Gå til innhold

Paradise Hotel 2012

mia83

Anbefalte innlegg

Får ikke se det i kveld(det er jo fotballkamp!):( Kommer episoden rett ut på nett-tv etter sending eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får ikke se det i kveld(det er jo fotballkamp!):( Kommer episoden rett ut på nett-tv etter sending eller?

Den kommer ut rett etter PH er ferdig vist på Tv'en tror jeg. Jeg har medfølelse for deg, hadde det sånn i går jeg ogs¨:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kommer 00.25. Bare å sjekke programoversikten til tv3. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror også Alina kommer til å være en av de første jentene som ryker. Greit at hun er der for å vinne, men hun har allerede driti seg ut på taktikken i mine øyne. Å stå fram på dag en og si "jeg er her for å spille og vinne" gjør henne jo bare til en trussel. Folk vil vel ikke beskytte ei som kun ser på deg som brikker i et spill?

Jeg tror det hadde vært smartere å ligge litt lavt, bli venn med folk og deretter finne ut hvem man kan stå med og holde en lav profil, for å bli værende lengst mulig.

Hun har ikke driti seg sånn sett, siden hun ikke har sagt det foran "alle", kun sin(e) eventuelle partner. MEN man vinner ikke ved å være sur å kjedelig, så der har hun driti seg ut. Det er mange av dem som er der som er der bare for å ha det gøy, og da vil man ikke ha en alvorlig surpomp med på "festen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer 00.25. Bare å sjekke programoversikten til tv3. :)

Så seint :tristbla: Blir en lang natt dette da skjønner jeg:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så seint :tristbla: Blir en lang natt dette da skjønner jeg:p

Det kommer halv 12 på nett tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hahahaha, jeg har hatt ONS med han ene som er PT :fnise: Tror jeg må følge med på dette ja, det var jo trist :ironi:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hahahaha, jeg har hatt ONS med han ene som er PT :fnise: Tror jeg må følge med på dette ja, det var jo trist :ironi:

Hvem da? Var han god?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååh, må skaffe meg en tv. Han ene roomien sitter i stua og ser på sporten på tv2 i stede for Paradise hotel :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alina er seriøst en sur kjerring.. Satser på at det blir noe drama mellom henne og Kristin.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hvem da? Var han god?

Fredrik og til spm.: Ingen kommentar, sier ikke sånt om mine sexpartnere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...