Gjest NozMonster Skrevet 15. mars 2012 #801 Del Skrevet 15. mars 2012 Er det lov å prate om de deltakerne man vet kommer inn her? nope, her er spoiling strengt forbudt! hva skjer med at INGEN av PH-deltakerne kan norske ordtak!?! i fjord var det det ene og det andre, som for. eks " fisk i mosen" og i år er det " smarteste i skuffen" og " skyt meg i huet og kall meg en krakk! " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. mars 2012 #802 Del Skrevet 15. mars 2012 De har ikke vært der en uke enda, og de holder på å sprekke? Hadde skjønt det om det hadde vært litt uti, men EN uke?? Dette er faktisk bare 3.dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #803 Del Skrevet 15. mars 2012 æsj fy faen..di runker sammen?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #804 Del Skrevet 15. mars 2012 Er det virkelig normalt at gutter runker sammen?????????????????????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. mars 2012 #805 Del Skrevet 15. mars 2012 Skikkelig ektefølt bromace altså! (pleier kompiser egentlig å runke sammen? Er det bare jeg som er uvitende?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 15. mars 2012 #806 Del Skrevet 15. mars 2012 Er det lov å prate om de deltakerne man vet kommer inn her? Nei! Det er en egen spoilertråd et eller annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 15. mars 2012 #807 Del Skrevet 15. mars 2012 nope, her er spoiling strengt forbudt! hva skjer med at INGEN av PH-deltakerne kan norske ordtak!?! i fjord var det det ene og det andre, som for. eks " fisk i mosen" og i år er det " smarteste i skuffen" og " skyt meg i huet og kall meg en krakk! " Eller gjøre som jeg gjorde tidligere. Legge ved en spoiler og rett og slett skrive der at man ikke vet selv heller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slowpoke Skrevet 15. mars 2012 #808 Del Skrevet 15. mars 2012 Haha :gjeiper: Jeg hadde nå fint klart meg alene om jeg skulle hatt solo sex. Hadde aldri invitert en venninne som selskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 15. mars 2012 #809 Del Skrevet 15. mars 2012 Deilig søppelTV! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #810 Del Skrevet 15. mars 2012 Favorittrunkekompis? Er det et ord? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 15. mars 2012 #811 Del Skrevet 15. mars 2012 Dette er faktisk bare 3.dagen. Ja, enda verre:p Det MÅ jo være et eller annet mellom Dennis og Andreas Må si de er meget close etter ei uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curlyme Skrevet 15. mars 2012 #812 Del Skrevet 15. mars 2012 Tror Dennis og Dawson er skap homser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 15. mars 2012 #813 Del Skrevet 15. mars 2012 Tror Dennis og Dawson er skap homser. Dawson er tvilsom på hele 2 kanaler han nå 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirali Skrevet 15. mars 2012 #814 Del Skrevet 15. mars 2012 Sett en jeg kjenner runke på TV, sammen med en annen mann? check 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cornygirl Skrevet 15. mars 2012 #815 Del Skrevet 15. mars 2012 Vittig at Dennis ikke klarte å la vær å se på Andreas mens han runka :gjeiper: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #816 Del Skrevet 15. mars 2012 Eller gjøre som jeg gjorde tidligere. Legge ved en spoiler og rett og slett skrive der at man ikke vet selv heller Ingen spoilere her i det hele tatt. Det er en egen spoilertråd for de som vil drive med sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elihol Skrevet 15. mars 2012 #817 Del Skrevet 15. mars 2012 Ja, enda verre:p Det MÅ jo være et eller annet mellom Dennis og Andreas Må si de er meget close etter ei uke.. Guttene bodde vel sammen på hotell før innspillingen begynte, men vet ikke hvor lenge Samme gjorde jentene, men de guttene og jentene bor ikke på samme hotell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 15. mars 2012 #818 Del Skrevet 15. mars 2012 Ingen spoilere her i det hele tatt. Det er en egen spoilertråd for de som vil drive med sånt Nei, jeg skal ikke komme noen fordi jeg vet like lite som dere som ikke vet noe. Men det er tydeligvis noen som har trykket der og skjønte spøken? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 15. mars 2012 #819 Del Skrevet 15. mars 2012 Huff, jeg synes synd på de som må dele seng med isdronningen. Hun kommer vel til å drepe den gutten som bare legger en finger over grensa Nasty at de sto å runket sammen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aliata Skrevet 15. mars 2012 #820 Del Skrevet 15. mars 2012 De lå nettopp og koste på magene til hverandre. Haha, han ARE!! Herregud for en fyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå