Gjest Armule Skrevet 4. juni 2012 #7441 Del Skrevet 4. juni 2012 På svensk? De gamle tegneseriene funker ikke på norsk... Det er nok norsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 4. juni 2012 #7442 Del Skrevet 4. juni 2012 Han kunne da hvertfall sunget på dialekta si da... Utrolig dårlige greier! OG se og hør sin overskrift: POPSTJERNE??? Neeeiii.. Han blir ikke noen popstjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #7443 Del Skrevet 4. juni 2012 Hør Paradise-Ares sangdebut her! Fyfaen, hva er det han og Iselin egentlig tenker med? Skjønner ikke vitsen med at de lager den dritten sin. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #7444 Del Skrevet 5. juni 2012 Men skulle Camille slippe kule? Hun sier jo det (ser finalen nå). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amanda. Skrevet 5. juni 2012 #7445 Del Skrevet 5. juni 2012 Synes nesten det er litt trist at Paradise er slutt, ble jo helt hekta. Men nå får jeg jo lest til eksamen da, hehe Herreguuuud, Are og Iselin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirbit Skrevet 5. juni 2012 #7446 Del Skrevet 5. juni 2012 Men skulle Camille slippe kule? Hun sier jo det (ser finalen nå). ja,ho skrev kontrakt på at ho skal slippe kulen hvis ho vinner. Var derfor ho fikk lov til å komme tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 5. juni 2012 #7447 Del Skrevet 5. juni 2012 Nå har jeg fått solet meg til å hørt på sangen til Are. Den er ikke verre enn sangen til Iselin, men det var ikke noe særlig bra. At de to liksom er kjærester tror jeg ingen ting på! Vi hørte jo alt Are sa om henne på Ph, så nå er de plutselig kjærester? nei, tipper det er et pr stunt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #7448 Del Skrevet 6. juni 2012 Jeg kom over denne tråden nå jeg. Er ikke så mye på Kvinneguiden Jeg har ikke sett så mye på ph iår, men jeg har fått en del episoder da og har da fått med meg hva slags menneske Christina er. Jeg fikk bla med meg den spytte episoden da hun og han Daniel (?) spyttet på Miguel. jeg satt bare å måpte. Veldig sjokkerende. Ellers synes jeg det var vært mye fokus på at de fra starten er de mest verdige vinnerne og de nye kan ikke bare komme her og kommer her liksom. Var vel derfor de mislikte Miguel så mye? Pga de mente han tok seg alt for fort til rette og var ikke ydmyk eller noe sånt. Det virker litt som de gammle var sjefene på hotellet og bestemte åssen de nye skulle oppføre seg. Tåpelig. Mine favoritter var Stian, Camilla, Kristian Rene og Iselin etterhvert. Likte hun ikke i begynnelsen, men etterhvert ble hun mye bedre. Jeg likte ikke Andreas og Christina. Pga de er utrolig umodne og har fæle personligheter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 7. juni 2012 #7449 Del Skrevet 7. juni 2012 Dennis mislikte Miguel fordi han så bra ut også.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #7450 Del Skrevet 7. juni 2012 Hahah, jaja... Are og Iselin passer i hvert fall sammen. Så kan de tygge tyggegummi og høre på de nye hitlåtene sine sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 7. juni 2012 #7451 Del Skrevet 7. juni 2012 Det blir jo veldig spekulering men jeg tror Are er "kjærste" med Iselin bare for PR/fame/fordi hun skulle gi ut sang osv (så kunne han være i musikkvideo og også få gi ut sang...) Han skjønte nok at han ikke var interessant nok alene. Det var jo ganske tydelig at han var med på PH for å bli "kjendis".. Håper for Iselin sin skyld at hun enten er med på fakeforholdet, eller at det faktisk ER ekte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auroressa Skrevet 8. juni 2012 #7452 Del Skrevet 8. juni 2012 Det Vida lill? Gjorde mot Miguel ? Var smakløst.. Som min mor sa : Vist hun absolutt ville dele pengene med Stian kunne hun delt "sin" sum, ikke sluppet kula foran Miguel. Det gjør man bare ikke! Er faktisk litt enig, uansett hvor lenge dem var partnere eller ikke... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #7453 Del Skrevet 9. juni 2012 Det beste med PH er all guttekosinga synes jeg.... det har det vært hver sesong de siste åra. Jeg ble virkelig tent av å se Mads og Stian råkline med hverandre (er gutt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #7454 Del Skrevet 10. juni 2012 Ta å les bloggen til andreas. Herregud der forsvarer han oppførselen sin i finalen osv i det siste innlegget hans. Dumme argumenter han kommmer med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 11. juni 2012 #7455 Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg har lest den forsvarstalen til Andreas og synes det er ltt komisk åssen han prøver å forsvare seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #7456 Del Skrevet 11. juni 2012 Hvor finner man bloggen til Andreas da? Googler eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirbit Skrevet 11. juni 2012 #7457 Del Skrevet 11. juni 2012 Hvor finner man bloggen til Andreas da? Googler eller? Blogg til Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarafina Skrevet 11. juni 2012 #7458 Del Skrevet 11. juni 2012 Savner Paradise Hotel! Synes ikke den forsvarstalen på bloggen hans var så jævla teit, jeg. Er jo ikke så rart at han kommenterer og skriver om noe som sikkert mange spør om og er opptatt av. Kanskje vi her på forumer burde tenke oss litt mer om før vi kritiserer andre personer? Jeg synes også Andreas oppførte seg teit i visse sammenhenger, men ingen er perfekt - og på Paradise Hotel blir man blottlagt for alle på tv, sånn er det bare. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #7459 Del Skrevet 12. juni 2012 Savner Paradise Hotel! Synes ikke den forsvarstalen på bloggen hans var så jævla teit, jeg. Er jo ikke så rart at han kommenterer og skriver om noe som sikkert mange spør om og er opptatt av. Kanskje vi her på forumer burde tenke oss litt mer om før vi kritiserer andre personer? Jeg synes også Andreas oppførte seg teit i visse sammenhenger, men ingen er perfekt - og på Paradise Hotel blir man blottlagt for alle på tv, sånn er det bare. Okei, så du synes det er helt greit å kjefte ut andre uten grunn, få utbrudd når ikke man får vilja si, fryse ut de nye deltagerene osv osv?? Nei ærlig talt. Det at man har vært med på et tv program er da ingen unnskyldning for å oppføre seg SÅ ufyselig mot andre mennesker. Mobbing er ikke greit vetdu. Selvsagt prøver han å forsvare sin umodne oppførsel, men det går ikke ann å forsvare mobbing. Jo å stenge ut personer og fryse de ut er mobbing. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 12. juni 2012 #7460 Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg synes Andreas var helt grei i starten, men så ble egoet hans alt for stort og han begynte oppføre seg som han skulle ha vært kongen på hotellet eller noe. Nettopp hørt sangen til Are. Huff dårlige greier. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå