Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hvordan får de vaska klærne sine der.. Det har jeg også lurt på. Det er jo noe vi aldri ser..

De bor jo på hotell. Der får man jo vasket klærne sine. Man bare legger dem i en pose utenfor døra.

Skrevet

Pleier ikke danske PH vare mye lenger?

Skrevet

Pleier ikke danske PH vare mye lenger?

Jo.

AnonymBruker
Skrevet

Enig i at det er Kristian sin skyld, han burde forsikret Nina om at hun kunne stå bak ham. Nina ønsket jo ikke å sette Tommy i den situasjonen han ble satt i, og hun hadde en mistanke om at han uansett ville velge Christina, så da burde hun heller ha stilt seg bak Kristian selv om hun ikke stolte 100% på ham.

Ta å les det som jeg tok med fra Seher. Det er IKKE Kristian sin skyld at Nina røyk ut. Han hadde sagt at NIna kunne stå trygt bak han men nina ville ikke at Maria skulle dra. Patetisk å gi Kristian skylden :roll:

• Liker 4
Skrevet

Jo.

Hvorfor er det mye kortere i Norge da?

Gjest Sunshine23
Skrevet

Den norske er jo lengre enn den danske. Jeg husker at den danske sluttet kvart over 10 og den norske er ferdig rundt halv 11..

Skrevet

Hvorfor er det mye kortere i Norge da?

Vet ikke :)

Gjest NozMonster
Skrevet

Men hvor oppholder deltagerne seg i helgene?

Og hvordan får de vaska klærne sine der.. Det har jeg også lurt på. Det er jo noe vi aldri ser..

kan tenke meg at de bare kjører på med filmingen, og at det vi ser på en mandag, nødvendigvis ikke skjedde på en mandag på selve hotellet, og det vi ser på en tirdag, trenger jo ikke å ha skjedd på en tirsdag på hotellet- osv..

De har ikke helger. De bare hopper over de dagene. Når første fredagen kommer for oss, kaller de det mandag igjen. Det er derfor de er der i 10 uker, men kun 40 dager. Jeg tror de får sendt vekk klesvasken sin.

eller så tviler jeg ikke på om enkelte av deltakerne faktisk har med 40 undertøyer og 40 kjoler og 40 alt sammen :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Men hvor oppholder deltagerne seg i helgene?

Hvis du følger med så ser du egentlig at episodene som ble sendt mandag tydelig foregår dagen etter parsermoni forrige uke. Folk prater om hva som skjedde "i går", sover i de samme tingene osv. Hadde de fått pause fra innspillingen ville jo historien mistet kontinuitet.

Og de får klærne vasket av hotellet. ;)

Skrevet

Den norske er jo lengre enn den danske. Jeg husker at den danske sluttet kvart over 10 og den norske er ferdig rundt halv 11..

Jeg tenkte ikke på sending, men oppholdet. Den danske versjonen varer i flere uker enn den norske.

• Liker 1
Gjest Sunshine23
Skrevet

Jeg tenkte ikke på sending, men oppholdet. Den danske versjonen varer i flere uker enn den norske.

Åja sånn. Da misforsto jeg litt :)

Den danske varer vel i 3 månder?

Skrevet (endret)

Det er ikke rare-Mads fra ifjor som kommer inn med mindre han har fått en diger tattis på armen. Tror ikke det er Niklas Vindel heller, stemmen var litt for femi til det. Men det må være noen som har vært der før!

Endret av Kirby
Gjest NozMonster
Skrevet

Åja sånn. Da misforsto jeg litt :)

Den danske varer vel i 3 månder?

3 mnd!? :overrasket:

da tror jeg at jeg hadde blitt rimlig møkklei ganske lenge før finalen!

på en annen side så har jeg hørt ryker om at det er langt fler tvister og spenning i den danske da!

Skrevet

De danske versjonene har alltid vært mye mer underholdene syns jeg :) De tar den mye lenger ut, spiller mer, er mye sleipere. De er ikke like redde for å spille :D

Samt at sånne grodd faste par alltid blir splittet og det skjer mer. Sånn, nå skal jeg slutte å reklamere hehe.

Gjest NozMonster
Skrevet

Det er ikke rare-Mads fra ifjor som kommer inn med mindre han har fått en diger tattis på armen. Tror ikke det er Niklas Vindel heller, stemmen var litt for femi til det. Men det må være noen som har vært der før!

med min "uflaks" så er det sikkert miguell siden han var mørk i huden!

Gjest Sunshine23
Skrevet

Den danske er mye bedre enn den norske. De norske er jo noen pusekatter i forhold til danskene. De spiller jo og tar helt av.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hørt rykter om at de ikke har musikk på hotellet og at musikken vi ser når de danser på reklamene er lagt på i ettertid. Har også hørt at de får bestemte menger alkohol og ikke noe mye, og at det er jævlig strengt om at de må være i seng til en spesiell tid og samtidig med partneren. Har også lest dette på bloggen til en av dem som var med i forifjor men husker ikke hvem det var.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hørt rykter om at de ikke har musikk på hotellet og at musikken vi ser når de danser på reklamene er lagt på i ettertid. Har også hørt at de får bestemte menger alkohol og ikke noe mye, og at det er jævlig strengt om at de må være i seng til en spesiell tid og samtidig med partneren. Har også lest dette på bloggen til en av dem som var med i forifjor men husker ikke hvem det var.

Jeg har hørt det motsatte. Har hørt at produksjon bruker musikk på hotellet hvis deltagerne er veldig late og lager lite liv på dagtid.

• Liker 3
Skrevet

Lurer på om det kommer inn noen i år som virkelig skaper engasjement. I tidligere sesonger har det ofte vært en eller flere som nesten har blitt "hatet" pga ting de har sagt gjort. (Typ Nanna, Lene, Victoria..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...