Gjest Elyssa Skrevet 12. mars 2012 #361 Del Skrevet 12. mars 2012 Folkens jeg tror det var manipulasjon fra tv3 når de valgte parrene. Jeg prøvde å beregne på dette. Hvis vi antar at det er tilfeldig hvem hver gutt velger, så er sjansen 0,1152 for at vi får situasjon hvor kun en jente har to gutter. Altså det kunne vært 3 gutter en plass og 2 en annen osv., det er mange muligheter. To uavhengige beregninger gir (6C2*5!)/(5^6)=0,1152. Det er jo ikke sannsynlig at det ble fordelt så likt over alle jentene som det ble. Kan det være litt skuespill bak kulissene? Vel, jeg husker i hvert fall fra den danske sesongen, at de fikk beskjed om at hvis det allerede var noen der, måtte de gå videre. Det var bare sistemann som ikke skulle det. Tenkte bare at det var noe sånt, men vet ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #362 Del Skrevet 12. mars 2012 Vel, jeg husker i hvert fall fra den danske sesongen, at de fikk beskjed om at hvis det allerede var noen der, måtte de gå videre. Det var bare sistemann som ikke skulle det. Tenkte bare at det var noe sånt, men vet ikke Det er urettferdig mot den siste. Men her ble faktisk den siste valgt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilu Skrevet 12. mars 2012 #363 Del Skrevet 12. mars 2012 nå får jeg endelig se og ^^ Har ikke tv3 så må se på tv3play. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 12. mars 2012 #364 Del Skrevet 12. mars 2012 Synes folk seriøst det er pinlig å inrømme at de ser på..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 12. mars 2012 #365 Del Skrevet 12. mars 2012 Linda Sofie, Benedicte22 og Xaphan mangler i denne tråden!! Hvor er dere? Jeg er her Som Nozmonster nevnte studerer jeg i utlandet for tiden, så får ikke sett PH før det blir lagt ut på nett-TV. Jeg leser fortsatt tråden, men det meste er allerede sagt innen jeg rekker å se epiosden ferdig Dette ser lovende ut foreløpig! Men er jeg den eneste som syns Andreas virka som en idiot? Jeg syns han framsto umoden, rar og irriterende, men det virker ikke som at det er så mange som er enig med meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 13. mars 2012 #366 Del Skrevet 13. mars 2012 Ja, jeg synes det er litt pinlig å innrømme, fordi jeg vanligvis ikke ville ha sett på - har ikke sett de forrige sesongene - men denne gangen er det med en fyr som jeg såvidt kjenner, og jeg er bare nødt til å få det med meg! Og, siden jeg uansett kommer til å se noen episoder: Jeg heier definitivt på Iselin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #367 Del Skrevet 13. mars 2012 Jeg kommer til å frike av hun der Kristin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elihol Skrevet 13. mars 2012 #368 Del Skrevet 13. mars 2012 Det er urettferdig mot den siste. Men her ble faktisk den siste valgt. Hvordan er det urettferdig mot den siste? Den som kommer sist vil jo havne i samme posisjon som nå i den norske versjonen, der dama må velge mellom to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #369 Del Skrevet 13. mars 2012 Hvordan er det urettferdig mot den siste? Den som kommer sist vil jo havne i samme posisjon som nå i den norske versjonen, der dama må velge mellom to Fordi den siste garantert må komme i duell, mens det bare er 20% sjanse for at de andre må det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elihol Skrevet 13. mars 2012 #370 Del Skrevet 13. mars 2012 Fordi den siste garantert må komme i duell, mens det bare er 20% sjanse for at de andre må det. Klart det, men det blir jo akkurat det samme her. Bare at i den norske versjonen bestemmer de tydeligvis bestemmer hvilken gutt som skal gå til hvilken jente, og hvilke to gutter som kanskje må på solo. I mine øyne er det enda mer urettferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 13. mars 2012 #371 Del Skrevet 13. mars 2012 " jeg liker pupper som ser litt fake ut" uttaler iselin til dagbladet idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 13. mars 2012 #372 Del Skrevet 13. mars 2012 Ler meg i hjel av VGs si din mening om PH. Enten gir de 6 ellerså gir de 1 og sier at det er dritt TV, søppel, lavmål osv.. Har de liksomt sett på det, eller bare bestemt seg for at det er søppel? Jeg tipper det siste. "bare silikon og botox" det er vel heller Bjørn (42) sine venninner som har botox, ikke jenter på 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #373 Del Skrevet 13. mars 2012 men det er jo søppel tv da! Underholdende absolutt.... men ikke noe mer enn det ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #374 Del Skrevet 13. mars 2012 men om hun har vunnet, så MÅ hun sikkert vente med å ta puppene sine til finalen har vært uasnett hvis ikke, så hadde det vært litt avslørende da! Dessuten er finalen akkurat ferdig innspilt og deltagerne kom hjem for 4(?) dager siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 13. mars 2012 #375 Del Skrevet 13. mars 2012 "skyt meg i huet og kall meg en krakk" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 13. mars 2012 #376 Del Skrevet 13. mars 2012 Deilig at det endelig er i gang Har ventet lenge på dette.. Jeg tror nesten Iselin spiller dummere enn det ho er. Jeg nekter å tro hun ikke vet hva homofob er. Også sex allerede første kvelden. Are og Iselin passer jo bra sammen da. Jeg synes Alina og Fredrik er de peneste av guttene og jentene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 13. mars 2012 #377 Del Skrevet 13. mars 2012 men det er jo søppel tv da! Underholdende absolutt.... men ikke noe mer enn det ! Jaja, det er det. Men det er mange som har sterke meninger om PH uten en gang å ha sett det. Det synes jeg er urkomisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #378 Del Skrevet 13. mars 2012 Pappa virkelig hater PH og han har ikke sett på det i 1 minutt en gang. Latterlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #379 Del Skrevet 13. mars 2012 Er det noen som vet hvor kjolene Triana hadde på seg er fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilu Skrevet 13. mars 2012 #380 Del Skrevet 13. mars 2012 Er det noen som vet hvor kjolene Triana hadde på seg er fra? Den med mønster er H&m fra i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå