Gjest Misteltein Skrevet 20. mars 2012 #1321 Del Skrevet 20. mars 2012 are er eeeeeeeeendelig smålei av iselin bedre sent enn aldri Det var jo han som ville ha dum og blond! De passer jo perfekt sammen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 20. mars 2012 #1322 Del Skrevet 20. mars 2012 "jeg er 100% sikker på at det kommer inn en drit deilig blond jente, og du liker blonde jenter!!! :grine: " *vifte med henda* 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 20. mars 2012 #1323 Del Skrevet 20. mars 2012 Iselin må ha en koblingsfeil eller noe.. Det er liksom ingen til stede innimellom.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 20. mars 2012 #1324 Del Skrevet 20. mars 2012 Paradise Hotell eller Helvetes Hotell? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slowpoke Skrevet 20. mars 2012 #1325 Del Skrevet 20. mars 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 20. mars 2012 #1326 Del Skrevet 20. mars 2012 Er ikke sikkert at Iselin tar så feil altså. I de siste sekundene så det ut som at det dukker opp to jenter til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 20. mars 2012 #1327 Del Skrevet 20. mars 2012 haha iselin tror at det er en jente som går ut :skratte: jammen-haaaallloooo- det gikk jo ut en gutt sist gang! så da måååå det jo gå ut en jente nå! og hvordan kan en gutt late som han er en jente!?! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana Del Rey Skrevet 20. mars 2012 #1328 Del Skrevet 20. mars 2012 Er ikke sikkert at Iselin tar så feil altså. I de siste sekundene så det ut som at det dukker opp to jenter til Det var Dennis eller noen andre av guttene som hadde kledd seg ut 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 20. mars 2012 #1329 Del Skrevet 20. mars 2012 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ISELIN OG ARE ALTSÅ!!!!¨ Skjønner ikke at Are hele tiden snakker om hvor dumme de andre deltagerne er, selv er han jo en soleklar 2-plass! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 20. mars 2012 #1330 Del Skrevet 20. mars 2012 Iselin Jeg holdt på å le meg i hjel da Are skulle leke sau. That was funny. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 20. mars 2012 #1331 Del Skrevet 20. mars 2012 Fredrik virker rett og slett dum som et brød.. Virker ikke som om han skjønner noe som helst der inne! Han kan slå seg sammen med Blond og Blondere der inne. Håper virkelig ikke det er Stian som ryker altså, men Nina "skylder" jo han en så tviler egentlig på at han ryker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wombat Skrevet 20. mars 2012 #1332 Del Skrevet 20. mars 2012 Neste gang jeg tipper skal jeg få Iselin til å forutse tallene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 20. mars 2012 #1333 Del Skrevet 20. mars 2012 Fredrik virker rett og slett dum som et brød.. Virker ikke som om han skjønner noe som helst der inne! Han kan slå seg sammen med Blond og Blondere der inne. Håper virkelig ikke det er Stian som ryker altså, men Nina "skylder" jo han en så tviler egentlig på at han ryker. Også får jo Nina og Stian en fordel imorgen siden de vant. Jeg håper seriøst Fredrik ryker jeg. Ja han er fin å se på, men jeg synes han er kjedelig jeg. Hadde vært kult om Andreas og Camilla ble et par. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 20. mars 2012 #1334 Del Skrevet 20. mars 2012 Det var Dennis eller noen andre av guttene som hadde kledd seg ut LOOOOL, seriøst Haha, var sikker på at det var to nye jenter!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 20. mars 2012 #1335 Del Skrevet 20. mars 2012 Jeg ble virkelig flau over Iselin idag. Fikk litt lyst til å gjemme meg bak sofaen. Haha, Andreas fikk bennern IGJEN når han pratet med Camilla. Jeg tror han er litt keen;-) Jeg syns de virker som de kan bli et bra par:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 20. mars 2012 #1336 Del Skrevet 20. mars 2012 Må si at jeg, selv som trønder, sliter med å forstå Are! Må konsentrere meg for å høre hva han egentlig sier mellom den lespingen og snusingen altså.. Samboer tenkte det samme her, "hva faen er galt med han fyren der egentlig, høres ut som en komplett idiot jo(og det stemmer jo forsåvidt)?" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Offensive Pie Skrevet 20. mars 2012 #1337 Del Skrevet 20. mars 2012 Jazzgeirs blogg har det BESTE bildet av Iselin 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 20. mars 2012 #1338 Del Skrevet 20. mars 2012 Iselin er sint på Are og kjefter på ham. Han prøver å forklare henne at guttene er i flertall og at en av dem må gå denne uken. Iselin: «Men forrige uke skulle guttene stelle seg bak jentene og denne uken skal jentene stelle seg bak guttene, påstår du nå at guttene kan bli til jenter» og brister ut i gråt.Are forteller at han er lei av henne til kamera. Mens vi får se bilder av at han trøster henne mens han ler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 20. mars 2012 #1339 Del Skrevet 20. mars 2012 Den ene virker dummere enn den andre. Spesielt jentene... (NB: SPOILER! (Video som inkluderer deltagere som kommer inn etterhvert) http://smug.no/post.aspx?ID=10645 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 20. mars 2012 #1340 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Jeg syns Camilla er kjedelig, og jeg syns Andreas er litt for voldsom. Jeg liker ikke de der skikkelig klikkene. Jeg vil heller ha Fredrik der. Han har utviklingspotensiale. Syns ikke Are virket så dum i denne episoden. Aldrisur-jeg skal gjøre det imorgen! Idag ble det nett episode. Endret 20. mars 2012 av eplebit 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå