AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #1 Skrevet 19. februar 2012 Nå har det gått 18 timer! Så vidunderlig befriende! Nei, det er ikke jeg som har sittet her 18 timer i strekk. Men jeg gikk inn på nyeste innlegg i dag, bladde og bladde, og kunne knapt tro hva jeg fikk se. Eller nærmere bestemt hva jeg ikke fikk se. Hvor lenge kan gleden vare, har folk faktisk gått lei? Jeg tror innerst inne aldri det kan vare, men jeg hadde heller ikke trodd det var mulig med hele 18 timer. Klarer vi et døgn? PS - nå må ikke dere som faktisk skjønner hva jeg snakker om røpe det, for da ryker nok rekorden rimelig kjapt... 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #2 Skrevet 19. februar 2012 fotballfrue? isåfall har det allerede ryki.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #3 Skrevet 19. februar 2012 fotballfrue? isåfall har det allerede ryki. Jaja... jeg rakk akkurat å poste tråden før det røk. Men dette gir uansett håp for fremtiden. 18 timer, folkens!
LeaMichele Skrevet 19. februar 2012 #4 Skrevet 19. februar 2012 Og vitsen med å lage en hel tråd om det var.. ? 2
Gjest Madelene1 Skrevet 19. februar 2012 #5 Skrevet 19. februar 2012 Og vitsen med å lage en hel tråd om det var.. ? ... for å fortelle at det hadde gått 18 timer... 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #6 Skrevet 19. februar 2012 Ønsker du å lage blest om tråden, TS? Jeg tror forøvrig ikke denne tråden er så ille for FF. Hun har fått utrolig mye publisitet og mange nye lesere (les: penger i kassa) av den tråden. Dessuten har den vært et sted for mye god og konstruktiv kritikk som FF åpenbart har tatt til seg og agert ut fra. Som en av norges største bloggere er det helt sikkert veldig sunt og veldig nyttig å kunne følge med på en diskusjon om bloggen sin (selv om jeg også tenker det kan være smertefullt) og dermed få hint og korreksjon om ting hun bør ta ad notam. Og vi ser jo at det er flere eksempler på at hun har endret ting etter at det har blitt påpekt i den tråden. For eksempel har hun endret fra "Oppskrifter jeg har funnet på selv" til "Oppskrifter jeg har samlet og noen ganger gjort en liten egen vri på". Jeg er 100% sikker på at denne endringen kom som en følge av all viraket rundt dette i den tråden. For FF er det selvsagt bedre å fange opp slike ting i forkant enn at det skal bli avishistorie av det etter at boken er gitt ut. Og ja, det er mange flere eksempler på at hun har korrigert seg klokt etter at ting har blitt skrevet i tråden. Så tenker jeg at det også har vært mye unødig skitkasting og hets i tråden. Både mot henne, men også mot familie, mann og venninner. Det må være utrolig tøft og ubehagelig å lese slikt om seg selv og sine nærmeste. Og det unner jeg henne ikke. Men alt i alt, så tror jeg dette har vært en tråd som har gavnet FF mer enn det motsatte.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #7 Skrevet 19. februar 2012 Ønsker du å lage blest om tråden, TS? Nei, derfor ba jeg folk ikke nevne den du vet i denne tråden. Men det var omtrent like vellykket som en "ikke trykk på denne knappen"-knapp.
Sweet77 Skrevet 19. februar 2012 #8 Skrevet 19. februar 2012 Nei, derfor ba jeg folk ikke nevne den du vet i denne tråden. Men det var omtrent like vellykket som en "ikke trykk på denne knappen"-knapp. Og du forventet et annet resultat - fordi...?? (nysgjerrig, for du skjønner jo åpenbart "ikke-trykk-på-denne-knappen" effekten..)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå