Gå til innhold

Paradise Hotel 2012

mia83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Seriøst! Jeg kommer til å få STORE problemer med damen Iselin!

Tuller du? Hun er jo den største underholdningsskaperen. :popcorn:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobler

Jeg håper paradisespanky starter opp bloggingen i år også :jepp:

JAAAAAAAA

Ååå, hadde helt glemt den! Bloggen var jo helt FANTASTISK, var jo høydepunktet i hele fjord å lese bloggen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syntes nesten synd på Iselin jeg, hun er jo utrolig usikker.. Tar seg i håret 1000 ganger under er kort samtale, og leter etter bekreftelse med å ha sex med første gutten hun har en samtale med der inne. Og skal kjøpe silikon hvis hun vinner.. Huff å huff!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har på feelingen at Alina ikke vil være der lenge. Hun var virkelig ikke der for å ha det gøy :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns fredrik er kjekkest av gutta..

Iselin er den dummeste som har vært medi paradise til nå trur jeg..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes han ligner på Anders Behring Breivik jeg da! Flere som ser det? Første som slo meg :P

Absolutt ikke, syntes han lignet på Dylan i Beverly hills 90210 jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folkens jeg tror det var manipulasjon fra tv3 når de valgte parrene. Jeg prøvde å beregne på dette. Hvis vi antar at det er tilfeldig hvem hver gutt velger, så er sjansen 0,1152 for at vi får situasjon hvor kun en jente har to gutter. Altså det kunne vært 3 gutter en plass og 2 en annen osv., det er mange muligheter.

To uavhengige beregninger gir (6C2*5!)/(5^6)=0,1152.

Det er jo ikke sannsynlig at det ble fordelt så likt over alle jentene som det ble. Kan det være litt skuespill bak kulissene?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke, syntes han lignet på Dylan i Beverly hills 90210 jeg..

Neineinei, Dylan var jo KJEKK!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke sannsynlig at det ble fordelt så likt over alle jentene som det ble. Kan det være litt skuespill bak kulissene?

At det er skuespill er noe alle vet, er jo ganske lite sannsynlig at en person kan være så dum (Iselin) :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobler

Folkens jeg tror det var manipulasjon fra tv3 når de valgte parrene. Jeg prøvde å beregne på dette. Hvis vi antar at det er tilfeldig hvem hver gutt velger, så er sjansen 0,1152 for at vi får situasjon hvor kun en jente har to gutter. Altså det kunne vært 3 gutter en plass og 2 en annen osv., det er mange muligheter.

To uavhengige beregninger gir (6C2*5!)/(5^6)=0,1152.

Selvfølgelig er det mye manus og skuespill, det er jo ikke noe nytt det.

Det skal jo være god tv også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At det er skuespill er noe alle vet, er jo ganske lite sannsynlig at en person kan være så dum (Iselin) :fnise:

Enig i at det nok er skuespill, men fra Iselin sin side tror jeg hun fremstiller seg selv som dum og deilig off camera også. Er jo dessverre en del jenter som dummer seg ned for å virke tiltrekkende. Jenta kan jo umulig ikke vite hva "homofob" betyr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

"Andreas er som en bror for meg her inne!" Hallooooo! De har vært der i maks 12 timer :fnise: Bonding på høyt nivå!

Heheee, en helt lik kommentar kom første episode i fjord også!

de deltakerne der MÅ være LETT bytte for slike psyksisk psyke manipulerende mennesker!

de får jo tillitt til en bare ved å blunke til dem :ler:

man blir til og med bestisser kanskje!

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i at det nok er skuespill, men fra Iselin sin side tror jeg hun fremstiller seg selv som dum og deilig off camera også. Er jo dessverre en del jenter som dummer seg ned for å virke tiltrekkende. Jenta kan jo umulig ikke vite hva "homofob" betyr..

Sant, sant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig har hun det :fnise:

http://iselinmichelsen.blogg.no/

OMG. Det er egentlig veldig synd på henne stakkars jente. Når hun har valgt å ha så langt hår burde hun tatt litt mer løshår i, det ser så ekkelt ut med så tynt hår nederst. Håret er i tillegg lengere enn henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke Iselin har vunnet, fordi på bloggen hennes så har hun jo ikke store silikonpupper :klo:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...