von Skrevet 16. mars 2012 #941 Del Skrevet 16. mars 2012 Dette har heelt sikkert blitt tatt opp før, men jeg begynte på side 45 :gjeiper: Hva ER det med latteren til Iselin? Jeg blir helt satt ut hver gang hun ler :gjeiper: Synes også det begynner å bli i overkant mye sex, jeg får bare sett nettversjonen, og det begynner å bli nok nå. Enig i at de kan tone ned litt på sexen! Har sett mer enn nok 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AryaUnderfoot Skrevet 16. mars 2012 #942 Del Skrevet 16. mars 2012 Haha melder meg inn her! Ser også nettversjonen, og tror nesten jeg rødma litt idag når jeg såg på, selv om jeg var alene Tror ikke Are kommer til å ditche Iselin før han blir lei av å ha sex med henne, han syns jo at hun var finest fra begynnelsen av (er jo det teller tydeligvis). Eller, når jeg tenker meg om så var det vel mest på grunn av hårfargen at han valgte henne, så neste blondine som kommer inn kanskje? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristinL Skrevet 16. mars 2012 #943 Del Skrevet 16. mars 2012 Haha, jeg syns det er gøy med all sexen jeg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #944 Del Skrevet 16. mars 2012 Enig i at de kan tone ned litt på sexen! Har sett mer enn nok Veldig enig i dette. Gullkorn og folk som er villige til å ha sex på tv er gøy det, men dette blir altfor dumt og nesten vondt å se på... Ellers synes jeg castingen i år forsåvidt virker ganske bra, lovende så langt. I fjor var noen av deltakerne så kjedelige - husker dere Jeanette, Christina, Heidi og delvis Madelen, som alle var der på badeferie...? (jeg måtte google det for å huske navnene, altså). I utganspunktet synes jeg at Alina (tror hun har mer å by på mht. drama enn vi har sett til nå), Kristin (sterk personlighet). Og at både Iselin, Camilla og Nina er mer interessante personer enn dem fra i fjor (hun Jeanette må være noe av det mest anonyme og kjedelige jeg noen gang har sett i en realityserie). Synes alle guttene i år også gir potensiale for god underholdning, men vi får se videre utover i sesongen... Jeg håper ihvertfall at Alina og Camilla kommer mer frem og ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JollyJolly Skrevet 16. mars 2012 #945 Del Skrevet 16. mars 2012 Iselin ruler, hun er jo mest kåt på Arve og skammer seg ikke over det. Litt kjipt/kjedelig der og da at hun ikke sendte Arve hjem, men det blir mye mer drama og gøy å se på når Arve er der. Sånne som Bjørnar er det ikke så underholdende å se på ... Fikk noen med seg hva Arve sa like etter at de hadde hatt sex, at han ble deprimert av noe? Av at det blir så mye sex? (depprimert (trønderdialekt)) Enig i at det er smakløst hvordan de filmer/klipper/viser sexscenene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #946 Del Skrevet 16. mars 2012 Iselin ruler, hun er jo mest kåt på Arve og skammer seg ikke over det. Litt kjipt/kjedelig der og da at hun ikke sendte Arve hjem, men det blir mye mer drama og gøy å se på når Arve er der. Sånne som Bjørnar er det ikke så underholdende å se på ... Fikk noen med seg hva Arve sa like etter at de hadde hatt sex, at han ble deprimert av noe? Av at det blir så mye sex? (depprimert (trønderdialekt)) Enig i at det er smakløst hvordan de filmer/klipper/viser sexscenene. Han heter ARE, ikke arve.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. mars 2012 #947 Del Skrevet 16. mars 2012 Iselin ruler, hun er jo mest kåt på Arve og skammer seg ikke over det. Litt kjipt/kjedelig der og da at hun ikke sendte Arve hjem, men det blir mye mer drama og gøy å se på når Arve er der. Sånne som Bjørnar er det ikke så underholdende å se på ... Fikk noen med seg hva Arve sa like etter at de hadde hatt sex, at han ble deprimert av noe? Av at det blir så mye sex? (depprimert (trønderdialekt)) Enig i at det er smakløst hvordan de filmer/klipper/viser sexscenene. Are heter han. Ikke arve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JollyJolly Skrevet 16. mars 2012 #948 Del Skrevet 16. mars 2012 Han heter ARE, ikke arve.. Are heter han. Ikke arve. Takk for at dere rettet opp ... Skal skjerpe meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 16. mars 2012 #949 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) Det aller beste med PH er jo klippinga! - Iselin kommer til å bli dumpa med en gang det kommer inn ei blondine med et bedre utseende (og bedre hode). Ingen tvil. :gjeiper: Endret 16. mars 2012 av Sol79 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 16. mars 2012 #950 Del Skrevet 16. mars 2012 Fikk noen med seg hva Arve sa like etter at de hadde hatt sex, at han ble deprimert av noe? Av at det blir så mye sex? (depprimert (trønderdialekt)) Han syntes det var for varmt. Jeg tror også Are kommer til å dumpe Iselin ved første og beste mulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 16. mars 2012 #951 Del Skrevet 16. mars 2012 Om Iselin ryker kommer hun garantert inn igjen (heldigvis). Produsentene klarer å se hvem som lager "bra" tv og der er Iselin i en klasse for seg selv. Veldig mye av programmet er satt opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsier Skrevet 16. mars 2012 #952 Del Skrevet 16. mars 2012 Blir helt oppgitt over at Iselin er så bekymret for å bli sett på som løs. Det burde hun kanskje ha tenkt på før hun knullet en fyr minst tre netter på nasjonal tv. Forøvrig trenger ikke det bety at man er løs, men skal man holde på sånn bør man være sikker nok på seg selv til at man kan stå for det og. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 16. mars 2012 #953 Del Skrevet 16. mars 2012 Hun hadde også "nettopp" fått vite at kukken hadde baksnakka henne og slarva med leppa si om hva de har gjort. Eller slik han sa det; hva hun har gjort med han.. Jeg får så vondt av folk som godtarat folk behandler de som ei dørmatte og attpåtil koser med de Sexen er tydelig vis god nok til at hun kan leve med det. Det sier ganske mye om Are når han er med i et spill og heller baksnakker partneren sin enn å holde kjeft. Tydelig at sædproduksjonen overgår tankevirksomheten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 16. mars 2012 #954 Del Skrevet 16. mars 2012 Det aller beste med PH er jo klippinga! - Iselin kommer til å bli dumpa med en gang det kommer inn ei blondine med et bedre utseende (og bedre hode). Ingen tvil. :gjeiper: Rettelse: Iselin kommer til å bli dumpa når det kommer inn en blondine med større pupper og lavere IQ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 16. mars 2012 #955 Del Skrevet 16. mars 2012 Iselin er ikke løsere enn Are.. er hun vel? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsier Skrevet 16. mars 2012 #956 Del Skrevet 16. mars 2012 Iselin er ikke løsere enn Are.. er hun vel? Nei, men hun er mer bekymret for å være det. Jeg mistenker at Are er løsere enn døren til badet mitt, den falt ned i går. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 16. mars 2012 #957 Del Skrevet 16. mars 2012 Iselin er ikke løsere enn Are.. er hun vel? Nei, men det er hun som finner seg i at fyren hun har sex med lyver og snakker stygt om henne. Hun har ikke gjort noe sånt mot ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 16. mars 2012 #958 Del Skrevet 16. mars 2012 Nei, men det er hun som finner seg i at fyren hun har sex med lyver og snakker stygt om henne. Hun har ikke gjort noe sånt mot ham. Ok. Men det sier mer om han enn henne. Hun er litt for snill og naiv. Han er en kjøttskalle! Som mann har jeg total forrakt for menn som ser ned på en dame fordi hun har sex med han. Det kreves to for et samleie. Hadde han ikke vært kåt så hadde den vært slapp. Ynkelig oppførsel! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 16. mars 2012 #959 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) Nei, men hun er mer bekymret for å være det. Jeg mistenker at Are er løsere enn døren til badet mitt, den falt ned i går. Selvfølgelig er Iselin mer bekymret for å bli sett på som løs. Hun vet at hun lettere blir stemplet enn han. Det er en konsekvens av dobbeltmoralen, men deri ligger det ikke at dobbeltmoralen er rett. Tipper mange i landet hadde gjort det sammen om publikummet/kameraene ikke var tilstede. Endret 16. mars 2012 av Spiralis 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunnleik Skrevet 16. mars 2012 #960 Del Skrevet 16. mars 2012 Virker ikke som om de er førnøyd med sexen heller. I går så det ut som om de ikke fullførte fordi han var trøtt, og "er det alt du klarer" kommentaren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå