Gå til innhold

Voldtok han meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Husker ikke så mye fordi jeg hadde drukket og lå faktisk over doskåla (dårlig..) kom en fyr og gav meg litt dop, og jeg har aldri brukt sånt før, så kjørte på jeg.. da ble jeg jo såklart våken og totalt fucked i hodet. Jeg ble lei meg og ble med mannen hjem fordi han viste en slags "omsorg" for meg der og da.

Husker ingenting av taxituren, eller hvordan det så ut hos han. Kun små glimt. Våknet opp naken sammen med dyra hans. Måtte lete etter klærne mine og mannen kjørte meg hjem. Fordi jeg hadde utrykket det kvelden før (sa han) at jeg ville hjem med engang jeg våknet.

Han hadde selv lagt seg på sofaen nede den natten. Husker at jeg spurte han om han ikke hadde kjæreste, og han svarte så fint "jo, vi er gift.." Kunne ønske jeg husket mer, eneste jeg kan huske var at han lå oppå meg og at han hadde liten tiss. (Ikke spør) husker ikke om han konkret var inne i meg, men det tror jeg.

Har ikke hatt sex på to år, og jeg sliter. Hatt en episode to mnd etterpå hvor en gutt har fått ta meg i nede i buksene. Ellers ingen. Så slet ikke veldig mye i begynnelsen, og levde helt normalt. Nå har jeg ekstremte problemer med forhold til andre gutter.

Det er mange som vet om det, men har aldri fått snakket ut om det. Har heller aldri brukt ordet voldtek når jeg har fortalt det til andre.

Kan jo legge til at han er nærmere 40, mens jeg kun var 18 år. I tilegg har jeg opplevd lignende før, så dette toppet jo alt for meg. Har slettet fyren fra facebook, og hver gang han nevnes, så føler jeg så mye sinne. Er vel derfor jeg har sagt det til andre, fordi jeg vil at de skal vite hvor drittsekk han er. Han møtt han igjen og har følt behov for å snakke om det, men han har vært totalt overlegen mot meg. Mens venninnene mine har bedt meg om å gratulerer han. Han skulle bli pappa.. jeg gav vel faen i det.

Føler jeg overdriver, men gjør jeg egentlig det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det høres ut som om han utnyttet deg grovt. Hvis han i tillegg dopet deg ned, så er vel dette en straffbar situasjon.

• Liker 1
Skrevet

Å ha samleie med noen som ikke er i stand til å motsette seg og/eller samtykke, er voldtekt.

• Liker 3
Skrevet

Slik som du forteller det - uavhengig om det du husker med selve sexen stemmer eller ikke, så utnyttet han deg grovt.

Problemet med å være dopet ned er at man ikke vet om det man husker er riktig, og da er det veldig vanskelig å anmelde.

Han en venninne som opplevde noe av det samme(men hun tok ikke imot dop, fikk det i ei øl uten at hun så det selv), og anmeldte det ikke.

Men, hun oppsøkte psykolog med en gang og har faktisk fått endel hjelp av det.

Anbefaler deg å gjøre det samme, det er ikke lett å anmelde noe man ikke husker om har skjedd - man man kan bearbeide de vonde følelsene man har fått i etterkant hos psykolog.

• Liker 3
Skrevet

Derfor jeg ikke anmeldte.

Jeg går til psykolog, men har ikke fortalt det. Burde kanskje det..

Skrevet

Du bør fortelle dette til psykologen din kjære deg, det er nok rota til hvorfor du har behov for terapi og du kommer aldri til å bli kvitt det om ikke psykologen vet hvorfor du trenger hjelp.

Høres helt forferdelig ut å bli utnyttet på den måten..

• Liker 2
Skrevet

Jeg har masse andre problemer og, derfor jeg går til psykolog. Men skal vurderer å fortelle henne det..

Skrevet

Jeg er så sint. Hadde det ikke vært for han kunne jeg vært normal med kjæreste nå, men isteden skyver jeg alle bort. Gjorde det sist i går med han jeg holder på med.

Hva skal jeg gjøre?? :tristbla:

Skrevet

En fyr på 40år serverer en dødrukken jente på 18år stoff for deretter å ligge med henne mot hennes samtykke. Etter min mening et godt stykke over streken.

• Liker 1
Skrevet

Ja .. er på en måte godt og få det bekreftet. Stoler jo ikke på meg selv.

Skrevet

Skrek jo ikke "Neei" heller da, men sa jo ikke ja heller

Skrevet

jeg vil si det er voldtekt, ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...