AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #1361 Del Skrevet 21. mars 2012 Hun er jo flott da så jeg klandrer han ikke. I og med at han ikke får seg noe for tiden så er vel tanken på Camilla og å kansje få seg fristende. Får seg noe for tiden...? Hm, jeg lurer av og til på hvor mye disse Paradise-deltakerne egentlig "har seg" når de er hjemme, jeg. De er jo single alle mann. Også bli han så seksuelt frustrert etter bare noen dager / uker...! Skulle ikke tro en singel person har sex så ofte, med mindre han ligger rundt eller har en fast elsker... Har undret meg over dette i hver PH-sesong. Kanskje det er runkinga de savner? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 21. mars 2012 #1362 Del Skrevet 21. mars 2012 Får seg noe for tiden...? Hm, jeg lurer av og til på hvor mye disse Paradise-deltakerne egentlig "har seg" når de er hjemme, jeg. De er jo single alle mann. Også bli han så seksuelt frustrert etter bare noen dager / uker...! Skulle ikke tro en singel person har sex så ofte, med mindre han ligger rundt eller har en fast elsker... Har undret meg over dette i hver PH-sesong. Kanskje det er runkinga de savner? På PH sitter de plassert sammen med atraktive single mennesker døgnet rundt og har ingen hverdagslige gjøremål som distraksjon. Det er en spesiel setting. Tror heller ikke det hjelper på trykket at det er vanskelig å få tatt seg en usjenert runk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #1363 Del Skrevet 21. mars 2012 På PH sitter de plassert sammen med atraktive single mennesker døgnet rundt og har ingen hverdagslige gjøremål som distraksjon. Det er en spesiel setting. Tror heller ikke det hjelper på trykket at det er vanskelig å få tatt seg en usjenert runk. Ja, det er jeg enig i. Men i tidligere sesonger har jeg hørt at de sier ting (tror Niklas V. var en dav dem) som at, jeg gleder meg til å ha sex så fort jeg kommer igjen, hjelp jeg har ikke hatt sex på 3 uker, jo! Også videre. Stusser litt over det bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #1364 Del Skrevet 21. mars 2012 Ja, det er jeg enig i. Men i tidligere sesonger har jeg hørt at de sier ting (tror Niklas V. var en dav dem) som at, jeg gleder meg til å ha sex så fort jeg kommer igjen, hjelp jeg har ikke hatt sex på 3 uker, jo! Også videre. Stusser litt over det bare. Jeg tror kanskje de sier det fordi de liker å gi inntrykk av at de har mer sex enn de faktisk har. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 21. mars 2012 #1365 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg tror kanskje de sier det fordi de liker å gi inntrykk av at de har mer sex enn de faktisk har. De vil sikkert gi inntrykk av at de har skikkelig draget. Spesielt gutta. Ereksjonsepisodene til Andreas kommer likevel ikke av at han prøver å framstille seg som mer atraktiv enn han er. Haper at Andreas ikke går rundt med ståpikk til daglig hjemme i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. mars 2012 #1366 Del Skrevet 21. mars 2012 Ja, det er jeg enig i. Men i tidligere sesonger har jeg hørt at de sier ting (tror Niklas V. var en dav dem) som at, jeg gleder meg til å ha sex så fort jeg kommer igjen, hjelp jeg har ikke hatt sex på 3 uker, jo! Også videre. Stusser litt over det bare. Det har jeg stussa over og Høres jo it som de har sex oftere enn de som har kjærste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullskje Skrevet 21. mars 2012 #1367 Del Skrevet 21. mars 2012 Stakkars Iselin, hun inrønmer jo selv at hun ikke er den skarpeste PERSONEN i skuffen og de må jo virkelig ha det tøft der inne med tanke på at Nina er Juss student, men aldri ha brukt hue sitt mer enn der inne! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #1368 Del Skrevet 21. mars 2012 Noen som vet om Nina går profesjonstudiet, eller kun et jussår et eller annet sted? Dersom det er førstnevnte lurer på hva som får en jusstudent til å melde seg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #1369 Del Skrevet 21. mars 2012 Noen som vet om Nina går profesjonstudiet, eller kun et jussår et eller annet sted? Dersom det er førstnevnte lurer på hva som får en jusstudent til å melde seg på Hun er i ferd med å fullføre tredjeåret. Kilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #1370 Del Skrevet 21. mars 2012 Hvordan i alle dager kunne hun ta fri i 3 (?) måneder? Kjenner mange som studerer juss, og de er på skolen døgnet rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curlyme Skrevet 21. mars 2012 #1371 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Grunnen til at jeg sier han er psykopatiske tendenser er fordi han slår seg i huet ganske ofte og minner meg veldig om en jeg holdt på med. Han var uten tvil psykopat. Endret 21. mars 2012 av Curlyme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mMariia Skrevet 21. mars 2012 #1372 Del Skrevet 21. mars 2012 Lurer på hvordan Andreas kommer til å reagere om han stiller seg bak en jente og ikke blir valgt. Han kommer sikkert til å grine og slå med flasker både på seg selv og alle de andre.. Noe merkelig er det med han i hvertfall! Ellers skjønte jeg ikke helt opplegget mellom Fredrik og Camilla? Han må vel få lov til å snakke med andre jenter enn henne. Hun går jo bare rundt og snakker med Dennis og Andreas, ser ikke ut som hun har anstrengt seg så med å snakke med Fredrik akkurat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana Del Rey Skrevet 21. mars 2012 #1373 Del Skrevet 21. mars 2012 Grunnen til at jeg sier han er psykopatiske tendenser er fordi han slår seg i huet ganske ofte og minner meg veldig om en jeg holdt på med. Han var uten tvil psykopat. Den "scenen" viser de jo hele tiden. Er den samme som blir vist om og om igjen. Så han slo seg nok bare i huet en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snop Skrevet 21. mars 2012 #1374 Del Skrevet 21. mars 2012 Grunnen til at jeg sier han er psykopatiske tendenser er fordi han slår seg i huet ganske ofte og minner meg veldig om en jeg holdt på med. Han var uten tvil psykopat. Visste ikke at psykopater slår seg i hodet med ting. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #1375 Del Skrevet 21. mars 2012 Visste ikke at psykopater slår seg i hodet med ting. Ikke jeg heller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 21. mars 2012 #1376 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg synes det er litt drøyt å kalle Andreas for en psykopat. Bare fordi han slo seg selv i hode med en flaske liksom. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #1377 Del Skrevet 21. mars 2012 Grunnen til at jeg sier han er psykopatiske tendenser er fordi han slår seg i huet ganske ofte og minner meg veldig om en jeg holdt på med. Han var uten tvil psykopat. Litt drøyt å gi folk psykiatriske diagnoser basert på deltakelse i et TV-program. Et TV-program som i tillegg er ganske heftig klippet til. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 21. mars 2012 #1378 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg synes det er litt drøyt å kalle Andreas for en psykopat. Bare fordi han slo seg selv i hode med en flaske liksom. Enig. Men jeg syns han virker litt vel hissig. Jeg hadde syntest det hadde vært slitsomt å forholde meg til en sånn person.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 21. mars 2012 #1379 Del Skrevet 21. mars 2012 Enig. Men jeg syns han virker litt vel hissig. Jeg hadde syntest det hadde vært slitsomt å forholde meg til en sånn person.. Han virker ikke så smart heller. Litt dumt å løpe å si til ALLE hva Kristin sa til han angående det hvem som hadde villet hatt en fredning. Jeg synes han oppførte seg skikkelig teit den kvelden. Også begynte han å grine? herregud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 21. mars 2012 #1380 Del Skrevet 21. mars 2012 Han virker ikke så smart heller. Litt dumt å løpe å si til ALLE hva Kristin sa til han angående det hvem som hadde villet hatt en fredning. Jeg synes han oppførte seg skikkelig teit den kvelden. Også begynte han å grine? herregud. Vræææææææl! Ser for meg at han som barn la seg ned på gulvet i matbutikken og hylte og sparket om han ikek fikk sjokolade. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå