Gå til innhold

Paradise Hotel 2012

mia83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ÅHOI! Var det noen andre som glimtet hvor ekstremt oransje Iselin var i ansiktet da hun sto på badet? Forsåvid resten av tiden og, men det ble veldig tydelig på badet. Så jo nesten ut som hun hadde gulsott.. :sjenert:

Edit: "Homofob, hva er det?" Bahahahahahaha :skratte:

Endret av MarteM
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det må jeg være klar om med en gang: Jeg er her IKKE for å finne kjæreste" :roll:

hehe hun e jo reine balleknuseren jo :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Andreas er som en bror for meg her inne!" Hallooooo! De har vært der i maks 12 timer :fnise: Bonding på høyt nivå!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bare lurer på hvordan man kan ha jobbet på bar i fem år i en alder av 20 år. Godt gjort i grunn.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Her er grensen." Det blir definitivt ikke :sengekos: på bjørnar. "Æ ble dritforbanna."

Men Are derimot! So much for å vente til første uken var over da!

Endret av MarteM
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

"Andreas er som en bror for meg her inne!" Hallooooo! De har vært der i maks 12 timer :fnise: Bonding på høyt nivå!

:ler:

Det var da som svarte.... Ferdig nå????? Hvor ble det av den 3 timer lange sesonstarten? :kjefte:

Og det var det jeg skrev!!! Det var miss blond og superdum-men egentlig rødhåret og fornuftig fregnete som pulte :fnise: så godt å ha rett :ler:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han Are ligner litt på han Andreas P som var med på Big Brother syns jeg. (Nå innrømmer jeg at jeg ser på BB også, huff og huff)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...