Gå til innhold

Paradise Hotel 2012

mia83

Anbefalte innlegg

Gjest Linda sofie

Æsj, Are og Iselin. Jeg skjønner meg virkelig ikke på Iselin altså. Hun er bare så rar og blond. Jeg håper inderlig hun bare gjør seg dummere enn det hun er. Huff.. hvis Iselin ryker neste uke f.eks, så vedder jeg på at de sender henne inn igjen.

Jeg håper Bjørnar ryker. Han er kjedelig og rar.

Endret av Linda sofie
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvordan rangerer dere jentene i utseende?

meg:

camilla-nina-kristin-alina og iselin(dårligst)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes en gruppe mennesker som er større tapere enn deltakerne i Paradise Hotel. Dere ser dem hver dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det finnes en gruppe mennesker som er større tapere enn deltakerne i Paradise Hotel. Dere ser dem hver dag...

Hæ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Kg- debattanter? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oooh, Charlie burned me.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linnea er suring i fra Molde som har en blogg som er blant norges mest leste: http://www.linniiie.com/

erik ribsskog tørr jeg nesten ikke å prate om her engang, han er et kapittel for seg...

Ehh.. har aldri hørt om fyren før. Bladde med nedover bloggen hans, og må bare spørre (sorry det er frekt), har han en hjerneskade??

Hei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Seriøst, er det alt du holder ut, liksom?" :fnise:

Jeg lo nesten så jeg datt ut av sofaen. Sykt bra sagt må jeg si :fnise:

:popcorn:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

:tommelopp:

så du er jo en taper du også med andre ord ;)

meeeen du charlie- stikk og ta deg en whiskey on rocks og kjøp noen horer, her prater vi om PH :strix:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så du er jo en taper du også med andre ord ;)

meeeen du charlie- stikk og ta deg en whiskey on rocks og kjøp noen horer, her prater vi om PH :strix:

Les de siste 20 sidene i denne tråden så forstår du hva definisjonen på ordet taper er, og det er ikke ph-deltakerne.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Les de siste 20 sidene i denne tråden så forstår du hva definisjonen på ordet taper er, og det er ikke ph-deltakerne.

javell, så fin på no bedre å gjøre da :kjefte:

du bør jo ikke komme inn HIT å fortelle oss det! vi er vel omtrent 381 forskjellige brukere som har skrevet her inne, og du er bare EN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herrejesus, jeg dauer!! Foreldrene til Iselin må være jævlig stolte, oppdratt en som aldri har komt over fjortisstadiet og som aldri sier nei til et ligg på TV! Fordi, lissom, det bare skjer, lissom, når man er kåt å sånn lissssssooooommmm. Eheheh, lol.

Og større cocky bitch enn Alina tror jeg man skal lete veldig lenge etter.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som synes Are ser mye eldre ut enn han er? Typen reagerte på det han også, synes han så ut som han var 37, ikke 20:p

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...