Gå til innhold

Paradise Hotel 2012

mia83

Anbefalte innlegg

Gjest Sunshine23

Jeg blir så kvalm av oppførselen til Are. For en klyse! Han ser jo mye eldre ut enn 20 år da. Skulle tro han var 30+

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

var det ikke iselin som hadde skrevet det?

Var Iselin som skrev det, men hu skrev det helt riktig.

Var bare Nina som uttalte det som det var en plass på Finnskogen.

Endret av Fysikeren
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske enkelt fordi man forventer mer fra høyt utdannede mennesker når det kommer til språk.

Chihuahua er ikke et norsk ord, og for mennesker uten interesse eller kunnskap om hund er det absolutt ingen selvfølgelighet at de uttaler navnet korrekt.

Akkurat som at mange uttaler rasenavnene boerboel, grand danois og bordeaux dogge feil.

Haldenstøver eller finsk lapphund bør det derimot være mulig å uttale korrekt for alle og enhver.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så kvalm av oppførselen til Are. For en klyse! Han ser jo mye eldre ut enn 20 år da. Skulle tro han var 30+

Jeg tror det er fordi han har så lite underhudsfett. man ser ofte eldre ut når man ikke har noe fett på kroppen, også ser man gjerne yngre ut om man har litt undehudsfett. (f.eks Madelen i fjor, hadde fine bollekinn, og så veldig ung ut)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror det er fordi han har så lite underhudsfett. man ser ofte eldre ut når man ikke har noe fett på kroppen, også ser man gjerne yngre ut om man har litt undehudsfett. (f.eks Madelen i fjor, hadde fine bollekinn, og så veldig ung ut)

Ja Madde var søt :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobler

Sminker Are seg?

Sa til samboeren at han var så hvit i ansiktet i forhold til kroppen ista, og han mente at Are brukte pudder.

(Hadde ikke forundret meg overhode. Nicklas brukte jo foundation og solpudder og mascara og var ikke måte på :skratte: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja Madde var søt :rodmer:

Jeg og digga Madelen! Så traff jeg henne ute før jul engang, heeeelt starstruk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.mai i fjor møtte jeg nesten hele paradise-gjengen på bussen. De var drita kl 10 på morgenen på vei til frokost. Og sååå høy på seg selv. Alle på den stappfulle bussen snakket lavt og sånn at man bare hører en suselyd i bakgrunn av stemmer, men den gjengen prata så heele bussen kunne høre hva de prata om. Flaut!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamsemomsen :rodmer:

Jaaa :rodmer: Var mest usikker på om jeg ville spise henne opp, eller ha sex med a!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg og digga Madelen! Så traff jeg henne ute før jul engang, heeeelt starstruk!

fortell :nysgjerrig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fortell :nysgjerrig:

Skjedde dessverre ikke noe nevneverdig, møtte henne på Horgans og klarte å få til en samtale på maks 5 minutter.. ååååfor et eventyr :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper både Bjørnar og Stian blir! Hvordan de får det til driter jeg i :P

Jaja, håper alle er venner og ingen drar! Sorry as kompis, sånn er det ikke på Paradise Hotel.. Der handler det om å overleve, INGEN er trygge!

Hvem ønsker du hjem da? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Swipper

Jaja, håper alle er venner og ingen drar! Sorry as kompis, sånn er det ikke på Paradise Hotel.. Der handler det om å overleve, INGEN er trygge!

Hvem ønsker du hjem da? :fnise:

Tenker at Are har fått sin dose paradis! BYE BYE ARE! :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjedde dessverre ikke noe nevneverdig, møtte henne på Horgans og klarte å få til en samtale på maks 5 minutter.. ååååfor et eventyr :ler:

Hahahaha, ur not the only one. Møtte mads (han galingen som sto opp ned i dusjen) på en politisk messe og spurte om jeg kunne få en autograf (eller venninnen min (nei, jeg er ikke 14)). Jeg ble tilbudt en dusj sammen med han (av hans partikolleger) så lenge jeg ble medlem av FPU, men det hadde aldri skjedd at jeg hadde blitt medlem av det partiet uansett. Etterpå så sa de at jeg kunne komme på partimøter og sitte ved siden av Mads, fyren så litt flau ut stakkars. Så han skrev peter pan på armen min før han stakk med sine partivenner, litt rød i trynet kan man si... Jaja, et morsomt møte som jeg nesten hadde glemt :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cakenommy

Sminker Are seg?

Sa til samboeren at han var så hvit i ansiktet i forhold til kroppen ista, og han mente at Are brukte pudder.

(Hadde ikke forundret meg overhode. Nicklas brukte jo foundation og solpudder og mascara og var ikke måte på :skratte: )

Are har hatt en periode med både brunkrem og selvbruningskrem, så skal ikke se bort ifra at han bruker pudder. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Are har hatt en periode med både brunkrem og selvbruningskrem, så skal ikke se bort ifra at han bruker pudder. :skratte:

Stemmer! Han var ganske så oransje for et par år siden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...