smalls Skrevet 14. mars 2012 #581 Del Skrevet 14. mars 2012 Alina er helt den peneste av jentene synes jeg. Både Kristin, Nina og Iselin synes jeg er helt vanlig søte jenter. Verken mer eller mindre. Må innrømme Iselin hadde vært mye søtere hvis hun ikke brukte så mye saminke og hadde tonet ned hårfargen litt. Å sluttet å spilt så forbanna dum! Det er ikke søt, men bare irriterende. Jeg tror hun gjør seg dummere enn det hun er. Vet ikke hvorfor men. Av gutta synes jeg Fredrik og Dennis er de kjekkeste. Synes nok Fredrik ligger noen få hakk over Dennis da. Andreas får en svak 3 plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #582 Del Skrevet 14. mars 2012 Syns ikke Alina var pen jeg.. + hun lagde sånn stygg trutemunn ofte. Camilla,Nina å Kristin er penest. Av guttene synes jeg bare Dennis var skjønn, men way to høy på pæra! Iselin.. Lurer på om hun var litt med i fristet? Jeg vet det var noe annet enn dagens mann også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 14. mars 2012 #583 Del Skrevet 14. mars 2012 Ehh.. har aldri hørt om fyren før. Bladde med nedover bloggen hans, og må bare spørre (sorry det er frekt), har han en hjerneskade?? Hei! Vet ikke jeg, men det virker jo åpenbart som om han er litt paranoid og hva kan man si, litt spesiell.... Nå har jeg jo fått mitt eget innlegg på bloggen hans og greier ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cakenommy Skrevet 14. mars 2012 #584 Del Skrevet 14. mars 2012 Guilty pleasure Håper enten Stian, Kristin eller Nina vinner! Are er like kvalm, om ikke mer når han ikke er på tv. Hele fyren er badnews, og ikke på en tiltrekkende måte for min del. Iselin ihvertfall underholdning, men det er like før jeg kaster tv'en i veggen av og til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fridus Skrevet 14. mars 2012 #585 Del Skrevet 14. mars 2012 mitt førsteinntrykk av deltagerne så langt: Iselin: hvor skal man begynne? Ser for meg at hun i utgangspunktet, hvis du skreller av extensions, dumhet, blondhet osv, er en ganske søt og ordinær jente. Tror faktisk at det er derfor hun er sånn, at hun i utgangspunktet er usikker og litt mer ordinær enn det hun lønsker å være, og derfor har skapt seg en "rolle" som blond, ""babe"""(i hennes øyne) og dum. Uansett, kan bli interessant å følge med på henne! Nina: Virker som en hyggelig, søt jente. Ikke superpen, men søt. Litt kjedelig i paradise-sammenheng, iallefall etter min smak, men greit å ha et par slike så lenge man har noen mer unormale også (se person over, hehe). Kristin: Tror hun blir lenge på hotellet, virker veldig utadvendt og litt ledertype. Utseendemessig er hun midt på treet for min del, typisk norsk og pen jente, men ikke en klassisk skjønnhet akkurat. Syns at hun så bedre ut live enn på bildet før sesongen startet. Camilla: Har ikke sett så mye til henne enda egentlig, så litt anonymt førsteinntrykk. Tror ikke hun er den største spilleren, men virker som en hyggelig jente som sikkert kan komme et stykke ved å flyte med. Ikke min favoritt sånn rent utseendemessig, Merker jeg begynner å bli litt lei alle disse glamourmodellene, ser jo like ut alle sammen. Are: HAHA, dette må være det merkeligste jeg har sett på tv på lang tid (spesielt i kombinasjon med iselin!). Et utmerket eksempel på en person som tar seg best ut på et foto. Da jeg så bilde av deltakerne syntes jeg ikke han var såå ille tross alt (way too slesk da), men med en gang han begynte å gå/bevege på seg og ikke minst åpnet munnen ble det jo faktisk så ille at det er direkte smertefullt å se på til tider. At han har kroppen til en trent 40åring hjelper heller ikke nevneverdig. Grugleder meg til å se mer av han her fremover. Dennis: Pen kropp, liker ikke ansiktet fullt så godt (snustenner...), men ganske bra alt i alt. Personlighetsmessig virker han jo rimelig selvsikker, umoden og typisk "jeg kan få hvem jeg vil ha"-gutt. Men dette oppsumerer jo igrunn den typiske paradise-deltager, så hva annet kan man forvente? Han er en sånn type som man vil ha minst en av hver eneste sesong, og jeg er rimelig sikker på at han kommer til å nå ganske langt. Fredrik: Ble faktisk positivt overrasket, han var mye kjekkere i "virkeligheten" enn på bilde. Har egentlig ikke fått gjort meg opp noen spesiell mening om han utover det, sikkert en huggelig fyr. Stian: haha, tror faktisk han er den som har mest å by på personlighetsmessig av samtlige (uten at det nødvendigvis sier så mye). Tror han kan tilføre mye morsomt, smatidig som han også ser ut til å være hyggelig osv. Glir ikke akkurat helt inn i paradise-standaren utseendemessig, men hey, gjør ikke meg noe iallefall. Bjørnar: Han virker jo bare så tafatt og nesten på grensen til stakkarslig at jeg får rett og slett litt vondt. Det at han i tillegg har en usedvanlig feminin stemme og keitete kroppsspråk hjalp ikke veldig, for å si det sånn. Merker at jeg heier litt på han bare fordi de andre støter han litt ut (jeg heier alltid på de svakeste, klarer bare ikke la være), men håper egentlig litt at han bare blir sendt hjem også. Haha, dette ble jo litt av en avhandling. Skrevet i hytten og styrten, men hvem forventer vel egentlig noe annet i en paradise-tråd? Enkelte mener jo at vi som følger med på programmet er på nivå med de som deltar, skal ikke kommentere den påstanden. Det mest interessante er jo faktisk å "analysere" deltagerne, er jo det som er gøy med reality (ifølge meg) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rusken Skrevet 14. mars 2012 #586 Del Skrevet 14. mars 2012 Guilty pleasure Håper enten Stian, Kristin eller Nina vinner! Are er like kvalm, om ikke mer når han ikke er på tv. Hele fyren er badnews, og ikke på en tiltrekkende måte for min del. Iselin ihvertfall underholdning, men det er like før jeg kaster tv'en i veggen av og til. Husk at det kommer mange nye deltakere etterhvert Jeg koser meg skikkelig med dette, altså. Gleder meg til fortsettelsen, og jeg håper det blir skikkelig mye drama og intriger. Og jeg elsker at Iselin er så dum, for det er jo "dumskapen" som skaper mye av underholdningen. "Andreas er som en bror for meg" kommentaren fikk meg til å le så jeg fikk vondt i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 14. mars 2012 #587 Del Skrevet 14. mars 2012 er det bare meg som gir f*** i hvilken rekkefølge andre rangerer deltakernes utseende? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rusken Skrevet 14. mars 2012 #588 Del Skrevet 14. mars 2012 er det bare meg som gir f*** i hvilken rekkefølge andre rangerer deltakernes utseende? Haha, neei. Det interesserer ikke meg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 14. mars 2012 #589 Del Skrevet 14. mars 2012 Gleder meg faktisk litt til kveldens episode. Ikke fordi PH er så sabla spennende, men jeg er sliten i hodet i dag etter en presentasjon i engelsken, og jeg er ikke i form, og vil egentlig ikke noe annet enn å sløve på sofaen... Og da er jo PH perfekt underholdning! Kan anbefale deg å lese "kjærlighet i koleraens tid" eller "Beretningen om et varslet mord" av nobellvinner i literatur, Gabriel García Márquez. Da slipper du å kaste bort tiden din til å skrive i en tråd om et program du ikke liker. Nyyyydelig bok! Og elendig film. Synes de som deltar i Paradise Hotel, må tåle kommentarer om utseendet sitt. Det er en del av greia med et slikt program. Dessuten har de fleste av dem nok god selvtillit og har sikkert fått masse feedback på utseendet sitt, vil jeg tro De bør forvente det, ja. Folk er fæle. Det gjør ikke at det er riktig å kritisere eller disse noens utseende. er det bare meg som gir f*** i hvilken rekkefølge andre rangerer deltakernes utseende? Neida, jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 14. mars 2012 #590 Del Skrevet 14. mars 2012 er det bare meg som gir f*** i hvilken rekkefølge andre rangerer deltakernes utseende? Her inne synes jeg folk skal få snakke om det de vil angående deltakerne. Det er tydeligvis en del som synes utseenderangering er gøy, det er vel greit? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 14. mars 2012 #591 Del Skrevet 14. mars 2012 Her inne synes jeg folk skal få snakke om det de vil angående deltakerne. Det er tydeligvis en del som synes utseenderangering er gøy, det er vel greit? Helt enig med deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 14. mars 2012 #592 Del Skrevet 14. mars 2012 Serien lever jo av oppmerksomhet å omtale. Deltakerne ønsker oppmerksomhet og omtale. Mange av de ønsker å bruke oppmerksomheten til å få innpass i ett "oppmerksomhetsyrke" Det er meningen at folk skal sladre og kommentere ubegrenset om PH. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 14. mars 2012 #593 Del Skrevet 14. mars 2012 Jeg synes utseenderangering er gøy jeg Nå aynes jeg Nina får en god 1 plass og Alina kommer på nr 2.. Resten er jeg litt usikker på åssen jeg vil rangere, men jeg synes ikke Kristin passer inn på ph. Gutta: 1: Fredrik 2: Andreas 3: Dennis 4: Stian 5: Are. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 14. mars 2012 #594 Del Skrevet 14. mars 2012 Her inne synes jeg folk skal få snakke om det de vil angående deltakerne. Det er tydeligvis en del som synes utseenderangering er gøy, det er vel greit? jaja, selvfølgelig skal de som vil få lov til det.. jeg bare føler at alle liker å skrive det men ingen synes det er så interesangt å lese andres rangeringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cakenommy Skrevet 14. mars 2012 #595 Del Skrevet 14. mars 2012 Husk at det kommer mange nye deltakere etterhvert Jeg koser meg skikkelig med dette, altså. Gleder meg til fortsettelsen, og jeg håper det blir skikkelig mye drama og intriger. Og jeg elsker at Iselin er så dum, for det er jo "dumskapen" som skaper mye av underholdningen. "Andreas er som en bror for meg" kommentaren fikk meg til å le så jeg fikk vondt i magen Det er sant, hadde jeg glemt, haha. Blir spennende framover Tror ikke Iselin klarer å skille følelser og sex, så håper Are høvler noen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viljaa Skrevet 14. mars 2012 #596 Del Skrevet 14. mars 2012 Jeg skal innrømme at det kommenteres heftig om deltakerne når jeg + kollektivet samles for å se paradise. Men jeg tror nok deltakerne forventer det, de er jo tross alt med for å eksponere seg selv mest mulig. Men jeg orker ikke kommentere spesifikt feks. her eller på facebook. Observerer at overraskende mange av mine venner har tatt seg bryet med å gå inn på PH-siden på fb og skrive hetskommentarer til bildene av deltakerne, og det synes jeg blir for grovt. Èn ting er oppførselen, mange av de i tildligere sesonger har jo oppført seg grusomt, men utseendet er det ikke alltid en kan "beherske". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 14. mars 2012 #597 Del Skrevet 14. mars 2012 Det er sant, hadde jeg glemt, haha. Blir spennende framover Tror ikke Iselin klarer å skille følelser og sex, så håper Are høvler noen andre. tipper iselin høvler over et par andre også :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 14. mars 2012 #598 Del Skrevet 14. mars 2012 (endret) Jeg skal innrømme at det kommenteres heftig om deltakerne når jeg + kollektivet samles for å se paradise. Men jeg tror nok deltakerne forventer det, de er jo tross alt med for å eksponere seg selv mest mulig. Men jeg orker ikke kommentere spesifikt feks. her eller på facebook. Observerer at overraskende mange av mine venner har tatt seg bryet med å gå inn på PH-siden på fb og skrive hetskommentarer til bildene av deltakerne, og det synes jeg blir for grovt. Èn ting er oppførselen, mange av de i tildligere sesonger har jo oppført seg grusomt, men utseendet er det ikke alltid en kan "beherske". nei det er jo sant..men deltakerne VET jo at på PH så er det trynefaktor for å være med så det holder! så når de melder seg på, så blir de jo bedt om å bli snakket om :gjeiper: en ting er å snakke nedlatende om deltakernes utseende av farmendeltakere, men jeg synes PH-deltakerne er noe annet! Endret 14. mars 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cakenommy Skrevet 14. mars 2012 #599 Del Skrevet 14. mars 2012 tipper iselin høvler over et par andre også :gjeiper: Den tviler jeg ikke på engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sonja. Skrevet 14. mars 2012 #600 Del Skrevet 14. mars 2012 8 minutter til Paradise begynner, og PANG: folk begynner å ramle inn i denne tråden her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå