Gå til innhold

Paradise Hotel 2012

mia83

Anbefalte innlegg

Ang. parsermoni så er jeg ganske sikker på at de må bestemme seg på forhånd og si ifra til tvteamet. Også har vel produksjonen en finger med i spillet om de ser at noen får 0 hos seg. De snakker jo også med hverandre uten at vi får se alt på TV så de har vel somregel ganske god peil på hvem som kommer til å stille seg hvor (deltagerene altså)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde jeg vært siste til å gå hadde jeg lett stilt meg bak den personen som stod uten noen.

De har bestemt på forhånd hvor de skal gå, og gitt beskjed til produksjonen, og da har de ikke liv å ombestemme seg. Har jeg hørt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes å huske at de må bestemme seg for hvem de skal gå til på forhånd. Så da er det sikkert noen i redaksjonen som passer på at det står noen bak alle?

Åja. Hmm. Men jeg mener å huske at jeg har sett det stå 3 bak noen før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parsmonien er nøye planlagt. De må si i fra på forhånd hvem de skal stille seg bak, og det er ikke tilfeldig hvem som går først og sist. Parsermonien tar jo hele 4 timer har jeg lest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Parsmonien er nøye planlagt. De må si i fra på forhånd hvem de skal stille seg bak, og det er ikke tilfeldig hvem som går først og sist. Parsermonien tar jo hele 4 timer har jeg lest.

4 timer? :overrasket:

Det er da ikke så komplisert å få dem til å gå i en hensiktsmessig rekkefølge?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes å huske at de må bestemme seg for hvem de skal gå til på forhånd. Så da er det sikkert noen i redaksjonen som passer på at det står noen bak alle?

Dette mener jeg å ha hørt også. At de sier fra på forhånd hvor de skal stille seg, så da sørger nok TV3 for at det står noen bak alle. Det samme gjelder første episode der alle valgte partner. Det var helt usannsynlig at kun Alina skulle få to gutter inn til seg, spesielt siden flere av guttene hadde utpekt Camilla som den peneste, så jeg tror nok produksjonen hadde en finger med i spillet der og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer? :overrasket:

Det er da ikke så komplisert å få dem til å gå i en hensiktsmessig rekkefølge?

Dette husker jeg også å ha lest. Jeg tror det var en av de gamle deltakerne som skrev det på bloggen sin for noen år siden. For å være ærlig, så tror jeg ikke på det. Kan umulig bruke 4 timer på det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De burde sende inn nye som ikke passer inn hver eneste uke, og spille skummel musikk når de går rundt på hotellet.

En tjukk og stygg dame.

En 40-åring.

En intellektuell.

En sur feminist.

En bitter mann med små hender og spinkel brystkasse.

En politiker.

En som kan skille mellom sk og kj og whatever.

De nye blir jo alltid stemt ut igjen med en gang likevel :gjeiper:

Men da hadde jo Andreas dødd av skrekk! Han må jo allerede ha følge på toalettet fordi hun nye var så skummel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Dette husker jeg også å ha lest. Jeg tror det var en av de gamle deltakerne som skrev det på bloggen sin for noen år siden. For å være ærlig, så tror jeg ikke på det. Kan umulig bruke 4 timer på det der.

Jeg kan se for meg at det var mer av typen:

"herreguuuud de parrseremonien tok SÅÅÅÅ lang tid! Vi brukte sånn fire timer MINST!! :filer: "

Endret av Raindrops
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

4 timer høres kanskje mye ut, men det kan sikkert trekke i langdrag. Hvis alle deltakerne skal intervjues om alle mulige utfall, og etter hvert valg. Kanskje de også teller med forarbeide; deltakerne må si hvem de stiller seg bak, og de som skal ta valget, må på forhånd uttale seg om hvordan de vil velge i alle mulige potensielle situasjoner.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan se for meg at det var mer av typen:

"herreguuuud de parrseremonien tok SÅÅÅÅ lang tid! Vi brukte sånn fire timer MINST!! :filer: "

Parsermonien er klimakset for fire dagers TV-program og er en av storselgerne til TV3. Du ser blant annet av intervjuklippene med deltakerne at mange av de er tatt opp i løpet av parsermonien. Fra en produksjonsmessig side så tar det fort 4 timer for å få det dramaturgiske riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parsermonien er klimakset for fire dagers TV-program og er en av storselgerne til TV3. Du ser blant annet av intervjuklippene med deltakerne at mange av de er tatt opp i løpet av parsermonien. Fra en produksjonsmessig side så tar det fort 4 timer for å få det dramaturgiske riktig.

Parsermonien er jo sååå kjedelig.. liker ikke torsdagsepisodene, får helt noia av spørsmålene til Triana også.. spoler meg gjennom mesteparten til jeg ser hvem som går hjem:P (Yay for nett-tv <3)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Parsermonien er jo sååå kjedelig.. liker ikke torsdagsepisodene, får helt noia av spørsmålene til Triana også.. spoler meg gjennom mesteparten til jeg ser hvem som går hjem:P (Yay for nett-tv <3)

Alt spillet hele uken bygger opp mot parsermonien. Om du personlig ikke liker den så er den uansett det hele konseptet er bygd rundt. Det å ha overvåkningskameraer som filmer og gir opptak man kan klippe til tar kun tid for produksjonsteamet i etterkant. Intervjuene og de arrangerte sermoniene vil, akkurat som en filminnspilling, ta tid og ofte kunne trenge at man filmer en sene flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste at det var mange takes som skulle til for å lage parseremoniene. Det handlet litt om vær og vind (typisk hårtrøbbel etc.), insekter, bråk fra utenfor hotellet. I tillegg er den prateseansen til Triana veldig mye lenger enn hva vi får se, og det kan ta ganske lang tid mellom hver gang en deltaker får gå og velge partner. Så at det fort kan ta fire timer har jeg ingen problemer med å se for meg.

Endret av Spirali
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk så kjedleig å stå der i 4 timer å bare vente og vente og vente og gjøre ting om igjen.. :sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk så kjedleig å stå der i 4 timer å bare vente og vente og vente og gjøre ting om igjen.. :sovne:

Har ofte tenkt det samme. Legg merke til jentene som velger høye hæler. De står av og til og "rugger" på de fordi de blir slitne/får vondt etter all ventingen.

En annen ting man kan legge merke til en sjelden gang, er at det blir tørket svette av folk mellom opptakene.. I ett bilde glinser de, i det neste ikke.

Endret av Spirali
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"- Deltagerne bor hver for seg innen start, slik at TV3 unngår at de blir kjent med hverandre, legger taktikker eller går sammen i lag."

Jøss, det visste jeg ikke. I første episode av hver sesong synes jeg alltid det virker som om det er dannet litt "klikker" guttene/jentene i mellom, så har alltid regnet med at feks. jentene har fått tid til å bli kjent med hverandre først.

"- Flere ganger har det blirr spurt om angrepiller."

whooops.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noor fra sesong 1 sa på bloggen at ingen (verken guttene eller jentene) fikk lov til å snakke med hveandre når de bor på 2 forskjellige hoteller før innspillingen starter på ph. Det er vel fordi at de ikke skal snakke taktikk eller bli kjent før innspillingen starter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noor fra sesong 1 sa på bloggen at ingen (verken guttene eller jentene) fikk lov til å snakke med hveandre når de bor på 2 forskjellige hoteller før innspillingen starter på ph. Det er vel fordi at de ikke skal snakke taktikk eller bli kjent før innspillingen starter.

Jeg trodde det bare var sånn at de ikke fikk møte deltakerne av det annet kjønn, bare.. Mener bestemt at jeg har lest at Dennis og Andreas ble godt kjent før de kom inn på hotellet. Virket jo også rart at de var som "brødre" etter bare 1 dag, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...