Vulpes Skrevet 15. mars 2012 #761 Del Skrevet 15. mars 2012 Angående dette med tid i Paradise Hotel, kommenterte ikke Kristin (?) i går at det var gått en uke? Mener da bestemt at jeg bet meg merke i det, for på TV var det jo bare gått tre dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 15. mars 2012 #762 Del Skrevet 15. mars 2012 Okei, det er vel mest logisk egentlig. Selv om det da blir litt feil når deltagerne sier ting som "vi har vært her i seks uker og har fått sterke bånd" når det da i realiteten bare er halvparten av tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 15. mars 2012 #763 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg vet vi snakka om det er i fjor og, men jeg kan ikke huske om vi kom fram til et ordentlig svar. Men er det sånn at en uke på Paradise er fire dager som det blir vist på TV, eller er det syv dager som blir kuttet ned til fire i TV-sammenheng? Noen som vet? Det er blitt sagt flere ganger at det går rett fra torsdag til mandag der inne, så de lever med firedagersuker. Petter Pilgaard sa jo også at han var på paradise i 40 dager. Han var der hele perioden, altså 10 uker, så det stemmer jo bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JollyJolly Skrevet 15. mars 2012 #764 Del Skrevet 15. mars 2012 Okei, det er vel mest logisk egentlig. Selv om det da blir litt feil når deltagerne sier ting som "vi har vært her i seks uker og har fått sterke bånd" når det da i realiteten bare er halvparten av tiden. Det er tydeligvis lett å hjernevaske deltakerne til å tro at en uke bare har fire dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #765 Del Skrevet 15. mars 2012 Kan noen forklare meg hva som er kjekt med Paradise Hotel? Jeg skjønner det rett og slett ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 15. mars 2012 #766 Del Skrevet 15. mars 2012 Kan noen forklare meg hva som er kjekt med Paradise Hotel? Jeg skjønner det rett og slett ikke Intriger og drama. Morsomt å få leke flue på veggen. Folk har sex og kliner, og det er gøy å se på. Også er det artig å se hvordan spillet utvikler seg, med god og dårlig strategi. Og så klart er det også gøy å dømme folk på TV mens man sitter i godsofaen med sjokolade og snop. Og nei, dette innlegget er ikke sarkastisk ment - bare brutalt ærlig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 15. mars 2012 #767 Del Skrevet 15. mars 2012 Jaa, what goes around comes around! Har en del felles venner med Stian, han skal visst være veldig ålreit! Han er PT på SATS Solli hvis du er interessert Selv holder jeg en knapp på Nina, søt og ålreit! (Sett bort i fra at hun ikke klarer å uttale Chihuahua ) Å, takk for omtanken Jeg syns ikke han er søt på den måten at jeg interessert, mer at jeg liker personligheten hans:) Jeg er lykkelig forlovet jeg skjønner du, selvom det kanskje ikke virka sånn :gjeiper: Men jeg trodde forresten ikke at han var PT. Er det ikke Fredrik som er det? Jeg syns Kristin og Camilla er ganske søte også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #768 Del Skrevet 15. mars 2012 Det er tydeligvis lett å hjernevaske deltakerne til å tro at en uke bare har fire dager! De hadde trodd deg om du hadde fortalt dem at den første snøen pleier å falle i juli og at egg kommer fra kua. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Verdande* Skrevet 15. mars 2012 #769 Del Skrevet 15. mars 2012 Synes Dennis ligner veldig på vokalisten Ville Valo fra bandet HIM,og han synes jeg er veldig deilig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 15. mars 2012 #770 Del Skrevet 15. mars 2012 Å, takk for omtanken Jeg syns ikke han er søt på den måten at jeg interessert, mer at jeg liker personligheten hans:) Jeg er lykkelig forlovet jeg skjønner du, selvom det kanskje ikke virka sånn :gjeiper: Men jeg trodde forresten ikke at han var PT. Er det ikke Fredrik som er det? Jeg syns Kristin og Camilla er ganske søte også Joa, du har helt rett! Jeg blanda litt, du ser forklaringa oppi der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slowpoke Skrevet 15. mars 2012 #771 Del Skrevet 15. mars 2012 Synes Dennis ligner veldig på vokalisten Ville Valo fra bandet HIM,og han synes jeg er veldig deilig Synes ikke de ligner i det hele tatt jeg. Synes faktisk at Stian er ganske lekker jeg. Men jeg liker mannfolk som er litt mere bamsete 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlie. Skrevet 15. mars 2012 #772 Del Skrevet 15. mars 2012 Triana er programleder i år også. hvilken sesong var det mobbegreiene i? husker ikke det jeg! i fjord? Det er hvert år på KG. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 15. mars 2012 #773 Del Skrevet 15. mars 2012 Det er hvert år på KG. Vil henvise til mitt innlegg til deg. Innlegg #572 på side 29. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 15. mars 2012 #774 Del Skrevet 15. mars 2012 Ja, hvem skal hjem idag da tro? Nei, jeg vet ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JollyJolly Skrevet 15. mars 2012 #775 Del Skrevet 15. mars 2012 Ja, hvem skal hjem idag da tro? Nei, jeg vet ikke Neeeiii!!! Ingen spoiling!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 15. mars 2012 #776 Del Skrevet 15. mars 2012 Ja, hvem skal hjem idag da tro? Nei, jeg vet ikke Tipper Are. Er Bjørnar smart så stiller han seg bak Iselin og ikke Nina. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JollyJolly Skrevet 15. mars 2012 #777 Del Skrevet 15. mars 2012 Tipper Are. Er Bjørnar smart så stiller han seg bak Iselin og ikke Nina. Jeg ville gjerne sett mer av kjipheten hans så jeg kunne kose meg ordentlig når han ble sendt hjem. Men han fortjener å dra siden han var så barnslig og slem kiss-and-tell mot Iselin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 15. mars 2012 #778 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg klarer ikke å fundere og pønske på hva som skal skje i neste episode, for jeg glemmer alltid hva som har skjedd til nå og hvem som står med hvem. Det kan hende at det er fordi jeg er lettere tilbakestående, men jeg velger heller å late som at det er fordi jeg er for kul til å bry meg alt for mye om PH - bryr meg bare litt! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 15. mars 2012 #779 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg klarer ikke å fundere og pønske på hva som skal skje i neste episode, for jeg glemmer alltid hva som har skjedd til nå og hvem som står med hvem. Det kan hende at det er fordi jeg er lettere tilbakestående, men jeg velger heller å late som at det er fordi jeg er for kul til å bry meg alt for mye om PH - bryr meg bare litt! :gjeiper: Koool Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curlyme Skrevet 15. mars 2012 #780 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Alina er typisk russer. Arrogant og frekk tror hun er verdens deiligste. Skjønner meg ikke på slike folk likte henne i starten,men nå NEI. Hva er greia med at hun har den lipglossen sin i hånden hele tiden? Forresten så ser hun mye eldre ut akkuratt som Are. Hun kunne vært 30. Endret 15. mars 2012 av Curlyme 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå