AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #1861 Del Skrevet 27. mars 2012 Jeg trodde det bare var sånn at de ikke fikk møte deltakerne av det annet kjønn, bare.. Mener bestemt at jeg har lest at Dennis og Andreas ble godt kjent før de kom inn på hotellet. Virket jo også rart at de var som "brødre" etter bare 1 dag, liksom. Hvorfor skulle hun skrive det hvis det ikke er sant da? Jeg husker godt at Noor sa de kunne ikke snakke med hverandre før innspillingen startet. A ogt D kan ha vært på byen sammen eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. mars 2012 #1862 Del Skrevet 27. mars 2012 De burde sende inn nye som ikke passer inn hver eneste uke, og spille skummel musikk når de går rundt på hotellet. En tjukk og stygg dame. En 40-åring. En intellektuell. En sur feminist. En bitter mann med små hender og spinkel brystkasse. En politiker. En som kan skille mellom sk og kj og whatever. De nye blir jo alltid stemt ut igjen med en gang likevel :gjeiper: eller kanskje noen a-seksuelle, eller en eller annen glamormodell som er dødsheit som skal spille totalt uoppnålig hadde vært så festlig om hun hadde litt pirrende danseoppredner når de fester på kvelden og leker skikkelig deilig med gutta- om de ikke er sexuelt fustrerte fra før, så går de nok på veggen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 27. mars 2012 #1863 Del Skrevet 27. mars 2012 Alt spillet hele uken bygger opp mot parsermonien. Om du personlig ikke liker den så er den uansett det hele konseptet er bygd rundt. Det å ha overvåkningskameraer som filmer og gir opptak man kan klippe til tar kun tid for produksjonsteamet i etterkant. Intervjuene og de arrangerte sermoniene vil, akkurat som en filminnspilling, ta tid og ofte kunne trenge at man filmer en sene flere ganger. Jeg forstår jo det da, og jeg er jo spent på hvem som blir par og hvem som drar hjem, men hele gjennomføringen synes jeg er forferdelig. Har aldri tvilt på at det tar lang tid å spille dem inn og det sa jeg heller ikke, påpekte bare min egen mening om at de er innmari kjedelige å se på (kanskje spesielt siden jeg synes det er så kleint når Triana "intervjuer" deltagerne, grøss) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #1864 Del Skrevet 27. mars 2012 Jeg forstår jo det da, og jeg er jo spent på hvem som blir par og hvem som drar hjem, men hele gjennomføringen synes jeg er forferdelig. Har aldri tvilt på at det tar lang tid å spille dem inn og det sa jeg heller ikke, påpekte bare min egen mening om at de er innmari kjedelige å se på (kanskje spesielt siden jeg synes det er så kleint når Triana "intervjuer" deltagerne, grøss) Helt enig. Blir bare skikkelig flau av å se det. Syns Else Kåss Furuset parodierer henne ganske bra i TKFN. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. mars 2012 #1865 Del Skrevet 27. mars 2012 Akkurat sett reprisen fra igår. Gleder meg til kveldens episode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 27. mars 2012 #1866 Del Skrevet 27. mars 2012 Helt enig. Blir bare skikkelig flau av å se det. Syns Else Kåss Furuset parodierer henne ganske bra i TKFN. Ligger dette på nett noe sted så jeg kan titte på det?:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Karm a Skrevet 27. mars 2012 #1867 Del Skrevet 27. mars 2012 Ligger dette på nett noe sted så jeg kan titte på det?:D :D 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffins Skrevet 27. mars 2012 #1868 Del Skrevet 27. mars 2012 (endret) Det er nesten så man skulle tro at Iselin spiller en rollefigur der inne.... Kanskje crewet har oppfordret henne til å "ta gjerne med sånne blonde moments, altså. Vi vil gjerne at du skal være litt morsom der inne". Skulle ikke forundre meg. Hun er jo helt klart ganske naiv og enkel fra før av, men SÅ dum?! Lurer på hvor mye som faktisk styres av produksjonen, tror nok det er mer enn vi tror. Sånn som tidligere, når de av deltakerne som skaper mest liv, og alltid kommer inn igjen "på mystisk vis" etter de har røket ut. Som petter Pilgaard, han hadde ikke vunet hvis det ikke hadde vært for dette. Synes forresten produksjonen har tatt seg opp i år hva gjelder underholdning! De tar litt etter den danske. Der var det sånn at ei jente kom inn som gother (Connie, for de av dere som husker dette...) også viste det seg at hun bare skulle spille, som Christina. Hehe! Når jeg ser hva jeg skriver her, skjønner jeg at jeg er litt FOR mye Paradise-fan Ja, får jo håpe for hennes skyld at det er forklaringen. For hvis dama faktisk ER så dum, så trenger hun verge! Men Paradise Hotel varte kort her i huset. Kjenner jeg bare har lyst til å krype inn i TV-skjermen å gi enkelte en rett på nesa, så kanskje det er like greit å se på noe annet... Endret 27. mars 2012 av muffins 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. mars 2012 #1869 Del Skrevet 27. mars 2012 Jeg har fått høre at Iselin er blitt betalt av tv3 for å ha sex første dagen. Så da er det vel godt mulig hun er betalt for å spille dummere enn dummest også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rusken Skrevet 27. mars 2012 #1870 Del Skrevet 27. mars 2012 :D Hahaha, dette var festlig "Grunn-en til at jeg har på meg denne sex-y nattkjolen, er at det er legge-tid" Nå begynner det, folkeens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rusken Skrevet 27. mars 2012 #1871 Del Skrevet 27. mars 2012 Jeg skal telle hvor mange ganger Iselin sier "liksom" i denne episoden. Det kan bli spennende 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. mars 2012 #1872 Del Skrevet 27. mars 2012 Hahahah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #1873 Del Skrevet 27. mars 2012 Et par av de tingene som Iselin sier er det tilnærmet umulig å fake. Da mener jeg ikke tihi jeg er så deilig tihi håret mitt, men hun har jo faktisk problemer med å fullføre setninger som inneholder mer enn fem ord. Hun begynner setningene helt greit og høres iblant nesten overbevisende ut, men så kommer hun til kommaet og da har hun mistet konteksten og klarer ikke mer språk på en stund. Det er da hun putter inn alle lissomene! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. mars 2012 #1874 Del Skrevet 27. mars 2012 Jeg har fått høre at Iselin er blitt betalt av tv3 for å ha sex første dagen. Så da er det vel godt mulig hun er betalt for å spille dummere enn dummest også. men det vil jeg kalle prostitusjon? og det er jo ikek lov? det er vanskelig å tro at er sant? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 27. mars 2012 #1875 Del Skrevet 27. mars 2012 Jeg har fått høre at Iselin er blitt betalt av tv3 for å ha sex første dagen. Så da er det vel godt mulig hun er betalt for å spille dummere enn dummest også. Håper det.. Hvor har du hørt det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. mars 2012 #1876 Del Skrevet 27. mars 2012 woooooooooooooooow! en PH deltaker klarte å si et norskt uttrykk heeelt riktig!! ( uler i mosen!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123sport Skrevet 27. mars 2012 #1877 Del Skrevet 27. mars 2012 haha kristina er helt latterlig stygg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. mars 2012 #1878 Del Skrevet 27. mars 2012 Jeg har fått høre at Iselin er blitt betalt av tv3 for å ha sex første dagen. Så da er det vel godt mulig hun er betalt for å spille dummere enn dummest også. Jeg har vondt for å tro det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #1879 Del Skrevet 27. mars 2012 haha kristina er helt latterlig stygg kristina er partneren te han stavanger fyren? fy ja hun er støgg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 27. mars 2012 #1880 Del Skrevet 27. mars 2012 Jeg klarer nesten ikke å se på Triana etter og ha sett Else KF sin parodi. Hun er utrolig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå