Gjest Chloè Skrevet 22. mars 2012 #1621 Del Skrevet 22. mars 2012 Syns det er synd Fredrik gikk ut, men det var egentlig hans feil. Dårlig spillt fra hans side. Tommy fyren... klarer.ikke.høre.på.den.stemmen.mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #1622 Del Skrevet 22. mars 2012 Stian snakket om antideprissiva på introduksjonsvideoen, og sa at han ikke hadde vært i livet om det ikke hadde vært for paradise. Mente han at han ville tatt selvmord om det ikke var for PH? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #1623 Del Skrevet 22. mars 2012 Er jeg den eneste som synes det er kjipt at Fredrik gitt ut? Nå som det endelig kunne ha blitt litt LOOVE på gang! Er jo ganske så tydelig at han og Nina er tiltrukket av hverandre (kanskje nesten litt forelsket til og med). Lurer på om det skjedde noe mellom dem i etterkant? Hadde spillerne her tenkt litt mer taktisk, så hadde jo både Fredrik og Stian fått bli, og Tommy røket ut. Skjønner valget til Nina, men det var jo så tydelig at hun ikke ville velge bort den hun har følelser for... Forferdelig, kan jeg tenke meg. De norske er så utrolig dårlige på taktikk. Som ble nevnt her tidlgere i tården, så burde Fredrik fått Camilla til å velge han, så kan han kaste ho ut neste uke. Men så smart var ikke han.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 22. mars 2012 #1624 Del Skrevet 22. mars 2012 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infantata Skrevet 22. mars 2012 #1625 Del Skrevet 22. mars 2012 Åh, der er det bildet som har florert på facebook i dag! Hva er den grusomme greia til høyre der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #1626 Del Skrevet 22. mars 2012 Åh, der er det bildet som har florert på facebook i dag! Hva er den grusomme greia til høyre der? En fisk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #1627 Del Skrevet 22. mars 2012 Den til høyre er faktisk søt og nusselig. Men hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 22. mars 2012 #1628 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Den til høyre er faktisk søt og nusselig. Men hva er det? Søt og nusselig?? Endret 22. mars 2012 av Thessie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #1629 Del Skrevet 22. mars 2012 Søt og nusselig?? Ja, jeg synes faktisk det. Selv om jeg kan skjønne at mange synes det dyret er stygt, så var det noe søtt over det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 22. mars 2012 #1630 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) selvom jeg prøver og prøver, så får jeg virkelig ikke til å henge såååå mye med gjeipen som iselin leppene hennes heller jo nedover i nesten 180 grader!! ( Tilsammen på begge sider) Endret 22. mars 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curlyme Skrevet 22. mars 2012 #1631 Del Skrevet 22. mars 2012 yeeeeeeeeeeeees gikk fredrik ut? Nå ble jeg glad:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 22. mars 2012 #1632 Del Skrevet 22. mars 2012 Takler ikke dialekta til han Tommy, jeg. Uff. :gjeiper: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 22. mars 2012 #1633 Del Skrevet 22. mars 2012 Tror jammen det er en blondine som kommer på mandag jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #1634 Del Skrevet 22. mars 2012 Tror jammen det er en blondine som kommer på mandag jeg.. why? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 22. mars 2012 #1635 Del Skrevet 22. mars 2012 Syns det var dumt Fredrik gikk ut jeg. Håper Camilla eller Kristin ryker først av jentene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Karm a Skrevet 22. mars 2012 #1636 Del Skrevet 22. mars 2012 Den nye dama er iallefall ikke fin å se på, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kala Skrevet 22. mars 2012 #1637 Del Skrevet 22. mars 2012 Dennis minner meg om Kristoffer Joner i intro-videoen. Og Fredrik ser så kjent ut.. Lurer på hvor jeg har han fra, eller hvem han ligner på... Prøv programlederen i 71 grader nord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 23. mars 2012 #1638 Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg håper noen flere par blir kastet inn i spillet neste uke. Både Kristin/Dennis og Are/Iselin har hatt det ganske lett hittil. Men det virker som at Alina blir midtpunkt i et eller annet neste uke også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 23. mars 2012 #1639 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Andreas er litt søt, jeg liker "forholdet" mellom ham og Alina, det virker som om han er den hengivne lille hundevalpen liksom, som har "lært seg" å snakke med sin strenge eier, men som likevel liker henne.. om noen skjønner hva jeg mener haha. Lurer på hvordan det utvikler seg videre. Fredrik slo meg som utrooolig dum.. både det han sa og hele ansiktet hans.. slemt å si men syntes han så litt tilbakestående ut i ansiktet på en måte. Litt funny at alle trodde han pønsket på masse taktikk men egentlig var han for dum til å gjøre noe taktisk. Ok for meg at han gikk ut, han har jo såvidt vært med på skjermen før de to siste dagene? Grunner til at jeg ville ha ham der var at han og Nina var litt søte + at han nye var helt forjævlig å se/høre på + at jeg IKKE liker Camilla og Fredrik kunne sendt henne ut... Synes forøvrig litt synd på Iselin som får så mye pes på nett:/ Ler av henne selv men ja likevel, hun virker veldig usikker på mange måter så hun må jo ta seg nær av bilder som det som ble postet over. Jeg burde sikkert holde kjeft for jeg kan skrive slemme ting på nett selv men det har tatt litt av synes jeg (på Twitter og Face osv) Endret 23. mars 2012 av SoftKitty 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest UngKalven Skrevet 23. mars 2012 #1640 Del Skrevet 23. mars 2012 Ååååå, Fredrik 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå