Gå til innhold

Paradise Hotel 2012

mia83

Anbefalte innlegg

Jeg tror også Alina kommer til å være en av de første jentene som ryker. Greit at hun er der for å vinne, men hun har allerede driti seg ut på taktikken i mine øyne. Å stå fram på dag en og si "jeg er her for å spille og vinne" gjør henne jo bare til en trussel. Folk vil vel ikke beskytte ei som kun ser på deg som brikker i et spill?

Jeg tror det hadde vært smartere å ligge litt lavt, bli venn med folk og deretter finne ut hvem man kan stå med og holde en lav profil, for å bli værende lengst mulig.

Det er slik de oppfører seg i ph danmark. Der får man jo skikkelig kjeft hvis kun er der på badeferie. :fnise: Hadde jeg vært med på ph norge, så hadde jeg nok bare sagt jeg var der kun for å feste og for opplevelsens skyld. Å selvsagt blitt god venn med alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

Jeg tror nesten Iselin spiller dummere enn det ho er. Jeg nekter å tro hun ikke vet hva homofob er. Også sex allerede første kvelden. Are og Iselin passer jo bra sammen da.

Jeg kjenner fyren og syns han er en kjempefin gutt*, men etter episoden i går er jeg mildt sagt sjokkert og i aller høyeste grad enig med deg. Det der kom han ikke godt ut av.

mhm, TV3 får jo også vridd og vent på ting, så de fremstår værstest mulig, for at det skal bli bestest mulig tv for oss også da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Det er slik de oppfører seg i ph danmark. Der får man jo skikkelig kjeft hvis kun er der på badeferie. :fnise: Hadde jeg vært med på ph norge, så hadde jeg nok bare sagt jeg var der kun for å feste og for opplevelsens skyld. Å selvsagt blitt god venn med alle.

husker det var mange som savnet PH DK i denne tråden i fjord, men det tviler jeg på blir savnet i år :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker det var mange som savnet PH DK i denne tråden i fjord, men det tviler jeg på blir savnet i år :ler:

Vi får se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det blir savnet i år og :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La oss prøve å ikke snakke like mye om PH Danmark i år da :gjeiper: Ble mektig irriterende i fjor når annenhvert innlegg nevnte hvor mye bedre Danmark er og hvor mye folk savner det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss prøve å ikke snakke like mye om PH Danmark i år da :gjeiper: Ble mektig irriterende i fjor når annenhvert innlegg nevnte hvor mye bedre Danmark er og hvor mye folk savner det.

Da får det evnt lages en egen tråd for de som er PH-Danmark "fans"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

...

... kunne ikke vært mere enig :5:

Heia PH NORGEEEEEEEEEE :hoppenglad:

bare en og en halv time igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor tviler du på at det ikke vil bli savnet i år da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Jeg synes Bjørnar virker litt femi jeg. Jeg vedder på at Andreas splitter han og Alina i kveld.

Håper inderlig det kommer inn en hunk i år, men det skjer jo aldri. :sukk:

Endret av Sunshine23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker vi gjorde det fjor, pågangen ble ikke stor akkurat, tviler på at det blir det i år med tanke på hvor underholdende deltagerne er i den norske versjonen i år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Bjørnar virker litt femi jeg. Jeg vedder på at Andreas splitter han og Alina i kveld.

Håper inderlig det kommer inn en hunk i år, men det skjer jo aldri. :sukk:

Håper jeg og, vi skaffer peter birch norskt statsborgerskap ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Hvorfor tviler du på at det ikke vil bli savnet i år da?

fordi denne sesongen skal visstnok være så inni hampen spennende, men la oss ikke ta det i en ikke-spolier-tråd :)

jeg bare mente at siden så mange synes fjordårets sesong var så døv, og det skal skje veldig mye mer action i år, så tenkte jeg at PH DK blir litt glemt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Håper jeg og, vi skaffer peter birch norskt statsborgerskap ok?

Gjerner det! Han var nam..

For bare krysse fingrene på at det kommer inn en ordentlig hunk i år. Muskuløs og full av sjarm.

Endret av Sunshine23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerner det! Han var nam..

For bare krysse fingrene på at det kommer inn en ordentlig hunk i år. Muskuløs og full av sjarm.

Ja, men tviler :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg tisset, lagd meg en diger kopp te og tatt fram den største SOFAPUTA! Klar for episode II.

Grugleder meg liksom :bolledeig:

Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...