AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #7301 Del Skrevet 1. juni 2012 Har de bodyguards og likt til stedet? Hadde ikke forundret meg om Miguel hadde klikket og drept Vida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 1. juni 2012 #7302 Del Skrevet 1. juni 2012 Veldig enig med Tonje! Glad for at Vida Lill og Miguel vant! Litt synd at Vida Lill slapp kulen, fikk vondt av Miguel. Kan ikke være tilfeldig at denne ekstra regelen om å dele premien med en annen deltager kom akkurat nå. Men men, litt av en finale Og er nesten mest lettet over at Christina ikke vant, hun fremstår som veldig ufyselig. En typisk mobber fra ungdomsskolen.. Ansiktsuttrykket og reaksjonen til Andreas da han innså at han ikke vant var virkelig verdt det i seg selv, var visst ikke så viktig med opplevelsen, minnene, vennskapene og kjærligheten likevel gitt 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melia Skrevet 1. juni 2012 #7303 Del Skrevet 1. juni 2012 Andreas var typ verdens værste taper. At det går ann å. Veldig glad for at Vida og Miguel vant, og så var det sykt spennende at Vida slapp kula ! Fikk litt vondt av Miguel, men Stian fortjente virkelig å få de 100k. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #7304 Del Skrevet 1. juni 2012 Camilla var skikkelig pen på finalefesten Lurer forresten på hvordan stemninga var siden folk har fått sett episodene på TV og sett hva alle har sagt om hverandre i snakkeboksen og bak ryggen deres. jeg syns nosejoben hennes er altfor overdrevet, får michael jackson assosiasjoner 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #7305 Del Skrevet 1. juni 2012 Ja hun er forferdelig. Også er hun lærerassistent. Hun passer vel neppe i en sånn jobb der hvor hun liksom skal gå foran som et godt eksempel. Hun kan ihvertfall ikke være noe forbilde. Har hun jobb å komme tilbake til tro? Hun burde bli sparka på flekken Enig! Om hun hadde jobbet i klassen til mitt barn hadde jeg sørget for å få byttet skole hvis hun ikke hadde fått sparken. Herregud for et forkastelig menneske. Oppførselen hennes gjør meg kvalm. Hun må jo ha en skrue løs 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #7306 Del Skrevet 1. juni 2012 Andreas og Christina er vel de jeg liker minst av deltakerne. Veldig glad for at de ikke vant. Andreas ser ut til å være på nivå med en barneskoleelev i hodet sitt, helt sinnssykt barnslig. Det var gøy å se han furte for at han ikke vant, herlig underholdning Han fortjente absolutt ikke å vinne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. juni 2012 #7307 Del Skrevet 1. juni 2012 Først nå ser mine facebookvenner på viddy, og det står: Camilla slipper kula. Var det det dere så i går og, dere som arget dere over viddy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #7308 Del Skrevet 1. juni 2012 For en utrolig bra slutt på Paradise!! Er jo ingen som er mer verdige vinnere enn Vida og Stian! Andreas irriterer meg bare mer og mer, oppfører seg som en drittunge... Synes litt synd på Miguel som tapte på målstreken, men sånn kan det gå :gjeiper: Når skal folk skjønne at Stian IKKE vant Paradise? Han fikk med seg 100 000 spenn hjem, men han var ikke vinner likevel. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elyssa Skrevet 1. juni 2012 #7309 Del Skrevet 1. juni 2012 Tenk å si at man har sløst bort 45 (?) dager av livet sitt når man har fått seg ny kjæreste da??! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 1. juni 2012 #7310 Del Skrevet 1. juni 2012 Tenk å si at man har sløst bort 45 (?) dager av livet sitt når man har fått seg ny kjæreste da??! Tenkte jeg også på. Veldig koselig for henne. Kanskje derfor de ikke var helt på talefot på finalefesten i går? :gjeiper: 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarafina Skrevet 1. juni 2012 #7311 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Ansiktsuttrykket og reaksjonen til Andreas da han innså at han ikke vant var virkelig verdt det i seg selv, var visst ikke så viktig med opplevelsen, minnene, vennskapene og kjærligheten likevel gitt Det er mye mer synd på Miguel som ikke fikk sin del av pengene, enn på Andreas som ikke vant. Miguel og Vida vant fordi de fikk flest stemmer, flest folk ville de skulle vinne. Andreas har som du sier vunnet kjærligheten med Camilla, det burde jo være fantastisk i seg selv. (Synes forresten hun er WAY out of his league, eller hva det heter). Det VERSTE med hele finalen var måten Christina jublet og godtet seg på da Vida slapp kula. For en bitch. Husker hvordan hun smisket med Miguel tidligere - og Miguel ble jo nesten litt rørt, og glad for at hun likte ham litt likevel. Ser han også på et TV-intervju, snakker pent om Vida til tross for at hun slapp kula... Tror Miguel er en snill fyr, litt usikker på seg selv til tider, og litt naiv. Likte han bedre og bedre etter hvert. Men (jeg har nevnt det før, men - underholdningsmessig var Kristian Rene årets beste deltaker). Tenkte på en ting. For spenningens skyld, er det nesten bra ikke Stian stod i en finale. Han var jo den som var best likt i alle leire (tror jeg), da hadde det blitt så selvfølgelig at han vant. Noen som vet hvor man kan se bilder etc. fra finalefesten? Endret 1. juni 2012 av Sarafina 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Offensive Pie Skrevet 1. juni 2012 #7312 Del Skrevet 1. juni 2012 Først nå ser mine facebookvenner på viddy, og det står: Camilla slipper kula. Var det det dere så i går og, dere som arget dere over viddy? Ja. Det fikk meg nesten til å ikke se finalen. Glad det ikke ble sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 1. juni 2012 #7313 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg har sett troskapstesten om igjen nå, og det er helt åpenbart at latteren til Christina er falsk. Hun måtte liksom bare le for å være ekstra ekkel. Det er som om det sitter i hennes DNA å være bitch, jeg skjønner virkelig ikke at hun kan være så slem. Jeg lurer på hva hun tenker om seg selv etter å ha sett PH, om hun faktisk innser hvor grusom hun er. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. juni 2012 #7314 Del Skrevet 1. juni 2012 Ja. Det fikk meg nesten til å ikke se finalen. Glad det ikke ble sånn! Hehe, da ble det egentlig mer spennende for dere som så det da. Når plutselig Stian ikke gikk til Andreas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Offensive Pie Skrevet 1. juni 2012 #7315 Del Skrevet 1. juni 2012 Hehe, da ble det egentlig mer spennende for dere som så det da. Når plutselig Stian ikke gikk til Andreas. Jeg måtte plukke opp haka fra gulvet, ja. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Independent Skrevet 1. juni 2012 #7316 Del Skrevet 1. juni 2012 jeg syns nosejoben hennes er altfor overdrevet, får michael jackson assosiasjoner Har du funnet et før bilde? Hadde vært artig å se. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #7317 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg var helt sikker på at Andreas og Camilla kom til å vinne - og sånn i forkant synes jeg også de fortjente det mest. Men så ødelagte de egentlig alt for seg selv i veien mot finalen: Andreas som hele tiden hadde helt "pækker'n" for at Camilla eller noen andre skulle si noe som kunne være en ulempe for dem. Og angrepstalen til Camilla hvor hun fokuserte mest på at de andre hadde bidratt for lite i gruppa, og sånnt fjas. Og at Andreas ble irritert på Vida fordi hun ikke hadde skrevet noen angrepstale. Miguel kom egentlig best ut der - synes han hadde de beste argumentene i sin tale. Reaksjonen til Andreas var helt priceless - og avgjorde vel egentlig at han ikke hadde fortjent å vinne. Stian holdt sin del av avtalen mellom han og Vida. Og det gjorde vel hun og - hadde ikke de avtalt seg imellom at de skulle slppe kula hvis de sto med en annen partner i finalen?! Om ikke Stian er vinneren - så er han kanskje den moralske vinneren - tror nok han vil være den folk husker (best) fra denne sesongen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 1. juni 2012 #7318 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg ble overrasket... Også trodde jeg at kula bare skulle rulle bortover liksom, som en ball. Ikke knuse! haha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 1. juni 2012 #7319 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg ble overrasket... Også trodde jeg at kula bare skulle rulle bortover liksom, som en ball. Ikke knuse! haha Hehe, jeg var også veldig usikker på om den ville rulle eller knuse Now we know! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #7320 Del Skrevet 1. juni 2012 "FANT KJÆRLIGHETEN: Emil Løvstad og Thea Bråten Christensen ble sammen etter å ha funnet hverandre på «Paradise Hotel» i 2010. Paret har i dag sønnen Nemo sammen." Hah, faktisk! Old news much? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå