Fashionistaen Skrevet 14. mars 2012 #721 Del Skrevet 14. mars 2012 Åh, jeg elsker Mads! Vil ha ny Mads på PH! Er litt misunnelig altså.. Mohahahaha , bare å melde seg inn i FPU i Østfold det vet du Å ja, tenk så herlig det hadde vært med en ny Mads på PH a!!! Tviler på at det i det hele tatt finnes en like gal, norsktalene person though... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
von Skrevet 14. mars 2012 #722 Del Skrevet 14. mars 2012 Liker Are mindre og mindre.. Og hvis han kaller den kaninsexen å "bare ligge der" lurer jeg på hvordan det ser ut når han faktisk gjør noe Lite kjekt for iselin at han har gått rundt å fremstilt det som om hun er den som har tatt initiativet til alt. Dennis ble jo knallrød når han fikk spørsmål om han og Andreas! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
von Skrevet 14. mars 2012 #723 Del Skrevet 14. mars 2012 (endret) Dobbelpost Endret 14. mars 2012 av von Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cakenommy Skrevet 14. mars 2012 #724 Del Skrevet 14. mars 2012 Liker Are mindre og mindre.. Og hvis han kaller den kaninsexen å "bare ligge der" lurer jeg på hvordan det ser ut når han faktisk gjør noe Lite kjekt for iselin at han har gått rundt å fremstilt det som om hun er den som har tatt initiativet til alt. Dennis ble jo knallrød når han fikk spørsmål om han og Andreas! Håper som mange andre her inne at Iselin velger Bjørnar og Are ryker ut, det hadde vært bra Når det kommer til Dennis, så er han flink til å ha pokerface som han sa i portrettet sitt, lyser ganske godt igjennom, spesielt på det spørsmålet han fikk angående Andreas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elihol Skrevet 14. mars 2012 #725 Del Skrevet 14. mars 2012 Mohahahaha , bare å melde seg inn i FPU i Østfold det vet du Å ja, tenk så herlig det hadde vært med en ny Mads på PH a!!! Tviler på at det i det hele tatt finnes en like gal, norsktalene person though... FPU er ikke helt min greie, hehe... Det er sant Men vi vil alltid ha minnene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 14. mars 2012 #726 Del Skrevet 14. mars 2012 FPU er ikke helt min greie, hehe... Det er sant Men vi vil alltid ha minnene! Sant nok , kan jo revurdere det om de unge høyre planene mine går i dass også, mohahahah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
von Skrevet 14. mars 2012 #727 Del Skrevet 14. mars 2012 Håper som mange andre her inne at Iselin velger Bjørnar og Are ryker ut, det hadde vært bra Når det kommer til Dennis, så er han flink til å ha pokerface som han sa i portrettet sitt, lyser ganske godt igjennom, spesielt på det spørsmålet han fikk angående Andreas. . Ja, hvis Iselin velger Bjørnar får nok Are en liten knekk i selvtilliten Alina må være morsom å bo på rom med gitt!! Går an å tone ned suringa littegrann selv om hun ikke har lyst å ligge å spoone. Hadde vært morsomt om det kom inn en gutt som greier å smelte henne litt:) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cakenommy Skrevet 14. mars 2012 #728 Del Skrevet 14. mars 2012 . Ja, hvis Iselin velger Bjørnar får nok Are en liten knekk i selvtilliten Alina må være morsom å bo på rom med gitt!! Går an å tone ned suringa littegrann selv om hun ikke har lyst å ligge å spoone. Hadde vært morsomt om det kom inn en gutt som greier å smelte henne litt:) han kunne trengt den knekken ganske godt, noe jeg tror over halve norge tenker hahah, jaa! hadde vært veldig bra om det hadde vært en som hun hadde smelta for heelt, og han hadde hatt samme oppførsel ovenfor henne som hun har hatt ovenfor andreas og bjørnar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunivere Skrevet 14. mars 2012 #729 Del Skrevet 14. mars 2012 Åå, Fredrik dumma seg så jævlig ut på Pandoras i kveld...dust. Are er en klyse. Oppfører seg bedritent mot Iselin, fikk faktisk vondt av henne. Håper virkelig hun har vett nok til å velge Bjørnar imorgen!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 14. mars 2012 #730 Del Skrevet 14. mars 2012 Jeg syntes Alina var pen ved første øyekast, men sånn som hun oppfører seg er for meg motbydelig så hun er nå mindre pen i mine øyne. Så sur og grinete da. Håper hun blir skikkelig forelska en av gutta hun til nå har avvist, og at hun igjen blir avvist av dem. Det hadde kanskje jekket henne ned litt! Gleder meg til imorgen! Da er mannen tilbake, men skal nok få lurt han til å se på med meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 14. mars 2012 #731 Del Skrevet 14. mars 2012 Jeg synes ikke at Alina er pen. Ikke fra starten av en gang. Nina er den peneste synes jeg, inkl Kristin. Håååper at Are blir sendt på raua hjem i morgen, klarer ikke den fyren altså.. Heier sålangt på Andreas, Stian og Nina. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 15. mars 2012 #732 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg syns greia med at Fredrik er usikker på Camilla er spennende også, jeg! Det kan sprite opp ting litt om en ny jente kommer inn neste uke Og ja, ut med Are! Håper Stian får bli, han virker som en ordentlig gutt, samtidig som at han skaper underholdning også! Herregud, jeg gleder meg til å se Dennis og Andreas runkeseanse i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #733 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg er innmari kåt på Dennis. Aner ikke hvorfor.. Han er jo bare en teit guttunge, men det er noe digg med han allikevel! Han er min guilty pleasure når det gjelder fantasiobjekter.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #734 Del Skrevet 15. mars 2012 Liker Are mindre og mindre.. Og hvis han kaller den kaninsexen å "bare ligge der" lurer jeg på hvordan det ser ut når han faktisk gjør noe Lite kjekt for iselin at han har gått rundt å fremstilt det som om hun er den som har tatt initiativet til alt. Dennis ble jo knallrød når han fikk spørsmål om han og Andreas! Sånn generelt sett er det jo en uting å spre ord som hinter om at noen er dårlig i senga. om han ikke likte det, kan han jo heller bare la det ligge og ikke gjøre det igjen. Utrolig unoden oppførsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 15. mars 2012 #735 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg tror ho Camilla ryker rimelig kjapt. Hun gjør så lite ut av seg og jeg glemmer helt at hun er der. Blir spennende i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 15. mars 2012 #736 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg syntes Alina var pen ved første øyekast, men sånn som hun oppfører seg er for meg motbydelig så hun er nå mindre pen i mine øyne. Så sur og grinete da. Håper hun blir skikkelig forelska en av gutta hun til nå har avvist, og at hun igjen blir avvist av dem. Det hadde kanskje jekket henne ned litt! Gleder meg til imorgen! Da er mannen tilbake, men skal nok få lurt han til å se på med meg Enig, håper hun ryker til helvete ut! Greit nok å kun ville spille et spill, men trenger ikke være skikkelig bitch. Hun er så utrolig høyt oppe, alle skal bare innrette seg etter henne! hu skal bare kunne kontrollere og gi folk et blikk så gjør de som hu vil. Hu må bli jekka ned asap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 15. mars 2012 #737 Del Skrevet 15. mars 2012 Enig, håper hun ryker til helvete ut! Greit nok å kun ville spille et spill, men trenger ikke være skikkelig bitch. Hun er så utrolig høyt oppe, alle skal bare innrette seg etter henne! hu skal bare kunne kontrollere og gi folk et blikk så gjør de som hu vil. Hu må bli jekka ned asap! Ja, jeg har lite til overs for sånne folk. Dessverre er hun ikke den eneste. Men det er jo bare henne selv det går utover egentlig. Utenom at hun sikkert er fæl å være i nærheten av. Heia Stian! Han er en typisk anti-PHdeltaker og derfor digger jeg han! Han er jo til og med litt søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 15. mars 2012 #738 Del Skrevet 15. mars 2012 Ja, jeg har lite til overs for sånne folk. Dessverre er hun ikke den eneste. Men det er jo bare henne selv det går utover egentlig. Utenom at hun sikkert er fæl å være i nærheten av. Heia Stian! Han er en typisk anti-PHdeltaker og derfor digger jeg han! Han er jo til og med litt søt Jaa, what goes around comes around! Har en del felles venner med Stian, han skal visst være veldig ålreit! Han er PT på SATS Solli hvis du er interessert Selv holder jeg en knapp på Nina, søt og ålreit! (Sett bort i fra at hun ikke klarer å uttale Chihuahua ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 15. mars 2012 #739 Del Skrevet 15. mars 2012 Heier selvfølgelig Iselin. Makan til nek har jeg ikke sett på tv før, håper hun vinner hele greia 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måndagsbarn Skrevet 15. mars 2012 #740 Del Skrevet 15. mars 2012 Noen andre enn meg som sliter med å se på PH etter den sesongen der de to jentene mobbet en tredje jente såpass at det ble grepet inn fra produksjonens side? Det er faen meg forkastelig. Samtidig var Trianas "tordentale" noe av det mest tafatte jeg har sett "Assa, man kan ikke bare si alt man vil!! Det ær dåli gjort å mobbe!! SLUTT ÅPP". Sånn kan man vel sammenfatte det Jeg bor i utlandet så får ikke fulgt med likevel, men hvem er programleder i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå