar tap og sånt bedre enn Andreas : her

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vida og MIguel ble faktisk bedt om å slippe kula!!

Tatt fra Seher.

Nektet å følge oppfordringene

Miguel er overbevist om at TV3 på forhånd hadde bestemt seg for at de ikke ville ha en delt seier i år.

- Det som ikke ble vist på TV, er at det var en lang pause mellom øyeblikket da vinnerne ble kåret og troskapsseremonien. Da sa folk fra TV-produksjonen til meg flere ganger at jeg burde droppe kula.

- De ville tydeligvis ha den avslutningen, men jeg kunne aldri gjort det. I mitt hode hadde vi vunnet sammen og skulle dele premien sammen, sier han til Seoghør.no.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...