Gå til innhold

Paradise Hotel 2012

mia83

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva med en egen PH-sminke tråd? :filer:

Hahaha, god idé. Hva skal tråden hete? Sminke på Paradise Hotel? Kan vi diskutere hår der også, eller må det være en egen tråd? Jeg synes håret til Camilla så litt slitt ut i går, og håret til Kristin tar litt av. Vasker Dennis håret sitt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper Iselin er første jenta ut. jeg takler ikke den hihi latteren henens og hun er bare så dum og blond at jeg blir flau! Jeg håper det sjekker inn en hot blondine neste uke som er lett på tråden. Da kan Are bytte ut Iselin med henne :lur:

Blir spennende å se hvem som ryker i kveld :popcorn:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tatoveringene til camilla er veldig harry.Hun er egentlig en harry type i klesstilen også.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, god idé. Hva skal tråden hete? Sminke på Paradise Hotel? Kan vi diskutere hår der også, eller må det være en egen tråd? Jeg synes håret til Camilla så litt slitt ut i går, og håret til Kristin tar litt av. Vasker Dennis håret sitt?

Diskuter gjerne alt fra, hår til sminke til klær i en slik tråd. Syntes bare det begynner å bli litt vel mange innlegg om sminken til Iselin. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvem som har bedrevet et skikkelig spill på PH denne uken (Alina eller ikke) så har vedkommende klart å gjøre det spennende til i kveld. :popcorn:

Under antakelse av at det er Alina så håper jeg hun blir sendt inn igjen dersom hun stemmes ut i neste runde. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Iselin er første jenta ut. jeg takler ikke den hihi latteren henens og hun er bare så dum og blond at jeg blir flau! Jeg håper det sjekker inn en hot blondine neste uke som er lett på tråden. Da kan Are bytte ut Iselin med henne :lur:

Blir spennende å se hvem som ryker i kveld :popcorn:

Neei, da blir det jo ikke noe morsomt lenger :lete: Jeg håper hun og de legendariske gullkornene hennes blir der lenge. Det er jo ikke underholdene å se på en gjeng med oppegående mennesker..

:popcorn:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper de gjør som de snakker om, at Stian går til Camilla og Fredrik til Nina. Camilla velger jo sikkert Stian da, som gjør at Tommy går ut (han har jo fått ca 30 sekunder på skjermen hele uka, kunne ikke brydd meg mindre om han) og så kan vi bli kvitt Camilla neste uke.

Jeg er veldig spent på ny jente, håper hun gjør litt mer ut av seg enn det denne ukens nye deltager gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg holdt på å le meg ihjel når jeg fikk vite hvem som er med på årets sesong. Kjenner til Iselin fra før, og har hørt en god del historier om henne for å si det sånn. Håper virkelig hun blir der en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet faktisk ikke om Camilla ville valgt Stian over Tommy. Jeg tror kanskje ikke det, for hun har jo ingen grunn til å stole på ham videre, men Tommy trenger en partner og er helt ny i spillet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg holdt på å le meg ihjel når jeg fikk vite hvem som er med på årets sesong. Kjenner til Iselin fra før, og har hørt en god del historier om henne for å si det sånn. Håper virkelig hun blir der en stund.

Fortell om Iselin i spoilertråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fortell om Iselin i spoilertråden!

Rull inn puppen, det der var på ingen måte en spoiler.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunshine23

Æsj de spoiler alt for mye i reklame pausen for i kveld! :angry:

Enig. De viste jo hvem som ble merket av Nina og Stian :sur: utrolig teit at de gjør sånn da. Arg!

Jeg gleder meg til parsermonien. Jeg er spent på hvem som må reise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vedkommende mener sikkert at hun skal fortelle mer om Iselin i spoilertråden, hvilke historier hun har hørt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et godt eksempel på at det er unødvendig å være så aggressiv.

Vedkommende mener sikkert at hun skal fortelle mer om Iselin i spoilertråden, hvilke historier hun har hørt. :fnise:

Dette.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hva er klysete med Are? Den eneste gangen han gjorde noe galt var jo når han sa at det var Iselin som tok initiativ i starten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er klysete med Are? Den eneste gangen han gjorde noe galt var jo når han sa at det var Iselin som tok initiativ i starten?

Holdningen, ansiktsuttrykkene, måten han smiler på og måten han ter seg på gjør han klysete i mine øyne.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

ja det var det jeg mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...