Gå til innhold

Paradise Hotel 2012

mia83

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Eh det er ingen av gutta på ph som bruker steroider :ler: Å kun en av jentene har silikon. Blir så overgitt over folk som tror at alle jentene på ph har silikon :roll:

for å svare på spørsmålet ditt, så NEi jeg blir ikke lei.

Nå sier ikke jeg at noen av gutta bruker steroider altså, men hvordan i alle dage kan du vite så veldig godt at INGEN av de bruker steroider? Kjenner du de veldig godt eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har noen av årets deltakere blogg? Noen som vet?

:popcorn:

iselinmichelsen.blogg.no også har en deltaker som kommer inn senere også blogg, skal jeg publisere den her? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

iselinmichelsen.blogg.no også har en deltaker som kommer inn senere også blogg, skal jeg publisere den her? :)

Kanskje du kan publisere den i spoiler-tråden? Jeg vil gjerne vite det, men sikkert endel her som ikke vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Ville anbefalt deg å la være, hvis du ikke ønsker å bli drept for spoiling da :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som skjer senere i serien er spoiling, så det får du ta på PM eller i spoilertråden :)

Endret av Gjesten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva som skjer senere i serien er spoiling, så det får du ta på PM eller i spoilertråden :)

reknet med det :) Alle bloggene er iallefall publisert der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer fortsatt på hva jeg skal se på om jeg skal se på noe med substans jeg. Nå ser jeg på NAV - er det nok substans i det tro :klo:

Jeg som har en del med NAV å gjøre gjennom jobben kan jo kalle det research, og da må det jo være substans nok eller??? :klo:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jippi, Nina vil slappe av på daten!

Hva annet gjør de i huset liksom :roll:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Merker at jeg ikke helt liker hvordan Camilla oppfører seg overfor Fredrik.. Hun er da ikke noe bedre enn han, akkuratt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cakenommy

Yes, gleder meg til Are "konfronterer" alle senere i dag :fnise:

Jeg og :popcorn: må bare vente til episoden kommer på tv3play først. Spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Lurer fortsatt på hva jeg skal se på om jeg skal se på noe med substans jeg. Nå ser jeg på NAV - er det nok substans i det tro :klo:

Jeg som har en del med NAV å gjøre gjennom jobben kan jo kalle det research, og da må det jo være substans nok eller??? :klo:

skal man ha subastas så anbefaler jeg å ta en tur på big horn å ta en skikkelig biff!

da kan vi snakke subastans!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merker at jeg ikke helt liker hvordan Camilla oppfører seg overfor Fredrik.. Hun er da ikke noe bedre enn han, akkuratt.

Enig, hun sitter og klager over dårlig kommunikasjon, men det er da hennes problem også at de ikke kommuniserer så godt. Hun sier jo ikke en døyt til stakkaren selv, når hun selv er så missfornøyd.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herreguuuud, synes dette såkalte "dramaet" på hotellet nå er helt på trynet. Ikke er det interessant og alt er jo bare basert på misforståelser. Plutselig skal Camilla velge vekk Fredrik for en eller annen grunn jeg omtrent ikke har fått med meg en gang. Bare at han snakket med Nina? Og noen har fortalt til henne at han snakket med Nina? Håper det blir mer spennende etterhvert :sovne:

Ooog: Håper ikke Fredrik går ut i morgen! Blæh.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ser ut som om produksjonen ikke har gjort seg særlig flid med "brevene" i år i forhold til tidligere år:p Det er bare et papir oppi en enkel, brun konvolutt liksom.. De har vel spart inn på kostnadene i år da :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IIIiiik- telefonen ringte - har det skjedd noe? Hva er det de hvisker og tisker om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elihol

Plutselig skal Camilla velge vekk Fredrik for en eller annen grunn jeg omtrent ikke har fått med meg en gang. Bare at han snakket med Nina? Og noen har fortalt til henne at han snakket med Nina?

Ikke fordi Fredrik snakket med Nina, men fordi han snakker med alle andre enn henne. De har ingen kontakt, og det virker ikke som om de snakker sammen i det hele tatt, selv om de er partnere. Derfor vurderer hun å bytte han ut.

Om hun gjør noe forsøk selv på å snakke med han, det er en annen sak... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...