Gå til innhold

Paradise Hotel 2012

mia83

Anbefalte innlegg

Hvem er russerkjerringa?

Alina. Nordlendingen. Hun som er litt krass og kjølig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Men Stian sa jo at det var Iselin som hadde ønsket seg fredningen :klo: Så da må hun jo ha sagt det til han. Er ikke sikkert de viste det på TV bare.. :sjenert:

Det er selvsagt mulig at hun har sagt mer enn hva vi fikk se, men jeg tolker det dithen at Stian har tolka det Iselin har sagt som at hun "stilte seg villig" til å så med han.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er selvsagt mulig at hun har sagt mer enn hva vi fikk se, men jeg tolker det dithen at Stian har tolka det Iselin har sagt som at hun "stilte seg villig" til å så med han.

Fikk vi ikke se at hun sa det da? om ikke tolket jeg det slik jeg å, at hun var villig til å bytte partner

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Fikk vi ikke se at hun sa det da? om ikke tolket jeg det slik jeg å, at hun var villig til å bytte partner

Noen kan selvsagt gå gjennom episodene og se hva som ble sagt, men slik jeg husker det så sa hun altså ikke: Jeg vil bytte deg ut til fordel for Are. Hun sa: Jeg stoler på Are nå, men jeg vet ikke om jeg kan stole på han framover. (Husker ikke helt ordrett altså)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror nok Iselin bare spiller dum ;) veldig smart faktisk. Are gikk jo 5 på.

Han er nok ikke så vanskelig å lure heller

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NerdMedSverd

Fy faen så ræva program. Alikevel klarer jeg ikke å holde meg unna tven.

Russern er kjipest. Flash tits, bitch

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen så ræva program. Alikevel klarer jeg ikke å holde meg unna tven.

Russern er kjipest. Flash tits, bitch

Signerer med dobbel penn! :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobler

Jeg tror nok Iselin bare spiller dum ;) veldig smart faktisk. Are gikk jo 5 på.

Are går nok fem på bare hu sprer beina.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis Kristin ikke fant på dette, så var det nok Fredrik eller Stian som sa det? De hintet jo litt til at Fredrik kanskje hadde vært slem gutt(samtalen mellom han og Nina).

Men dette er ulikt Paradise Hotel, at tv3 holder det fra oss, vanligvis får vi vite det når det skjer der inne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis Kristin ikke fant på dette, så var det nok Fredrik eller Stian som sa det? De hintet jo litt til at Fredrik kanskje hadde vært slem gutt(samtalen mellom han og Nina).

Men dette er ulikt Paradise Hotel, at tv3 holder det fra oss, vanligvis får vi vite det når det skjer der inne.

Men hvorfor ville Fredrik gjort det? For å få ut Andreas? Det hadde jo vært veldig risky av han i så fall, for om både Fredrik og Andreas hadde stilt seg bak Camilla ville hun kanskje valgt Andreas så de danner det perfekte firkløveret med Dennis og Kristin.

Jeg syns dette var veldig rart, enten er det Kristin og Dennis som har funnet på dette, eller så holder TV3 informasjon gjemt fra oss, som er litt merkelig. Noe av moroa er jo at vi vet hva som foregår, men ikke de på TV.

Syns det var litt rart hele greia, men dog underholdende! Skulle ønske vi fikk sett litt mer av Tommy da, han drunka jo midt oppi alt dette. Lurer på om han ble kjent med noen i det hele tatt (bortsett fra Stian) :gjeiper:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare jeg som synes programmet har vært litt sånn trasig klippet så langt? Føler ikke jeg får særlig mye dybdekunnskap i dramaet liksom... :sjenert:

Kanskje det bare er det at det er tidlig i sesongen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skjønner ikke hvorfor noen tror de står sterke med Andreas i et firkløver. Han er altfor følelsesmessig/kort lunte og klarer jo ikke å holde på ting. Selv om jeg forstår han ble forvirret, så er det jo alltid helt feil å gå til alle guttene og fortelle hva som skjer. Om så jeg ble totalt sveket hadde jeg pustet inn og gått og snakket med én person, ikke løpt ut til en gruppe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Survival

Bare jeg som synes programmet har vært litt sånn trasig klippet så langt? Føler ikke jeg får særlig mye dybdekunnskap i dramaet liksom... :sjenert:

Kanskje det bare er det at det er tidlig i sesongen.

Er enig. Hvis jeg titter bort fra TV-en i ett sekund faller jeg helt ut av handlingen. Fikk ikke en gang sett om de viste maleriene?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skjønner ikke hvorfor noen tror de står sterke med Andreas i et firkløver. Han er altfor følelsesmessig/kort lunte og klarer jo ikke å holde på ting. Selv om jeg forstår han ble forvirret, så er det jo alltid helt feil å gå til alle guttene og fortelle hva som skjer. Om så jeg ble totalt sveket hadde jeg pustet inn og gått og snakket med én person, ikke løpt ut til en gruppe.

Han er jo helt drama queen...Skikkelig dårlig taper!

Om det nå nøster seg opp slik at Kristin og de ikke ville være stygg med han, så kan de jo aldri mer tørre å snakke taktikk med han..Hehe. Han klikket jo heeelt!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte heller ikke så mye. Å hvorfor skulle Tv3 holde informasjon fra oss? Hva skulle det være godt for?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, nå kom det endelig en fin gutt inn!! Driiiiitsexy dialekt, og når han bar rundt på den kua sklei jeg omtrent ut av sofaen.:rodmer:

Men HVORFOR barberte han bort det sexy skjegget??:snurt:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...