AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #1 Skrevet 19. februar 2012 Jeg er 13 år og lagde meg en bruker her fordi jeg trenger litt hjelp.. Jeg lånte mammas votter uten at hun visste det, men nå har jeg bare en, og aner ikke hvor den andre er! Vottene kan ikke erstattes heller, fordi de er strikka av tanta hennes.. Hun ble ganske sur i sted på grunn av en annen ting jeg lånte som jeg mista, men hun har ikke merka vottene enda.. Noen av dere har vel døtre, hva syns dere jeg burde gjøre? :/
Gjesten Skrevet 19. februar 2012 #2 Skrevet 19. februar 2012 Jeg synes du burde krype til korset og be om unnskyldning. Si at du skal fortsette å lete etter den, og at du aldri skal låne noe uten å spørre om lov igjen. Du må selvfølgelig faktisk lete og faktisk ikke låne mer uten å spørre om lov. Gå tilbake alle steder du har vært med den votten og se om du kan finne den. 3
Gjesten Skrevet 19. februar 2012 #4 Skrevet 19. februar 2012 Har dere hund? Skyld på den Hva slags råd er det å gi til en 13 år gammel jente som har gjort noe galt? "Lyv"? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå