Gjest Linda sofie Skrevet 13. mars 2012 #521 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Æsj, Are og Iselin. Jeg skjønner meg virkelig ikke på Iselin altså. Hun er bare så rar og blond. Jeg håper inderlig hun bare gjør seg dummere enn det hun er. Huff.. hvis Iselin ryker neste uke f.eks, så vedder jeg på at de sender henne inn igjen. Jeg håper Bjørnar ryker. Han er kjedelig og rar. Endret 13. mars 2012 av Linda sofie 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 13. mars 2012 #522 Del Skrevet 13. mars 2012 So much for å ikke skulle gjøre noe mer enn roting da jajaaaa, vilja er på topp vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #523 Del Skrevet 13. mars 2012 Hvordan rangerer dere jentene i utseende? meg: camilla-nina-kristin-alina og iselin(dårligst) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlie. Skrevet 13. mars 2012 #524 Del Skrevet 13. mars 2012 Det finnes en gruppe mennesker som er større tapere enn deltakerne i Paradise Hotel. Dere ser dem hver dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 13. mars 2012 #525 Del Skrevet 13. mars 2012 Are er så utrolig slesk. Yuuk! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #526 Del Skrevet 13. mars 2012 Det finnes en gruppe mennesker som er større tapere enn deltakerne i Paradise Hotel. Dere ser dem hver dag... Hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 13. mars 2012 #527 Del Skrevet 13. mars 2012 Det finnes en gruppe mennesker som er større tapere enn deltakerne i Paradise Hotel. Dere ser dem hver dag... Kg- debattanter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #528 Del Skrevet 13. mars 2012 Det finnes en gruppe mennesker som er større tapere enn deltakerne i Paradise Hotel. Dere ser dem hver dag... Oooh, Charlie burned me. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #529 Del Skrevet 13. mars 2012 Hæ? Han mener vi som ser på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlie. Skrevet 13. mars 2012 #530 Del Skrevet 13. mars 2012 Kg- debattanter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 13. mars 2012 #531 Del Skrevet 13. mars 2012 Linnea er suring i fra Molde som har en blogg som er blant norges mest leste: http://www.linniiie.com/ erik ribsskog tørr jeg nesten ikke å prate om her engang, han er et kapittel for seg... Ehh.. har aldri hørt om fyren før. Bladde med nedover bloggen hans, og må bare spørre (sorry det er frekt), har han en hjerneskade?? Det finnes en gruppe mennesker som er større tapere enn deltakerne i Paradise Hotel. Dere ser dem hver dag... Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 13. mars 2012 #532 Del Skrevet 13. mars 2012 "Seriøst, er det alt du holder ut, liksom?" Jeg lo nesten så jeg datt ut av sofaen. Sykt bra sagt må jeg si 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 13. mars 2012 #533 Del Skrevet 13. mars 2012 så du er jo en taper du også med andre ord meeeen du charlie- stikk og ta deg en whiskey on rocks og kjøp noen horer, her prater vi om PH 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 13. mars 2012 #534 Del Skrevet 13. mars 2012 Dennis er jo faktisk litt lik Kristoffer Joner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlie. Skrevet 13. mars 2012 #535 Del Skrevet 13. mars 2012 så du er jo en taper du også med andre ord meeeen du charlie- stikk og ta deg en whiskey on rocks og kjøp noen horer, her prater vi om PH Les de siste 20 sidene i denne tråden så forstår du hva definisjonen på ordet taper er, og det er ikke ph-deltakerne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 13. mars 2012 #536 Del Skrevet 13. mars 2012 Les de siste 20 sidene i denne tråden så forstår du hva definisjonen på ordet taper er, og det er ikke ph-deltakerne. javell, så fin på no bedre å gjøre da du bør jo ikke komme inn HIT å fortelle oss det! vi er vel omtrent 381 forskjellige brukere som har skrevet her inne, og du er bare EN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunivere Skrevet 13. mars 2012 #537 Del Skrevet 13. mars 2012 Herrejesus, jeg dauer!! Foreldrene til Iselin må være jævlig stolte, oppdratt en som aldri har komt over fjortisstadiet og som aldri sier nei til et ligg på TV! Fordi, lissom, det bare skjer, lissom, når man er kåt å sånn lissssssooooommmm. Eheheh, lol. Og større cocky bitch enn Alina tror jeg man skal lete veldig lenge etter. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 13. mars 2012 #538 Del Skrevet 13. mars 2012 Flere som synes Are ser mye eldre ut enn han er? Typen reagerte på det han også, synes han så ut som han var 37, ikke 20:p 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsier Skrevet 13. mars 2012 #539 Del Skrevet 13. mars 2012 Iselin i Vi Menn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 13. mars 2012 #540 Del Skrevet 13. mars 2012 Iselin i Vi Menn SHIT- Det bilde var fotoshoppa ja! seeee på det hvite i øya hennes a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå