Gå til innhold

Paradise Hotel 2012

mia83

Anbefalte innlegg

Gjest Chloè

Syns det er synd Fredrik gikk ut, men det var egentlig hans feil. Dårlig spillt fra hans side.

Tommy fyren... klarer.ikke.høre.på.den.stemmen.mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Stian snakket om antideprissiva på introduksjonsvideoen, og sa at han ikke hadde vært i livet om det ikke hadde vært for paradise. Mente han at han ville tatt selvmord om det ikke var for PH?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er jeg den eneste som synes det er kjipt at Fredrik gitt ut?

Nå som det endelig kunne ha blitt litt LOOVE på gang! :rodmer:

Er jo ganske så tydelig at han og Nina er tiltrukket av hverandre (kanskje nesten litt forelsket til og med). Lurer på om det skjedde noe mellom dem i etterkant?

Hadde spillerne her tenkt litt mer taktisk, så hadde jo både Fredrik og Stian fått bli, og Tommy røket ut.

Skjønner valget til Nina, men det var jo så tydelig at hun ikke ville velge bort den hun har følelser for... Forferdelig, kan jeg tenke meg.

De norske er så utrolig dårlige på taktikk. Som ble nevnt her tidlgere i tården, så burde Fredrik fått Camilla til å velge han, så kan han kaste ho ut neste uke. Men så smart var ikke han..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, der er det bildet som har florert på facebook i dag! Hva er den grusomme greia til høyre der? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Åh, der er det bildet som har florert på facebook i dag! Hva er den grusomme greia til høyre der? :P

En fisk?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Thessie!

Den til høyre er faktisk søt og nusselig.

Men hva er det?

Søt og nusselig?? :snurt:

Endret av Thessie!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Søt og nusselig?? :snurt:

Ja, jeg synes faktisk det. Selv om jeg kan skjønne at mange synes det dyret er stygt, så var det noe søtt over det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

selvom jeg prøver og prøver, så får jeg virkelig ikke til å henge såååå mye med gjeipen som iselin :ler:

leppene hennes heller jo nedover i nesten 180 grader!! ( Tilsammen på begge sider)

:skratte:

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det var dumt Fredrik gikk ut jeg. Håper Camilla eller Kristin ryker først av jentene.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dennis minner meg om Kristoffer Joner i intro-videoen.

Og Fredrik ser så kjent ut.. Lurer på hvor jeg har han fra, eller hvem han ligner på... :sjenert:

Prøv programlederen i 71 grader nord ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper noen flere par blir kastet inn i spillet neste uke. Både Kristin/Dennis og Are/Iselin har hatt det ganske lett hittil. Men det virker som at Alina blir midtpunkt i et eller annet neste uke også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas er litt søt, jeg liker "forholdet" mellom ham og Alina, det virker som om han er den hengivne lille hundevalpen liksom, som har "lært seg" å snakke med sin strenge eier, men som likevel liker henne.. om noen skjønner hva jeg mener haha. Lurer på hvordan det utvikler seg videre.

Fredrik slo meg som utrooolig dum.. både det han sa og hele ansiktet hans.. slemt å si men syntes han så litt tilbakestående ut i ansiktet på en måte. Litt funny at alle trodde han pønsket på masse taktikk men egentlig var han for dum til å gjøre noe taktisk. Ok for meg at han gikk ut, han har jo såvidt vært med på skjermen før de to siste dagene? Grunner til at jeg ville ha ham der var at han og Nina var litt søte + at han nye var helt forjævlig å se/høre på + at jeg IKKE liker Camilla og Fredrik kunne sendt henne ut...

Synes forøvrig litt synd på Iselin som får så mye pes på nett:/ Ler av henne selv men ja likevel, hun virker veldig usikker på mange måter så hun må jo ta seg nær av bilder som det som ble postet over. Jeg burde sikkert holde kjeft for jeg kan skrive slemme ting på nett selv men det har tatt litt av synes jeg (på Twitter og Face osv)

Endret av SoftKitty
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...