AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #1 Skrevet 19. februar 2012 Jeg begynte på klamydia-behandling for fire uker siden. Hadde noen symptomer da jeg hadde det, og det kan virke som det har blusset opp igjen med lignende symptomer. Kan klamydia blusse opp etter endt behandling? Det er gul-brun utflod, svie og det er rødt/irritert, så noe må det være. Noen som har hatt samme symptomer, hva hadde du evt?
KaDust Skrevet 19. februar 2012 #2 Skrevet 19. februar 2012 Nei, men det er ikke alltid behandlingen går 100% igjennom og da vil du få tilbake symptomene. Det er en grunn til at man skal ta en sjekk igjen når man er ferdig på behandlingen, nemlig for å sjekke at du faktisk ble kvitt det.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #3 Skrevet 19. februar 2012 Nei, men det er ikke alltid behandlingen går 100% igjennom og da vil du få tilbake symptomene. Det er en grunn til at man skal ta en sjekk igjen når man er ferdig på behandlingen, nemlig for å sjekke at du faktisk ble kvitt det. TS. Jeg skal ta en kontrolltest. Er bare nysgjerrig på om jeg bør begynne å lete etter hva det kan være, eller om det kan være det samme.
KaDust Skrevet 19. februar 2012 #4 Skrevet 19. februar 2012 Ta testen først, er den negativ og du ikke har klamydia lenger kan du dra til legen din, evt helsestasjon, og høre hva det andre kan være.
Minya Skrevet 21. februar 2012 #5 Skrevet 21. februar 2012 Klamydia behandles med 1000mg antibiotika, og antibiotika kan som kjent føre til sopputbrudd i underlivet, siden antibiotika ofte også tar de snille bakteriene vi trenger i kroppen. Jeg vil gjette på at du har fått en soppinfeksjon pga behandlingen, kontrolltesten vil høyst sannsynlig være negativ, men soppen kan du behandle med canesten eller lignende preparater. Er den mer aggressiv enn vanlig (om du har hatt mange soppinfeksjoner merker du fort forskjell) kan du kontakte legen din om du ikke blir bra etter en ukes tid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå