Sol79 Skrevet 28. mars 2012 #2001 Del Skrevet 28. mars 2012 Førsteinntrykket av Alina er at hun er veldig pen, men den negative personligheten og det sure ansiktet gjør at jeg syns ikke hun er pen lenger i det hele tatt. Hun har gått fra å være den pene isdronningen, til den stygge søstra til Askepott for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #2002 Del Skrevet 28. mars 2012 og Kristin har rosablogg? Hadde et inntrykk av henne at hun var mer enn "dagens outfit"... Jeg ble også overrasket over det. Synes ikke hun har så veldig bra stil på PH, men mye av det i bloggen var fint. Er forsåvidt lettere å kle seg kult når det ikke er sommervarme, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 28. mars 2012 #2003 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Hmm jeg håper i grunn Alina drar hjem imorgen, jeg er litt lei av at hun er så sur og kontrollerende hele veien, stakkars Andreas er jo redd henne Endret 28. mars 2012 av MissStiles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 28. mars 2012 #2004 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg har ikke sett på Jersey Shore og aner ikke hvem denne Sooki er, men jeg må si at jeg digget hun nye som kommer inn i kveld! Tror det kan bli mye god TV med henne der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 28. mars 2012 #2005 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg har ikke sett på Jersey Shore og aner ikke hvem denne Sooki er, men jeg må si at jeg digget hun nye som kommer inn i kveld! Tror det kan bli mye god TV med henne der Tro meg, hadde du sett Jersey Shore hadde du bare blitt irritert over hvor dårlig rippoff hun prøver å være. :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 28. mars 2012 #2006 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg synes å det er irriterende med folk som skal rette på hver minste lille skrivefeil Hvis hun nye (aner ikke hva hun heter) skal gå rundt å leke snooki på hotellet kommer jeg til å eksplodere. Det blir for dumt når folk skal kopiere stilen og måten snooki snakker på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 28. mars 2012 #2007 Del Skrevet 28. mars 2012 Tipper Snooki kommer til å bli sendt hjem rimelig fort, men kjenner vi tv3 rett får hun sikkert en fredning aav noe slag.. Vil ikke at Alina skal reise hjem:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JollyJolly Skrevet 28. mars 2012 #2008 Del Skrevet 28. mars 2012 Hun aller nyeste virker helt FORFERDELIG. Folk som snakker og oppfører seg sånn må brenne! Håper hun er like jævlig som førsteinntrykket og at de andre hater henne sånn at det blir masse drama. Gleder meg så mye til i kveld at det skremmer meg litt ... lever meg skikkelig inn i PH nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #2009 Del Skrevet 28. mars 2012 Gleder meg så mye til i kveld at det skremmer meg litt ... lever meg skikkelig inn i PH nå. Samme her. PH er virkelig et avhengighetsskapende tv-konsept... har ikke opplevd det samme med andre tv-programmer, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 28. mars 2012 #2010 Del Skrevet 28. mars 2012 Hun aller nyeste virker helt FORFERDELIG. Folk som snakker og oppfører seg sånn må brenne! Håper hun er like jævlig som førsteinntrykket og at de andre hater henne sånn at det blir masse drama. Gleder meg så mye til i kveld at det skremmer meg litt ... lever meg skikkelig inn i PH nå. enig i det du skriver om å leve seg inn i PH! heheee... det er helt utrolig at i den tiden hvor PH er, så prioriterer man heller å være hjemme for å se det enn å gjøre andre sosiale ting! eller er det bare meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 28. mars 2012 #2011 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg og har blitt avhengig av PH. Ufattelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 28. mars 2012 #2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg håper Alina går ut i dag. Liker at sånne suringer får som fortjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 28. mars 2012 #2013 Del Skrevet 28. mars 2012 enig i det du skriver om å leve seg inn i PH! heheee... det er helt utrolig at i den tiden hvor PH er, så prioriterer man heller å være hjemme for å se det enn å gjøre andre sosiale ting! eller er det bare meg? Du er absolutt ikke alene! 21.30 er det paradise-tid og da må jeg være hjemme, benket i sofaen. Uansett! Eller det eneste unntaket her i huset er hvis det er en veldig viktig fotballkamp på tv som samboer må se, da blir det ikke paradise på tv men på nett Men det aller verste er ikke at jeg blir så usosial, men at det går utover nattesøvnen min. Skulle helst vært i seng klokka 22 for å komme meg opp når klokka ringer, men det går ikke nå de neste månedene.. Da er det bare å komme gjespende på jobb:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 28. mars 2012 #2014 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg håper egentlig Camilla må dra. Synes hun er kjedelig og gjør så lite ut av seg. SAmme med Nina. Hun er et par hakk kjedeligere enn Camilla. De som lager drama må bli. Skjønner ikke hvorfor folk ha ut de som lager mest drama. uten de blir det jo kjedelig å se på. Stian har skuffet. Jeg hadde trodd han skulle få mye tvtid og være morroklumpen i gjengen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #2015 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg håper egentlig Camilla må dra. Synes hun er kjedelig og gjør så lite ut av seg. SAmme med Nina. Hun er et par hakk kjedeligere enn Camilla. De som lager drama må bli. Skjønner ikke hvorfor folk ha ut de som lager mest drama. uten de blir det jo kjedelig å se på. Stian har skuffet. Jeg hadde trodd han skulle få mye tvtid og være morroklumpen i gjengen. Enig! Hvorfor sende ut de som er morsomme å se på? De som er helt anonyme bør jo dra først, ellers blir det jo kjedelig å se på. Jeg hadde helt glemt at hun Nina var der fremdeles. Så Nina eller Camilla bør gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #2016 Del Skrevet 28. mars 2012 Vet hvem Alexandra(snooki) er, og hun prøver faktisk ikke å kopiere snooki som dere tror, hun har alltid hvert slik som dere så på episoden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 28. mars 2012 #2017 Del Skrevet 28. mars 2012 Vet hvem Alexandra(snooki) er, og hun prøver faktisk ikke å kopiere snooki som dere tror, hun har alltid hvert slik som dere så på episoden... Kanskje de er skilt ved fødselen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 28. mars 2012 #2018 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg er enig i at de som lager drama og action må bli, men jeg er så lei Iselin at jeg flyr på veggen snart. Jeg er så lei at hun er så forbanna fjollete og blond. Også den hihi latteren da. Skuespill eller ikke, hun irriterer meg så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #2019 Del Skrevet 28. mars 2012 Kanskje de er skilt ved fødselen? hehe, ser slik ut ! Men, det er iallefall ingen som liker henne omtrent der hun kommer i fra, hun har en ganske så absurd oppførsel ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #2020 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg er enig i at de som lager drama og action må bli, men jeg er så lei Iselin at jeg flyr på veggen snart. Jeg er så lei at hun er så forbanna fjollete og blond. Også den hihi latteren da. Skuespill eller ikke, hun irriterer meg så Du må klare å vri det til at det er kult! Jeg syns hun er helt brødteit, men digger henne fordi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå