Gå til innhold

Paradise Hotel 2012

mia83

Anbefalte innlegg

Ting som har skjedd etter er DEFINITIVT spoilere.

Ikke nødvendigvis.. Husker jo Maren og Joachim fra i fjor, de hatet hverandre inne på hotellet, men de ble kjærester i etterkant!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Moren til Are da? :klo:

Da er ikke "synd på" et dekkende nok uttrykk; om jeg hadde trøkka ut noe så sleipt, ekkelt og selvgodt noe ville det vært mer enn synd på meg...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke nødvendigvis.. Husker jo Maren og Joachim fra i fjor, de hatet hverandre inne på hotellet, men de ble kjærester i etterkant!

Hva har det å si? Det både kan være og kan ikke være spoilere. La oss holde denne tråden fritt for alt som kanskje ødelegger for noen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er ikke "synd på" et dekkende nok uttrykk; om jeg hadde trøkka ut noe så sleipt, ekkelt og selvgodt noe ville det vært mer enn synd på meg...

:skratte:

Det er jo hun som har oppdratt han, kanskje de er av samme ulla?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Fy faen så slemme noen her er. Inkludert DU. Jeg vet at du sitter foran PC-skjermen og skriver, men du kan da filtrere noe av det du skriver likevel.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Fy faen så slemme noen her er. Inkludert DU. Jeg vet at du sitter foran PC-skjermen og skriver, men du kan da filtrere noe av det du skriver likevel.

Gå og vær moralens vokter en annen plass.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser bare episode 4 ute på tv3.no. er det bare hos meg episode 5 ikke kommer frem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk lysa i øyne til Alina når hun ser på den nye PH fyren a! Har aldri sett et så stort smil på henne. Ikke rart da jeg synes fyren faktisk ser ut som skikkelig hunk!

Endret av Fashionistaen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bare episode 4 ute på tv3.no. er det bare hos meg episode 5 ikke kommer frem?

Episodene blir ikke lagt ut før etter de er sendt på TV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes Alina er knallfin jeg! Hun må bare være så sur hun bare vil, men pen det er hun altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå og vær feig anonym en annen plass, selv.

Enig, må da være greit å si i fra til folk om man synes at de går over streken...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misteltein

Jeg hadde fått helt angst og hyperventilert i pose hvis min gutt hadde holdt på sånn som Iselin og Are.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...