Gå til innhold

Paradise Hotel 2012

mia83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hvorfor snakker de som om bjørnar må STOLE på alina osv, hvis andreas splitter dem så har det vel ikke noe å si hva de vil og tenker?

Men Bjørnar skal vel ikke dra hjem i dag om de blir splittet? Så det er vel fordi Alina mest sannsynlig må velge mellom dem på Torsdag :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Bjørnar skal vel ikke dra hjem i dag om de blir splittet? Så det er vel fordi Alina mest sannsynlig må velge mellom dem på Torsdag :gjeiper:

åhja, det er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Lurer på hvem de 22 gjestene som leser er jeg :fnise: Om det er noen av deltagerne.. For om man google noe som helst, kommer jo KG opp på treff.

akkuratt det tenker jeg også! ( i fjord også)

sansynligheten er jo litt stor da!- i hvertfall for at èn av deltakerne leser dette en eller annen gang!

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

akkuratt det tenker jeg også! ( i fjord også)

sansynligheten er jo litt stor da!- i hvertfall for at èn av deltakerne leser dette en eller annen gang!

Jepp, husker hvordan hun sure Linnea hengte ut hele KG, så har vi alltids erik Ribsskog da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misteltein

Nina kan bare våge seg å sende ut Stian!! :kjefte:

Gjør hun sikkert ikke på torsdag.

Og, for hvem skulle hun sendt han ut? Skulle hun stilt seg med Bjørnar? Haha! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud som kjerringa fra nord irriterer meg nå! Isdronningen ur right!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, husker hvordan hun sure Linnea hengte ut hele KG, så har vi alltids erik Ribsskog da :fnise:

Hvem er de??

____

Hvorfor stresser de så fælt med dette nå? Det er jo Andreas som skal splitte noen. Alina må jo ikke evt velge noen før på torsdag.... Bjørnar har jo all verdens tid til å sjarmere noen andre før torsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elihol

Haha, så utrolig kleint det ble når Bjørnar kom mens de satt og snakka taktikk. Plutselig måtte alle fire klage over hvor varmt det var i munnen på hverandre. Tror jeg hadde merka noe var galt da ja... ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alina som skulle være taktikeren der, men når det kommer til stykket er hun bare sur og lite taktisk smart

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alina har like mye sjarm som en vaskeklut.

Men hun er den peneste av jentene der inne;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, innså nettopp at det ene rommet heter platina... Hvorfor fikk ikke Iselin og Are det rommet?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk.Franzen

Men hun er den peneste av jentene der inne;)

Det er hun i alle fall ikke. Den surheta hennes trekker jo ned utseende enormt :P

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...