Gå til innhold

Paradise Hotel 2012

mia83

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster

Æsj... jeg klarte ikke å vente så jeg så kveldens og morgendagens episode på viaplay. Ikke gøy når man ligger forran og ikke kan dele sin frustrasjon med noen! ;)

de i spoilertråden er nok glade for å høre på deg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj... jeg klarte ikke å vente så jeg så kveldens og morgendagens episode på viaplay. Ikke gøy når man ligger forran og ikke kan dele sin frustrasjon med noen! ;)

Trodde ikke de la ut de før de var vist jeg :klo:

Pass på så du ikke røper deg når diskusjonen starter her inne i kveld da :fnise: Da blir du lynsjet :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herlighet, glad det er ytringsfrihet i dette landet selvom noen tar seg veldig nær av at noen synes andre er stygge...

Og takk for støtten Noz. :gjeiper: Men jeg synes hovedsaklig han er stygg pga det utrolig store egoet hans. Fy faen, finnes det noe mer turn-off? :P

Jeg tar meg ikke veldig nær av det. Sa bare min mening om at jeg synes det er lavmål å kalle folk for stygge. Utrolig at voksne mennesker sitter bak tastaturet å kaller andre som de ikke kjenner en gang for stygge.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spoilertråden! Jeg vil vite hva hun nye heter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke de la ut de før de var vist jeg :klo:

Pass på så du ikke røper deg når diskusjonen starter her inne i kveld da :fnise: Da blir du lynsjet :lur:

Hehe, nei, så gal er jeg ikke at jeg vil ha alle dere på nakken. Ingenting som er mer irriterende enn spoilers når man ikke vil ha de. Men får ta meg en tur innom spoilertråden :)

Glemte å si: De har lagt ut episode 9 og 10 på viaplay, og det var gratis medlemsskap i en måned, da kunne jeg ikke dy meg!

Endret av Bringebærjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere ble tråden moderert når folk kalte Iselin stygg, hvorfor skjer ikke det samme når folk kaller Dennis stygg?

De har vel ikke fått moderert det enda da.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest cybergirl

Plutselig skulle liksom Camilla grine så fælt når Fredrik røyk ut.. Hun som ikke likte han engang, de hadde jo ingen kjemi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har stirret litt på Dennis nå, og greier ikke å se det som blir skrevet? Synes både håret og øynene var pene, og tennene hans er jo ikke gule..?

Synes han er ganske søt jeg, ikke fantastisk pen, men litt over gjennomsnittlig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh hun sier så mye "lissom" at jeg blir gal av å høre på :kjefte: Stakkars de der inne som måtte høre på henne 24/7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Slowpoke

Tipper at hun nye spiller en annen/spiller en rolle eller noe slikt. Nekter å tro at en kristen jente som ikke drikker melder seg på noe slikt.

Men morro om det stemmer da :gjeiper:

Endret av Slowpoke
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...