Gå til innhold

Paradise Hotel 2012

mia83

Anbefalte innlegg

Gjest Karm a

Lol, hva ligger det liksom i det? :skratte:

Det som ligger i det er vel at han er blitt "kåret" av kompisgjengen sin som årets player, mest sannsynlig i tiden rundt russetida hans. Kan skrive under på at han der ikke er noe player i Stavanger! :gjeiper:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nå har jeg blitt dratt inn i paradise-helvete òg. :fnise:

Hvorfor gråt han fyren?

Han er neandertaler.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jeg var nesten bombesikker på at det var Mads fra i fjord som satt under det teppe i stad...

" hva er det du skal ha? "

"NAttaklem"

"åja, go`natt!"

AAAAAAAAHHHH. :daane:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa aldri det til Stian, som vi har fått sett. Hun sa at enn så lenge stolte hun på Are, men at hun var redd for at hun ikke kunne stole på han videre framover.

Jeg mente egentlig at det ble vist på TV at hun sa at hun ville ha den fredningen til Stian jeg :klo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha det spillet til Kristin og Dennis funket ikke helt bra :fnise: Ble jo bare kaos og Andreas sa det jo til alle!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvem var det som startet bråket?, ble planen forklart?

Nei. For det har enda ikke komt fram hvem som fortalte Kristin det om hun russerkjerringa.

Det er jo tydelig at noen har fortalt henne noe, men hvem det er og hva det var som ble sagt vet vi ikke.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slowpoke

Håper Stian gjør litt mere utav seg snart. Hadde sett for meg at han skulle bli en morroklump der inne, men er lite av det til nå.

Fantastisk at Are gikk på Iselins "jeg er ikke så smart" argument :gjeiper: Hun har vel kanskje lit mellom ørene hun også, men bare bruker det ikke så ofte :vetikke:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. For det har enda ikke komt fram hvem som fortalte Kristin det om hun russerkjerringa.

Det er jo tydelig at noen har fortalt henne noe, men hvem det er og hva det var som ble sagt vet vi ikke.

Jeg tror hun fant det på.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nok det var litt for tidlig av Kristin og Dennis å begynne å "spille så hardt" gitt. Må jo bli busted ettersom Andreas løp rundt og sa til alle at Kristin fortalte han det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg mente egentlig at det ble vist på TV at hun sa at hun ville ha den fredningen til Stian jeg :klo:

Jo du vet når de blir intervjuet/ eller kommenterer det som har skjedd? Der har hun sagt at hun kunne tenkt seg en fredning, men hun sa det aldri til Stian, og de vet jo ikke hva hun har sagt i "confession". Og hun sa jo heller aldri det at hun kunne tenke seg å velge Stian overfor Are, hun sa jo bare at hun kunne tenke seg en fredning, og hvem kunne ikke tenke seg det?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper Stian gjør litt mere utav seg snart. Hadde sett for meg at han skulle bli en morroklump der inne, men er lite av det til nå.

Fantastisk at Are gikk på Iselins "jeg er ikke så smart" argument :gjeiper: Hun har vel kanskje lit mellom ørene hun også, men bare bruker det ikke så ofte :vetikke:

Jeg tror hun tar på seg en rolle. Tror neppe hun er lynintelligent, men hun er nok ikke så dum som hun later som. Hun vet å spille på "dum&deilig" imaget.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For meg virket det som om det var Kristin og Dennis som hadde funnet det på!

Jeg tror hun fant det på.

Jeg tror ikke hun bare har funnet det på. Litt for risky.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo du vet når de blir intervjuet/ eller kommenterer det som har skjedd? Der har hun sagt at hun kunne tenkt seg en fredning, men hun sa det aldri til Stian, og de vet jo ikke hva hun har sagt i "confession". Og hun sa jo heller aldri det at hun kunne tenke seg å velge Stian overfor Are, hun sa jo bare at hun kunne tenke seg en fredning, og hvem kunne ikke tenke seg det?

Men Stian sa jo at det var Iselin som hadde ønsket seg fredningen :klo: Så da må hun jo ha sagt det til han. Er ikke sikkert de viste det på TV bare.. :sjenert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...