Gå til innhold

Paradise Hotel 2012

mia83

Anbefalte innlegg

Gjest Bobler

Syntes de andre var litt slemme med Bjørnar i går jeg.. :sjenert:

Greit nok at han ikke er som resten, men de trenger jo ikke holde han utenfor.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

erik ribsskog tørr jeg nesten ikke å prate om her engang, han er et kapittel for seg...

Det er æreskrenkelse, vil jeg si.

Så sånn er det.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elihol

Syntes de andre var litt slemme med Bjørnar i går jeg.. :sjenert:

Greit nok at han ikke er som resten, men de trenger jo ikke holde han utenfor.

Ja, helt enig. Hørtes ut som om Kristin likte han i allefall, så kanskje det ordner seg litt etterhvert :) Minner litt om Stephan i fjor, men synes å huske at det ordnet seg etterhvert det og. (gullfiskhukommelse, men det gjorde vel det?)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Jeg håper ikke Bjørnar får en fredning. Jeg vil at han skal ryke imorgen. Synes han er kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elihol

Jeg håper ikke Bjørnar får en fredning. Jeg vil at han skal ryke imorgen. Synes han er kjedelig.

Kanskje det bare er stille før stormen... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Iselin er jo faen meg verre enn Maren jo, og det skal mye til.

Jeg heier litt på Dennis og Nina. Tror de kan bli et sterkt par fremover.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke negative kommentarer om utseendet hører hjemme på internett, helst ikke ute av munnen heller.

Nemlig :klappe:

Gårsdagens episode: Syns det er en litt klein samling mennesker. Syns de virker avventende, men det er sikkert fordi de bare har vært på hotellet i litt over et døgn. Det er litt sånn "stille før stormen"-stemning. Alina utpeker seg som strategen, men jeg tror hun kan falle på nettopp det. At Andreas valgte henne var ingen overraskelse, selvom tv3 prøvde å sprite opp situasjonen med en dramatisk reklamepause. Bjørnar virker ikke akkurat kampklar, men er vel som de andre litt avventende. Gleder meg til å se hva denne twisten som kommer i kveld går ut på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at alle er bestevenner med en gang.

"Jeg digger han", "han er som en bror for meg", "hun er helt rå!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hahah veldig rart at de er bestiser allerede nå. Han Dennis irriterer meg hvertfall når han skryter av de øynene sine. Okey de er blå thats it.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha, måtte le litt av den artikkelen, morsomt skrevet. "Ellers er jeg med chiahuaen min, og vi fester og koser oss. Men hunden fester ikke altså ".

Men - jeg synes dere er litt stygge mot Iselin. Man sier ikke at folk burde tatt plastiske operasjoner, fordi de er så stygge i trynet.

Når det er sagt, så er jeg enig i at hun er dum som et brød.. Huff, er det mulig-. Hvor finner tv3 disse folka? Tror aldri i mitt 25 år gamle liv at jeg har møtt en slik jente. :filer:

Hadde pult henne.

Fyller hun på puppene så hadde jeg pult henne med betydelig entusiasme.

Tror desuten hun har pult en del så det kan godt hende at hun har blitt flink til det.

Skulle jeg hatt en samtale så hadde jeg snakket med en annen.

:popcorn:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nesten tvunget til å følge med på PH for å ha noe å snakke med bedritne kollegaer om i lunsjen. Hvis jeg bare kunne kommet over aversjonen min mot å vite hvem/hvor mange folk puler/ikke puler.

Skyt meg, noen?

Edit, skriveleif.

Endret av Snøvott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er fånyttes. Du skal ikke prøve å ødelegge den gode, uhyggelige stemningen her inne.

Kan anbefale deg å lese "kjærlighet i koleraens tid" eller "Beretningen om et varslet mord" av nobellvinner i literatur, Gabriel García Márquez. Da slipper du å kaste bort tiden din til å skrive i en tråd om et program du ikke liker. :filer:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Synes de som deltar i Paradise Hotel, må tåle kommentarer om utseendet sitt. Det er en del av greia med et slikt program. Dessuten har de fleste av dem nok god selvtillit og har sikkert fått masse feedback på utseendet sitt, vil jeg tro :)

Synes Alina er veldig pen. Hun likner på Angelina Jolie. Gir henne en 9-er. Andreas likner på James Van der Beek fra Dawsons Creek, som andre her har kommentert.

Synes ingen av de andre var spesielt pene, og litt skuffet over at de aldri klarer å finne noen skikkelige "hunks" til norsk PH. Det er jo så mange pene folk i Norge, både gutter og jenter, også er PH-deltakerne bare middelmådige.

Camilla og Nina er søte, men ikke vakre. 7-ere eller 8-ere, vil jeg si.

Kristin og Iselin var veldig ordinære, kanskje en 6-er.

Av gutta synes jeg at Fredrik og Andreas er de kjekkeste, men ingen av dem er "hunks". Gir dem en 8-er.

Dennis og Bjørnar og de andre er så unge, guttevalper....

Hva synes dere?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Triana er helt klart penest :) De sesongene jeg har sett (så ikke ifjord) syns jeg alltid hun har vært penere enn deltagerne..

Av jentene som er med syns jeg hun nordnorske ser pen ut fra avstand men ikke på de "intervjuene".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de som deltar i Paradise Hotel, må tåle kommentarer om utseendet sitt. Det er en del av greia med et slikt program. Dessuten har de fleste av dem nok god selvtillit og har sikkert fått masse feedback på utseendet sitt, vil jeg tro :)

Synes Alina er veldig pen. Hun likner på Angelina Jolie. Gir henne en 9-er. Andreas likner på James Van der Beek fra Dawsons Creek, som andre her har kommentert.

Synes ingen av de andre var spesielt pene, og litt skuffet over at de aldri klarer å finne noen skikkelige "hunks" til norsk PH. Det er jo så mange pene folk i Norge, både gutter og jenter, også er PH-deltakerne bare middelmådige.

Camilla og Nina er søte, men ikke vakre. 7-ere eller 8-ere, vil jeg si.

Kristin og Iselin var veldig ordinære, kanskje en 6-er.

Av gutta synes jeg at Fredrik og Andreas er de kjekkeste, men ingen av dem er "hunks". Gir dem en 8-er.

Dennis og Bjørnar og de andre er så unge, guttevalper....

Hva synes dere?

Hahaha, smaken er som baken ja, selv synes jeg nesten det motsatte av deg. I alle fall på jentesiden :)

Synes absolutt ikke Alina er noe spesielt pen. Helt gjennomsnittelig, kanskje litt under til og med pga. det konstant sure uttrykket hennes. Kanskje en 5/6.

De jeg synes er penest er Kristin og Nina.

De andre jentene synes jeg er helt gjennomsnittelige/ litt over. Utenom Iselin som jeg ville sagt var litt under.

På guttesiden synes jeg at Fredrik og Are(dette var før jeg så fyren åpne brødsaksa) er finest :rodmer:

Dennis har fin kropp, men er helt gjennomsnittelig/litt over utenom det.

Resten av gutta synes jeg er sånn helt greie dvs. 6/7 kanskje de også :)

Savner fortsatt noen skikkelige hunks ala (wait for it, wait for it) PH Danmark, sorry for at jeg maser, men det er et virkelig stort savn!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hahaha, smaken er som baken ja, selv synes jeg nesten det motsatte av deg.

Savner fortsatt noen skikkelige hunks ala (wait for it, wait for it) PH Danmark, sorry for at jeg maser, men det er et virkelig stort savn!

Veldig enig i dette, elsker PH Danmark!

Lurer på om TV3 kommer til å sende årets danske sesong.... er vel heller tvilsomt, siden de ikke gjorde det i fjor.

Danskene er ufattelig mye flinkere til å lage bra TV ut av det, og i tillegg er deltakerne så mye penere og mer interessante... langt bedre casting, med andre ord. Eller kanskje det er sånn at danskene jevnt over har mer å by på enn oss nordmenn??

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...