AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #1 Skrevet 19. februar 2012 jeg tenner bare mer og mer på andre menn, og etter den deilige runden jeg fikk av den kjekkasen jeg traff i går kveld......wow...... det blir ikke siste gangen!! Kjell Erik
pita27 Skrevet 19. februar 2012 #2 Skrevet 19. februar 2012 Kanskje du skulle postet dette på et "manneforum" istedet for her? :gjeiper: 7
-Turtle Skrevet 19. februar 2012 #3 Skrevet 19. februar 2012 Kanskje du skulle postet dette på et "manneforum" istedet for her? :gjeiper: Hvorfor? 7
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #4 Skrevet 19. februar 2012 Kanskje du skulle postet dette på et "manneforum" istedet for her? :gjeiper: Nja.....vet ikke det. Vet det er mange jenter som liker å høre om menn som koser seg sammen også. TS 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #5 Skrevet 19. februar 2012 Kanskje du skulle postet dette på et "manneforum" istedet for her? :gjeiper: Hvorfor det? 4
Nusseli Skrevet 19. februar 2012 #6 Skrevet 19. februar 2012 Måste bara fråga, tycker det är lite spännande. Hur gammal är du? Har du alltid vetat att du har tänt på män eller har du varit hetero hela tiden fram tills igår kväll? Har du nu homo eller bifil? Hur visste du det här liksom? Jag frågar inte för att jag tvivlar på min egen sexualitet men för att jag är lite nyfiken på hur sånt fungerar. Allt man lär sig kan man ju ha nytta av på ett eller annat sätt Lycka till förresten och hoppas du vågar stå öppet för det också så att du kan leva livet fullt ut, hur det nu än skulle vara 3
pita27 Skrevet 19. februar 2012 #7 Skrevet 19. februar 2012 Hvorfor det? Så TS kan finne seg flere kjekkaser å kose seg med :gjeiper: 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #8 Skrevet 19. februar 2012 Så TS kan finne seg flere kjekkaser å kose seg med :gjeiper: Det hadde vært deilig det pita, tror jeg skal gjøre det også! Mange villige mannfolk der ute.... Men det gjorde vel ikke så mye at jeg fortalte dere jentene om dette heller får jeg håpe. Allikevel; helt greit at du mener det du mener, ikke noe problem for meg! Kjell Erik (TS)
Snøvott Skrevet 19. februar 2012 #9 Skrevet 19. februar 2012 Nja.....vet ikke det. Vet det er mange jenter som liker å høre om menn som koser seg sammen også. TS Finnes en god del av oss, ja. 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #10 Skrevet 19. februar 2012 Nja.....vet ikke det. Vet det er mange jenter som liker å høre om menn som koser seg sammen også. TS Ja, da får du skrive litt mer om hva som skjedde da, ikke bare at du fikk deg noe. 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #11 Skrevet 19. februar 2012 Måste bara fråga, tycker det är lite spännande. Hur gammal är du? Har du alltid vetat att du har tänt på män eller har du varit hetero hela tiden fram tills igår kväll? Har du nu homo eller bifil? Hur visste du det här liksom? Jag frågar inte för att jag tvivlar på min egen sexualitet men för att jag är lite nyfiken på hur sånt fungerar. Allt man lär sig kan man ju ha nytta av på ett eller annat sätt Lycka till förresten och hoppas du vågar stå öppet för det också så att du kan leva livet fullt ut, hur det nu än skulle vara Helt ok at du spør Nusseli! Jeg er 24. Har nok alltid hatt noen biseksuelle lyster og fantasier, men har kun hatt sex med damer helt inntil nylig, 2011. Da møtte jeg et par (mann + kvinne) på en ferietur. Fruen la an på meg og det endte opp med en herlig trekant. I utgangspunktet trodde jeg at hun var singel og at det kun skulle være oss to.... men da det kom til stykket dukket plutselig hennes mann opp også. Han ville se på at hans kone hadde sex med en annen mann sa han. Men han hadde også litt lyst på meg..... Så vi hadde oss med hverandre alle tre. Da vi var ferdige hvisket fruen meg i øret at mannen hennes alltid hadde vært veldig kåt på menn også, og at de pleide å leve ut disse fantasiene nå og da, en gang i blant. "Han må bare ha seg med en mann fra tid til annen også, for han er bi" sa hun. Jeg ser nok på meg selv som biseksuell. Tusen takk! Lykke til i livet du også!
zondaar Skrevet 19. februar 2012 #13 Skrevet 19. februar 2012 Hvorfor kaller du det guttesex? Sex er sex. 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #14 Skrevet 19. februar 2012 Ja, da får du skrive litt mer om hva som skjedde da, ikke bare at du fikk deg noe. Selvsagt! Jeg ble bare sjekket opp av en utrolig HOT fyr ute på byen. Det var klart og tydelig hva han ville, og jeg hadde absolutt ikke noe i mot det! Jeg ble med ham hjem til leiligheten hans og vi hadde nesten ikke kommet inn før han var over meg; han ville både kose med meg (kysse også) og ha meg avkledd fort som f. Han kysset meg på halsen mens han kneppet opp skjorten min, og bet/småkysset meg på brystet før han fortsatte sin ferd nedover på meg.... Jeg ble knallstiv av denne behandlingen og han åpnet buksa mi og trakk den ned, vips så sto pikken min rett mot ansiktet hans. Før jeg visste ordet av det hadde han tatt den i munnen sin og sokket meg som bare det! Han var utrolig kjekk også; mørk, kort hår, 3-dagers skjegg som kilte mot lysken og ballene mine mens han sugde meg inn og ut etter alle kunstens regler. Herregud hvor godt det var!!!! Dette hadde han gjort før, ingen tvil! Jeg satte meg ned i en stol og han førte med meg nesten uten at pikken min glapp ut av munnen hans. Jeg fikk kneppet opp buksa hans også, for han sto på kne ved siden av stolen som jeg satt i. Jeg måtte bare kjenne på den deilige stive han hadde i buksa også..... Den var knallstiv og større enn min. Jeg måtte bare ronke ham litt (litt hardt og sakte i starten) mens han ga meg verdens deiligste blow job! Jeg hadde aldri trodd at det var så deilig å bli sugd av en annen mann! Det ble en natt med nokså mye kremfløtesprut for å si det sånn! Jeg fikk også suge pikk. TS 3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #15 Skrevet 19. februar 2012 Hvorfor kaller du det guttesex? Sex er sex. Fordi det er to menn som har sex. Kunne sikkert også kalt sex mellom mann og kvinne for heterosex, men det er liksom ikke vanlig å gjøre. TS
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #16 Skrevet 19. februar 2012 Er du jeansgutt 21? Kommer stadig vekk nesten identisk tråd som denne.
Gjest *Røyskatt* Skrevet 19. februar 2012 #17 Skrevet 19. februar 2012 Er du jeansgutt 21? Kommer stadig vekk nesten identisk tråd som denne. var det jeg og tenkte Denne første natta med mannesex begynner vel å bli opplevd noen ganger nå..
Hottrio Skrevet 19. februar 2012 #18 Skrevet 19. februar 2012 Neida, jeg er ikke jeansgutt. Bare tull å poste anonymt egentlig, vet ikke helt hvorfor jeg gjorde det. Jeg er altså TS.
pita27 Skrevet 19. februar 2012 #19 Skrevet 19. februar 2012 Nå kan du bekrefte eller avkrefte en "myte": Er gutter bedre på å suge enn jenter?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå