Gjest ikke logga inn ida Skrevet 8. januar 2004 #1 Skrevet 8. januar 2004 har fått bredbånd og playstation....lurer på om det går an å laste ned filmer og ps2spill, er det på programmer som kazaa og winmx man finner spill og filmer? trenger man noe spesielt ekstrautstyr for å få dette til?
Pip Skrevet 10. januar 2004 #2 Skrevet 10. januar 2004 Veit at ein kan laste ned filmar - fetteren min gjer mykje av dette. Men anar ikkje korleis han gjer det. Har ikkje høyrt om noko ekstrautstyr, i alle fall...
Aelwyn Skrevet 10. januar 2004 #3 Skrevet 10. januar 2004 Du har blant annet et program som heter Direct Connect vet jeg... En kompis av meg bruker det.. Da laster du ned alt.. Spill, musikk, filmer, programmer osv... Skjønte det slik at det var et relativt greit program for slikt.. Han har lasta ned Ps2 spill også, men han sa du må ha chip inni Ps spillern for å spille de... så ga han meg en link... *lete,lete* www.keycard.no den tror jeg det var. :D
rosett Skrevet 10. januar 2004 #4 Skrevet 10. januar 2004 trenger ikke noe ekstrautstyr forsåvidt. DC++ er program hvor du logger deg på en hub eller fler, finnes mange forskjellige, noen har filmer, andre musikk, noen tillater ikke ting med opphavsrett og har derfor mest konsertopptak som ingen skal tjene penger på. Ellers finnes det diverse programmer som er litt enklere hvor en søker etter en tittel på for eksempel en film og laster den ned fra en annen person maskin. Ikke all denne aktiviteten er vel regnet for helt stuerein hva angår kopi og opphavsrett. Startsiden.no har linker til noen programmer av denne typen, noe de hava i rettsak for, men de vant.
jordbær Skrevet 10. januar 2004 #5 Skrevet 10. januar 2004 Du kan laste ned ps2-spill. Men for å spille dem må du brenne dem på DVD-er og sette inn en chip i playstation-en. Bruk f.eks. Edonkey
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå