Gå til innhold

Paradise Hotel 2012

mia83

Anbefalte innlegg

Man får ikke pengene før finalefesten. For hvis man avslører for noen at man har vunnet bryter man kontrakten med TV3 og får ikke pengene..

Da vet jeg det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bobler

Haha. Se på dette klippet fra 2:40 og se hva hun sier om han fyren :fnise:

Han har jo akkurat samme sveis som Are :fnise:

Så ufattelig dum hun fremstiller seg selv.

Blir helt satt ut av den jenta jeg..

Endret av Bobler
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PuteTV på sitt beste!

Hvis noen på jobben min hadde visst hva jeg driver med på kveldstid, hadde de tilta! Men har jeg det moro? JA! :hoppendeglad:

Haha.. hvis noen sier noe om PH rundt lunsjbordet kommer jeg til å si "jahaaa.. OK. ja synes jeg hørte noe sånt på radio her om dagen" :fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Se på dette klippet fra 2:40 og se hva hun sier om han fyren :fnise:

Han har jo akkurat samme sveis som Are :fnise:

Hun ble eid!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobler

Haha.. hvis noen sier noe om PH rundt lunsjbordet kommer jeg til å si "jahaaa.. OK. ja synes jeg hørte noe sånt på radio her om dagen" :fnise:

Hos meg så er det; "å herregud, så du hu derre iselin i går eller, hu var bare sååååå dum lizm"

- "Ja, hun virket ikke heeelt til stede altså. Men han derre stian, Han var kul han." (bittelitt overdrevet, men skjønner tegninga ;) )

Til og med den manlige sjefen på 54 blander seg inn i samtalen, kona ser jo på! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anuket

Enig! Jeg vil ha en kjekkas å :sikle: over! Nå! :sur:

:sjenert::sukk:

:ler: Bra vi er flere! Jeg blir nesten alltid skuffet over guttene, jeg er nok litt mer overfladisk enn jeg liker å innrømme :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jeg har aldri skjønt hva som er vitsen med å late som man ikke ser på jeg? :sjenert:

jeg har ingen problem med å rope ut at jeg er avhengig allerede når reklamen om at det skal begynne starter... :sjenert:

hvorfor er det så pinlig? det er jo noen hundre tusen som ser på i dette landet, så hvorfor ikke bare innrømme at man er en av dem? :vetikke:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja`? :klo: ... tror heller du burde si det til personen jeg quotet (apekatt), og ikke meg :fnise: jaja...

Hehe ja sorry! Ting går litt fort i svingene med quotingen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheee- apropo videoen- for iselin er jo så veldig mye finere på håret!:roll:

hehehe, menneskelig sveis er vel å ha sitt eget hår PLUSS hår fra et annet menneske sveiset på

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PuteTV på sitt beste!

Hvis noen på jobben min hadde visst hva jeg driver med på kveldstid, hadde de tilta! Men har jeg det moro? JA! :hoppendeglad:

Haha jaaa samme her. Føler jeg lever et dobbeltliv i disse paradise hotell tider;-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har aldri skjønt hva som er vitsen med å late som man ikke ser på jeg? :sjenert:

jeg har ingen problem med å rope ut at jeg er avhengig allerede når reklamen om at det skal begynne starter... :sjenert:

hvorfor er det så pinlig? det er jo noen hundre tusen som ser på i dette landet, så hvorfor ikke bare innrømme at man er en av dem? :vetikke:

For min del er det mest fordi jeg ikke orker å ta den diskusjonen hver dag om at man er dum hvis man syns det er god underholdning. For jeg syns det er to vidt forskjellige ting å se på det enn å være med på det! Men det er noen som ikke mener det. Men for venner holder jeg det ikke skjult:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut koteletten til Camilla!

Både Nina og Iselin ser jo ut som småjenter. Iselin ser ut som hun er 13 år på det bildet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min del er det mest fordi jeg ikke orker å ta den diskusjonen hver dag om at man er dum hvis man syns det er god underholdning. For jeg syns det er to vidt forskjellige ting å se på det enn å være med på det! Men det er noen som ikke mener det. Men for venner holder jeg det ikke skjult:)

Samme her. Det liksom ikke helt sosialt akseptert i miljøet jeg jobber i. Men vennene mine skjuler jeg det ikke for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Samme her. Det liksom ikke helt sosialt akseptert i miljøet jeg jobber i. Men vennene mine skjuler jeg det ikke for :)

Ja, det har du veldig rett i i ditt tilfelle!

hadde nok skjult det i din jobb jeg også når jeg tenker meg om :tunge1:

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Nozzi! Hadde du visst hva slag miljø jeg jobber i hadde du nok forstått hvorfor jeg ikke flagger at jeg ser på PH og tilogmed skriver på denne tråden i tillegg. Sånn er et bare, :fnise: Dessuten synes jeg det er helt greit å ha noen hemmeligheter. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg er helt åpen om det på jobben at jeg ser på PH, Cæsar og leser Se og Hør, og de fleste syns det er lavmål og bortkasta tid. Det rare er likevel at omtrent alle har sånn noenlunde greie på hvem som er med, hva som skjer og hva som står i Se og Hør. Så ofte sitter man faktisk ikke på venterommet...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...