Gå til innhold

Paradise Hotel 2012

mia83

Anbefalte innlegg

Seriøst, hut deg ut av tråden hvis du ikke har tenkt å diskutere det som skjer i programmet. Hvis du ønsker å diskutere hvor teit det er, kan du opprette din egen tråd.

hehe, jeg beklager.

Jeg så bare tråden å ville.

Men da får dere ha lykke til med diskusjonen, så skal ikke jeg komme tilbake :):popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sunshine23

Jeg liker Alina :) Synes det er bra hun lager litt kaos der inne.

Håper Are ryker imorgen, men tror enten Tommy eller Fredrik ryker. Jeg tviler egentlig på Camilla velger Fredrik. De kommer jo ikke overens i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt til nå har de som studerer ved FU tatt akkurat samme eksamen ved UiO som de med studierett. Så ja, det er akkurat det samme.

Ja, sorry, dårlig formulert. Mente at opptakskravene ikke er de samme :) Så vidt jeg vet er det åpent inntak? Hvilke karakterer hun har vet vi jo for øvrig ingenting om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er rart at Fredrik ikke gidder å innynde seg hos Camilla. Makan til sytekjerring, og alt for bare rykter. Hva med å gå til personen man er usikker på og ta opp issuet ditt med personen? Er det passé det eller?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forresten så har Alina også silikon googlet henne og fant ut at hun hadde mye mindre før se selv så det er ikke bare camilla.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så har Alina også silikon googlet henne og fant ut at hun hadde mye mindre før se selv så det er ikke bare camilla.

Man ser jo lett at hun har silikon da, ser ikke akkurat ekte ut!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nicola

Bare jeg som har lagt merke til det ufattelig godt synlige ORANSJE brunkremskillet til Iselin?

Kreperte her jeg satt! Så flaut!!!!!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Bare jeg som har lagt merke til det ufattelig godt synlige ORANSJE brunkremskillet til Iselin?

Huff du er ikke den eneste. Det ser helt forferdelig ut!

Endret av Sunshine23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes puppene til Alina ser ganske naturlige ut jeg. Men jeg visste hun hadde det siden jeg har det selv, så vet litt hva jeg skal se etter. De er på en måte for fine til å være naturlige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg så det! Stakkars jente som er over 20år og fortsatt ikke lært å sminke seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man ser jo lett at hun har silikon da, ser ikke akkurat ekte ut!

ja,men folka her sier at bare camilla har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det verste er at det er ikke oransje, men faktisk GULT. Ser ut som hun har bomma på sennepen og brunkremen.

Det hadde på en måte vært "bedre" om det var oransje :gjeiper:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg syntes puppene til Alina ser ganske naturlige ut jeg. Men jeg visste hun hadde det siden jeg har det selv, så vet litt hva jeg skal se etter. De er på en måte for fine til å være naturlige

man trenger ikke å være einstein for å se hun har eller dere som har silikon. Man ser det godt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

hehe, nei, det har vel blitt skrevet ca 79 ganger i denne tråden :gjeiper:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

man trenger ikke å være einstein for å se hun har eller dere som har silikon. Man ser det godt.

Legen min så ikke at jeg hadde det da hun gjorde brystundersøkelse på meg :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Legen min så ikke at jeg hadde det da hun gjorde brystundersøkelse på meg :fnise:

mange leger er komplette idioter.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå liker jeg best Fredrik, Nina, Stian.

Jeg vil ha ut camilla, Kristin, Dennis. Camilla liker jeg ikke (sett ut fra tven), og K og D fordi jeg ikke liker disse skråsikre automatisk sterke parene ingen tør å gå imot.

Resten er jeg nøytral til..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dennis kommer sikkert med noen festligheter så håper han blir en stund. Men han kan godt få litt mindre selvtillit der inne. Han snakker jo som han vinner allerede!

Camilla orker jeg ikke mer! Kristin oppfører seg som hun eier hotellet og bestemmer alt som skal skje, sammen med Dennis såklart. Og måten hun snakker på, hun overdriver så! Om dere skjønner hva jeg mener. Iselin blir jeg bare irritert av å høre/se på. Måten hun tar seg i håret på, og hvordan hun ler. Høres ut som hun presser det ut! Hvertfall den "hihihihiiii" lattern.

Håper Kristin er den første av jentene som går ut - deretter Iselin og Camilla.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke bare Iselin som burde lære å sminke seg. Alina kler overhodet ikke de tunge metallic-øyenskyggene. Det får henne til å se gammel og sliten ut, og skimmeret fremhever den litt fete huden.

Hun er mye penere på intervjuene uten (eller med lite) sminke!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...