Mynona Skrevet 16. mars 2012 #961 Del Skrevet 16. mars 2012 Virker ikke som om de er førnøyd med sexen heller. I går så det ut som om de ikke fullførte fordi han var trøtt, og "er det alt du klarer" kommentaren Det var sikker ølpikk! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snop Skrevet 16. mars 2012 #962 Del Skrevet 16. mars 2012 det plager at det ikke er PH på tv i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #963 Del Skrevet 16. mars 2012 Jeg tror også Are kommer til å dumpe Iselin ved første og beste mulighet. Særlig at han kan velge andre damer, han som er så sleip 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 16. mars 2012 #964 Del Skrevet 16. mars 2012 Iselin er ikke løsere enn Are.. er hun vel? Ok. Men det sier mer om han enn henne. Hun er litt for snill og naiv. Han er en kjøttskalle! Som mann har jeg total forrakt for menn som ser ned på en dame fordi hun har sex med han. Det kreves to for et samleie. Hadde han ikke vært kåt så hadde den vært slapp. Ynkelig oppførsel! Halleluja, mann! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 16. mars 2012 #965 Del Skrevet 16. mars 2012 Ikke noe paradise i kveld, hva skal jeg gjøre med livet mitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. mars 2012 #966 Del Skrevet 16. mars 2012 Ikke noe paradise i kveld, hva skal jeg gjøre med livet mitt? Se reprise på nett TV? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 16. mars 2012 #967 Del Skrevet 16. mars 2012 Se reprise på nett TV? Også har vi jo alltids et par sesonger av PH sverige og Danmark liggende ute på netttv! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JollyJolly Skrevet 16. mars 2012 #968 Del Skrevet 16. mars 2012 Ikke noe paradise i kveld, hva skal jeg gjøre med livet mitt? Livet mitt er også uten mening fredag - søndag. Hvorfor kan de ikke sende PH hver dag? Da hadde de sluppet de firedagers ukene og alt ... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 16. mars 2012 #969 Del Skrevet 16. mars 2012 Se reprise på nett TV? Må nesten bli det altså Livet mitt er også uten mening fredag - søndag. Hvorfor kan de ikke sende PH hver dag? Da hadde de sluppet de firedagers ukene og alt ... Ja ikke sant, de tuller til den biologiske klokka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apekatt Skrevet 16. mars 2012 #970 Del Skrevet 16. mars 2012 Det var en morsom blogg i fjor om Paradise Hotel, fortsetter den? Og hva heter den igjen? Har glemt det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tolly Skrevet 16. mars 2012 #971 Del Skrevet 16. mars 2012 Og tråden der vi skriver inn dumme ting de sa. Den var skikkelig gøy i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. mars 2012 #972 Del Skrevet 16. mars 2012 Og tråden der vi skriver inn dumme ting de sa. Den var skikkelig gøy i fjor. Det blir som regel nevnt her Men lag en sitat-tråd da vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #973 Del Skrevet 16. mars 2012 Og tråden der vi skriver inn dumme ting de sa. Den var skikkelig gøy i fjor. Du får bruke Gullkorn-tråden http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=638529 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Best Skrevet 16. mars 2012 #974 Del Skrevet 16. mars 2012 Virker ikke som om de er førnøyd med sexen heller. I går så det ut som om de ikke fullførte fordi han var trøtt, og "er det alt du klarer" kommentaren Ikke rart han ikke holder lenge, med den kaninsexen. *fort-ferdig-ferdig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonus Skrevet 16. mars 2012 #975 Del Skrevet 16. mars 2012 Livet mitt er også uten mening fredag - søndag. Hvorfor kan de ikke sende PH hver dag? Da hadde de sluppet de firedagers ukene og alt ... Kanskje vi skulle innføre firedagersuke i samfunnet generelt mens Paradise går på tv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. mars 2012 #976 Del Skrevet 16. mars 2012 Kanskje vi skulle innføre firedagersuke i samfunnet generelt mens Paradise går på tv? Uff, da blir helga kort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kala Skrevet 16. mars 2012 #977 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) Jeg syns Are ser lettere tilbakestående ut med det sleske, skeive smilet sitt. Dårlig forsøk på å se kjekk ut eller noe sånt? Endret 16. mars 2012 av Linber 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 16. mars 2012 #978 Del Skrevet 16. mars 2012 Jeg syns Are ser lettere tilbakestående ut med det sleske, skeive smilet sitt. Dårlig forsøk på å se kjekk ut eller noe sånt? Haha, helt enig! Han er nok ingen fysiker nei 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 17. mars 2012 #979 Del Skrevet 17. mars 2012 Are må være den største douchebagen på Paradise noensinne. Blergh! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #980 Del Skrevet 17. mars 2012 Jeg syns Are ser lettere tilbakestående ut med det sleske, skeive smilet sitt. Dårlig forsøk på å se kjekk ut eller noe sånt? Han er jo modell, må vite. Viktig da å ta seg "bra" ut foran kamera. Vedder på at mange av ansiktsuttrykkene hans er nøye innstudert. Han poserer, rett og slett. En ung dame i familien jobber en del som modell. Hun var en lengre tid i Milano bl.a. og om mange av de mannlige modellene sa hun; De er enten fulle av seg selv eller dumme som brød. ( Dette gjaldt riktignok ikke de skandinaviske hun traff der, men passer likevel godt på Are.) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå