Honeydew Skrevet 15. mars 2012 #881 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Tror du trenger briller! Hahaha, jeg tenkte faktisk akkurat nå at jeg egentlig ikke liker Kristin likevel. Likte henne i går så jeg gikk egentlig bare videre på det, men i dag har hun begynt å irritere meg Edit: Hvis du trodde jeg mente feit, så gjorde jeg ikke det altså! Mente kul, men i dag har hun vært litt irriterende. Endret 15. mars 2012 av Honeydew Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Offensive Pie Skrevet 15. mars 2012 #882 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg merker jeg synes det er nok sex på TV nå. Spesielt mellom de to. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 15. mars 2012 #883 Del Skrevet 15. mars 2012 "kunst for meg, er såå kjedelig. det er sånn de gjorde i gamledager " - iselin 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slowpoke Skrevet 15. mars 2012 #884 Del Skrevet 15. mars 2012 Oi, ser ut til at det blir spennende neste uke. Blir en lang helg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 15. mars 2012 #885 Del Skrevet 15. mars 2012 Neste uke ser bra ut! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 15. mars 2012 #886 Del Skrevet 15. mars 2012 Var sikkert fet som i tøff/kul hun mente:) Ikke feit. Hehe, tenkte det samme rett etter jeg postet innlegget. Er vanskelig å skal følge med i denne tråden og se på tv'n på samme tid, så trodde automatisk hun mente feit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. mars 2012 #887 Del Skrevet 15. mars 2012 Neste uke ser ut som dramauke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 15. mars 2012 #888 Del Skrevet 15. mars 2012 Hahaha, jeg tenkte faktisk akkurat nå at jeg egentlig ikke liker Kristin likevel. Likte henne i går så jeg gikk egentlig bare videre på det, men i dag har hun begynt å irritere meg Edit: Hvis du trodde jeg mente feit, så gjorde jeg ikke det altså! Mente kul, men i dag har hun vært litt irriterende. Som jeg skrev over, trodde du mente feit. Beklager! Hun virker enda som en av de "feteste" der inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #889 Del Skrevet 15. mars 2012 Gleder meg til neste uke! og er spent på hvem som skjuler seg under lakenet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aliata Skrevet 15. mars 2012 #890 Del Skrevet 15. mars 2012 Hahaha, jeg tenkte faktisk akkurat nå at jeg egentlig ikke liker Kristin likevel. Likte henne i går så jeg gikk egentlig bare videre på det, men i dag har hun begynt å irritere meg Edit: Hvis du trodde jeg mente feit, så gjorde jeg ikke det altså! Mente kul, men i dag har hun vært litt irriterende. Ja, ikke sant! Samme synes jeg! hun gikk fra den med vett til en overdrevent selvsikker bergenser (ergo; sjarmløs...)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 15. mars 2012 #891 Del Skrevet 15. mars 2012 Kjipt at Bjørnar måtte dra. Ville heller at Are skulle dra, men var 90 % sikker på at hun ville velge Are Det hadde vært SÅ morsomt å sett utrykket til Are hvis Iselin valgte Bjørnar. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curlyme Skrevet 15. mars 2012 #892 Del Skrevet 15. mars 2012 Da viste Iselin at hun er et nek likevel. At det går ann å være så dum i huet sitt. Han snakker bak ryggen hennes likevel har hun seg med han ikveld også. Hvis de andre guttene vil tømme seg får de vel bare danne par med Iselin. Hun har 0 selvrespekt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #893 Del Skrevet 15. mars 2012 Kjipt at Bjørnar måtte dra. Ville heller at Are skulle dra, men var 90 % sikker på at hun ville velge Are Det hadde vært SÅ morsomt å sett utrykket til Are hvis Iselin valgte Bjørnar. Hvilket uttrykk?? mannen er jo uttrykksløs! Han hadde bare hevet høyre øyenbryn elns. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #894 Del Skrevet 15. mars 2012 Det mååå være pinlig for de som kjenner Are og Iselin å se de ha sex på TV.. Håper ikke foreldre og besteforeldre ser på dette Huff, hvis jeg hadde hatt barn/nær familie som var med på Paradise Hotel, tror jeg ikke jeg hadde sett på uansett... (synes det er moro å se av og til nå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honeydew Skrevet 15. mars 2012 #895 Del Skrevet 15. mars 2012 Ja, ikke sant! Samme synes jeg! hun gikk fra den med vett til en overdrevent selvsikker bergenser (ergo; sjarmløs...)... Enig!! Håper hun tar seg opp igjen neste uke, er gøy når noen er litt oppegående og spiller med litt skikkelig taktikk som de andre ikke får med seg før det er for sent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 15. mars 2012 #896 Del Skrevet 15. mars 2012 89 brukere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #897 Del Skrevet 15. mars 2012 Synd Bjørnar gikk ut, ser potensiale i han, kommer til å bli finere og finere med årene, nydelige øyne på den fyren, gi han mer livserfaring og selvtillit og han er på vei. Iselin tok ett dårlig valg, Are er en falsk hoggorm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #898 Del Skrevet 15. mars 2012 Synd Bjørnar gikk ut, ser potensiale i han, kommer til å bli finere og finere med årene, nydelige øyne på den fyren, gi han mer livserfaring og selvtillit og han er på vei. Iselin tok ett dårlig valg, Are er en falsk hoggorm. Enig! Syns han var både søt og kjekk Men virket en smule tafatt og litt vanskelig å snakke med. Dessuten så han mer ut som en 18.åring enn en 26 åring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. mars 2012 #899 Del Skrevet 15. mars 2012 Egentlig tror jeg det er bra at Iselin valgte Are. For det så ut som heftlig drama neste uke. Og det er jo bra TV for oss 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 15. mars 2012 #900 Del Skrevet 15. mars 2012 Så fort det sjekker inn en hot babe, så kommer Are til å ditche Iselin med en gang. Det vedder jeg på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå