Gå til innhold

Paradise Hotel 2012

mia83

Anbefalte innlegg

Gjest Herr Drue

Christina har alltid irritert meg. Hun som ikke har vært der fra starten burde også inkludere nye mennesker.

Forresten sa christina at hun var fornøyd med tredjeplass. Og tredjeplass er godt gjort når det er fire finalister som har kommet lengere...

Hun er den falskeste ondeste tv-personligheten jeg har sett på leeeeenge. Mobber av verste sort.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg synes det var veldig tydelig at TV3 ville at noen skulle slippe kulen i år. Camilla og Tommy måtte signere kontrakt på å gjøre det, og de åpnet for å gi en sum til en i juryen om man slapp kulen. Veldig tydelig at de ville at noen skulle slippe... :roll:

Ja, det synes jeg også. De presset nok Vida til å slippe. Jeg tror også at hun delte pengene med Miguel slik at de fikk 100 000 hver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var veldig tydelig at TV3 ville at noen skulle slippe kulen i år. Camilla og Tommy måtte signere kontrakt på å gjøre det, og de åpnet for å gi en sum til en i juryen om man slapp kulen. Veldig tydelig at de ville at noen skulle slippe... :roll:

Mhm http://www.seher.no/896434/paradise-miguel-hevder-han-ble-bedt-om-aa-droppe-finalekula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for en nyyydelig kjole triana hadde på seg nå! den lilla der vil jeg ha!

Regner med kjolen er fra Leyla Hafzi ;) Knall fin!

Hadde det ikke vært for Maria som stilte seg bak dem, hadde heller ikke Miguel kommet til finalen, så han kunne like så godt som Vida kunnet lagt vekt på det.

Syns finalen var kjempe spennende!!! BESTE!

Likte også at Andreas ble muggen i facen ;) huff for en dårlig taper.

Takk for nå :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"FANT KJÆRLIGHETEN: Emil Løvstad og Thea Bråten Christensen ble sammen etter å ha funnet hverandre på «Paradise Hotel» i 2010. Paret har i dag sønnen Nemo sammen."

Hah, faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah,så mange tanker jeg har! skal prøve å begrense meg...

1.Tv3

Tv3 i mine øyner ødlegger litt for seg selv.

Ikke alle som ser på PH er 14 år gamle, noen av oss forstår når spillet blir tuklet med,noen av deltagere bryter kontrakten og avslører ting senere og.

Dessuten, så viste tv3 oss at det ER noen som kommer til å slippe kulen i år. Eller viser de det vært år,just for the hell of it?

2. Om spillet.

Ja,dere. Det er et spill.

Det første jeg reagerer på er at noen mener at A&C fortjener å vinne fordi de har vært der fra dag en. For meg blir det samme som å si at noen fortjener å vinne i Ludo fordi de har den kuleste fargen på spilleren. Og det er kun fordi reglen er sånn, at noen må være gul og noen må være rød, i ludo altså. På PH så er reglen sånn at noen kommer inn senere i spillet. Er litt meningsløst å komme inn hvis alle syns det er "urettferdig" at de nye skal vinne? blir jo det samme som å klage på at den gule spilleren vant,fordi du hater gult..

Ja,det var dårlig gjort at Vida Lill slapp den kulen,jeg hadde aldri gjort det. Men jeg respekter også at ho gjorde det,for igjen,det er et spill, ho jukset ikke,men følgte reglene.

Syns likevel litt synd på Miguel, som stole så mye på henne, og syns det var dårlig gjort av dem andre å le av hans sorg..

3.End.

Til slutt vil jeg si at PH ikke var som det jeg trodde det skulle være.

Det er ikke et ordentlig spill,når du ikke kan følge reglene uten å ta "sosialt selvmord"

Det er ikke mye spilling annet enn "prøv å være kul" og det at mange av avgjørelsene må diskuteres ødlegger litt for meg.

4. Vida Lill redigert

Har blandet tanker om Vida Lill...

Først så syns jeg ho var annerledes og mye morsomere å se på enn Maria og Camilla var feks.

Så syns jeg at ho var irriterende som løp naken og trodde ho var så morsom.

Så syns jeg ho var kjempekul igjen. Det har jeg ment til finalen, heiet på henne og stian

Men må innrømme at noe har gått inn på meg med henne:

Måten ho hold hånda til Miguel på før de skulle stille seg.

Måten ho hvisket til han at dette går bra på.

Måten ho så på han på og smilte til han når ho så han i øynene.

Og til slutt, ansiktutrykket hennes før ho slapp kula..

Ho er ikke så uskyldig som man skulle tro ;P

btw: når man heter Vida Lill Gausemel ..er det rart man er litt snål?;p

Endret av Mobillader
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

Det ville aldri falle meg inn å stikke av med hele premien når laget mitt hadde vunnet, nei...

Nei det ville ikke jeg heller, men jeg ville nok ha gjort ganske mye for å vinne. Nå er ikke jeg typen til å gå over lik, men jeg har forståelse for at folk benytter sjansen til å gjøre det de kan for å vinne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det ville ikke jeg heller, men jeg ville nok ha gjort ganske mye for å vinne. Nå er ikke jeg typen til å gå over lik, men jeg har forståelse for at folk benytter sjansen til å gjøre det de kan for å vinne.

Til å vinne, ja, men pengene er jo strengt tatt premien. Vida og Miguel vant sammen. De vant Paradise Hotel begge to, selv om Vida stakk av med alle pengene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten noen som har lest/hørt noe om forholdet mellom Vida og Stian etter PH? Går ut fra at de aldri ble sammen, men hadde vært moro å vite hva de begge tenkte :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Til å vinne, ja, men pengene er jo strengt tatt premien. Vida og Miguel vant sammen. De vant Paradise Hotel begge to, selv om Vida stakk av med alle pengene.

En regel i spillet er jo at man kan velge å slippe kula og dele pengene med noen andre. Man kan mene at det er slemt og urettferdig, men det er ikke juks og det er jo faktisk en del av spillet om pengepremien i Paradise hotell. Jeg ville aldri ha klart å slippe kula selv, med mindre jeg sto sammen med en partner jeg ikke stolte på i det hele tatt. Til det har jeg altfor sterk samvittighet. Likevel ser jeg ikke noe galt i at andre velger å slippe kula for å vinne hele pengesummen. Det er faktisk en del av spillet det også.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En regel i spillet er jo at man kan velge å slippe kula og dele pengene med noen andre. Man kan mene at det er slemt og urettferdig, men det er ikke juks og det er jo faktisk en del av spillet om pengepremien i Paradise hotell. Jeg ville aldri ha klart å slippe kula selv, med mindre jeg sto sammen med en partner jeg ikke stolte på i det hele tatt. Til det har jeg altfor sterk samvittighet. Likevel ser jeg ikke noe galt i at andre velger å slippe kula for å vinne hele pengesummen. Det er faktisk en del av spillet det også.

100% enig med deg i dag jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camilla var skikkelig pen på finalefesten :) Lurer forresten på hvordan stemninga var siden folk har fått sett episodene på TV og sett hva alle har sagt om hverandre i snakkeboksen og bak ryggen deres.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det var Stian Vida ville stå med i finalen, det var han hun var lojal mot noe jeg har full forståelse for. Hun hadde stått med Miguel i hva, 2 dager...

Vida bestemmer på lik linje som Miguel om hun skulle slippe kulen eller ikke, hun valgte å slippe kulen og tenke mer på seg og den partneren hun hadde best kjemi med der inne. Jeg tror faktisk jeg ville gjort akkurat det samme. At hun følte hun skylte Stian det mer enn Miguel er vel ikke så rart. det er et spill hun har ikke stukket av med noe som helst hun har vunnet fear and square

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi oi, for en finale!! Mine tanker om det som skjedde...

* Jeg er glad for at Vida Lill og Miguel vant

* Helt fantastisk komisk og pinlig å se reaksjonen til Andreas når de fikk vite at de hadde tapt, samt da Triana prøvde å muntre opp stemningen litt med å si at han har jo tross alt vunnet kjærligheten. Det var visst totalt irrelevant, haha

* Både kult og trist at Vida Lill slapp kulen. Kult fordi det skaper action, og fordi det er henne jeg unner pengene mest. Rett og slett fordi Miguel ikke er min type i det hele tatt, selv om jeg på sett og vis begynte å like raringen mer og mer nå på slutten. Vida Lill er derimot sprø og rar og morsom, samtidig som at hun har noe mellom øra. Kul jente. Likevel håpet jeg at ingen kom til å slippe kulen, rett og slett fordi jeg fikk vondt langt inn i sjela av tanken på hvordan den andre da ville få det. Stakkars, stakkars Miguel.

* Det at folk lo høyt når Vida Lill slapp kulen var ganske usmakelig. Nå skal det sies at noen kanskje bare spontant lo uten helt å mene det, fordi de ble så overrasket og sjokkerte. Men jeg mistenker at det var litt skadefro latter der og gitt.

* Veldig, veldig hyggelig at Stian stakk av med 100 000 kr. Selv om jeg må innrømme at jeg har fått ham bittelitt i halsen de siste episodene. Synes måten han sjefet litt på da de skulle velge hvilke to som skulle få sjansen til å spille seg inn igjen var tåpelig, samt hvordan han refset Camilla for å faktisk ha tatt den sjansen. Det er et spill, og spesielt så nærme finalen er det klart at man går "all in". Og - hvis det var ille, må han da også synes at det var ille at Vida Lill slappen kulen - eller? ;)

* Og til slutt, deilig at det er ferdig! For nå begynte jeg å få Paradise Hotel-overdose, haha. Nok dumskap for denne gang, tilbake til underholdning som trigger hjernecellene litt mer!

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva som er galt med Christina. Hun et bare så himla motbydelig og bitch! Hun var sikkert enda verre på ungdomskolen. Også er hun så falsk.

Det Andreas hele tiden skal bable om at han er en SÅÅÅ mye mer verdig vinner enn V og M er tåpelig. Det spiller null rolle om du har vært der fra starten eller ikke. Han har jo egentlig bare glidd igjennom. Miguel har måtte slite med nedd og klør, og har hatt mye motgang. Ikke minst har folk behandlet han som dritt! Det at de lo da hun slapp kulen var utrolig dårlig gjort.

Endret av smalls
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det var ikke kun Vida som fikk stemmer. KR og Maria stemte jo på Miguel. Mads og Stian på Vida. Mali stilte seg bare der pga hun likte ikke Camilla og Andreas.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...