Mynona Skrevet 23. april 2012 #4281 Del Skrevet 23. april 2012 Østfold L-en sprer seg blandt barn og unge i Oslo. Men østfold L'en er jo ikke tykk L. Tykk L er sånn som trøndere uttaler L'en i Verdalen. Iselin sier vel "aldri" på samme måte som Haldensere sier Halden?? Eller misforstår jeg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #4282 Del Skrevet 23. april 2012 Syns kjæresteparene er veldig kjedelige jeg.. Skjer jo ingenting med de :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjønningen Skrevet 23. april 2012 #4283 Del Skrevet 23. april 2012 Hva har han lagd av liv? snakker taktikk med folk mener du? Han er ekstremt underholdende. Han lager liv med taktikktullet sitt og sier morsomme ting uten helt å vite at det oppfattes slik. De andre er jo kjedelige og kjører spillet safe og kjedelig. Jeg har ingen interesse av å se en gjeng venner snakke om været og sole seg, jeg vil ha intriger! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #4284 Del Skrevet 23. april 2012 Ta den L diskusjonen en annen plass da. Nå vil jeg ha Christina UT! Makan til hurpe 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #4285 Del Skrevet 23. april 2012 Men østfold L'en er jo ikke tykk L. Tykk L er sånn som trøndere uttaler L'en i Verdalen. Iselin sier vel "aldri" på samme måte som Haldensere sier Halden?? Eller misforstår jeg... De har tjukk L både i Trøndelag og store deler av Østlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123bell Skrevet 23. april 2012 #4286 Del Skrevet 23. april 2012 Å herregud! Hun Christina, for en f****kjerring altså, hvem tror hun at hun er egentlig? De burde jo ikke bare reise seg opp og adlyde ordene hennes vel? Åh snakk om å skape dårlig stemning da, Hun pisser jo faktisk på andre deltakere, OG er skikkelig ufyselig i tillegg! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #4287 Del Skrevet 23. april 2012 De har tjukk L både i Trøndelag og store deler av Østlandet. Slutt med avsporing nå! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #4288 Del Skrevet 23. april 2012 Tommy er en patetisk liten pusling. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 23. april 2012 #4289 Del Skrevet 23. april 2012 Ta den L diskusjonen en annen plass da. Det er så mange diskusjoner om hvem som er peneste og styggest som interesserer meg midt bak, så jeg forbeholder retten til å diskutere noe som noen andre ikke er interessert i også. Dette er ikke den eneste diskusjonen, så du får bare scrolle forbi. De har tjukk L både i Trøndelag og store deler av Østlandet. Ja, jeg vet. jeg snakker med tykk L selv (fra Østlandet), poenget var at jeg tror Iseling snakker med tynn L, ikke tykk som flere skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 23. april 2012 #4290 Del Skrevet 23. april 2012 Virker ikke som hun synes det så farlig på hun tisset på han. Hadde noen tisset på meg mens jeg var kanon full, så hadde jeg klikket! Utrolig nasty. Håper han setter ho på plass imorgen. Han nye virket jo helt dust. Wannabe rik. Skikkelig oslo klyse. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 23. april 2012 #4291 Del Skrevet 23. april 2012 Hva har Christina gjort? Har ikke sett på ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 23. april 2012 #4292 Del Skrevet 23. april 2012 Jeg irriterer meg over Kristian og hans oppblåste ego, men heier på ham likevel siden han faktisk gidder å spille litt. Hvorfor melder folk seg på et realityshow der man skal konkurrere om en premie, for så å klage på dem som "spiller spillet"? Gaaah, hvis de ikke tenker å spille burde de ikke delta heller. Håper Kristian klarer å splitte Dennis og Kristin så Dennis ryker. Eventuelt at Andreas ryker. Så burde Christina ryke som neste jente, for fytti f for ei tullkjerring. Skal drive å bestemme hvem som skal få snakke med hverandre og kommandere folk til å kose seg på festen. Dessuten er hun ei surkjerring av dimensjoner. Håper Kristian og Maria jekker henne kraftig ned (Kristian for tisseepisoden og Maria for at de ble forstyrret mens de pratet). Så når neste gutt skal ut igjen om et par uker eller noe, kan godt Kristian ryke dersom han har klart å splitte et klissete nussesussesex-par først! Det hadde vært deeeeilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #4293 Del Skrevet 23. april 2012 Det er så mange diskusjoner om hvem som er peneste og styggest som interesserer meg midt bak, så jeg forbeholder retten til å diskutere noe som noen andre ikke er interessert i også. Dette er ikke den eneste diskusjonen, så du får bare scrolle forbi. . ¨ Dette er ikke en rettskrivingstråd da heller. Da kan jeg begynne å diskture fotball eller kanskje hunder da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. april 2012 Forfatter #4294 Del Skrevet 23. april 2012 Æsj jeg merker at jeg liker Kristin mindre og mindre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #4295 Del Skrevet 23. april 2012 Herregud. Christina må være noe av det mest usjarmerende jeg har sett noensinne. Stakkars Maria og Iselin, de greide jo ikke si et ord imot! Hvis vi som bare ser henne gjennom tven sitter med verdens verste inntrykk, så MÅ jo de der inne reagere på den ufyselige personligheten hennes også? GRØSS, få henne ut. Makan til BITCH skal man lete lenge etter. Og det er ikke på en underholdende måte engang. Håper hun leser dette, kanskje hun tar det til seg og endrer seg, det er jo aldri for sent. Hun kan da umulig ha noen venner. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 23. april 2012 #4296 Del Skrevet 23. april 2012 ¨ Dette er ikke en rettskrivingstråd da heller. Da kan jeg begynne å diskture fotball eller kanskje hunder da? Åja sorry - Christina er så stygg altså! Bedre nå? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #4297 Del Skrevet 23. april 2012 Åja sorry - Christina er så stygg altså! Bedre nå? Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #4298 Del Skrevet 23. april 2012 Æsj jeg merker at jeg liker Kristin mindre og mindre.. Enig, hun virker falsk. Opptrer snill og uskyldig ovenfor alle, mens hun egentlig gir en lang F i alle andre enn seg selv og resten av firkløveret, og sammen styrer de ALT der inne. Spyr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vodka Skrevet 23. april 2012 #4299 Del Skrevet 23. april 2012 Det er da ikke galt å bli tisset på. Det er vel heller å tisse på andre som er galt og ekkelt. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. april 2012 Forfatter #4300 Del Skrevet 23. april 2012 Enig, hun virker falsk. Opptrer snill og uskyldig ovenfor alle, mens hun egentlig gir en lang F i alle andre enn seg selv og resten av firkløveret, og sammen styrer de ALT der inne. Spyr. Akkurat!! Jeg likte Nina best jeg.. hadde håpet at Nina og Stian skulle vinne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå